perjantai 18. joulukuuta 2009

Salamointia perjantai-iltana!

Oon hengaillut tänään kaupungilla Mimmin kaa ja kävinpäs mä myös Pointissa, koska laitoin Joulun kunniaks jo pitkään haluamani ripsienpidennykset. Mun omatkin on tosi pitkät (10-11mm) , mutta oon halunnu silti pidennykset, koska oon suuruudenhullu ja Anna ja Saara on saanut mut ihastumaan niihin ikihyviksi. Olin siinä jo lähdössä, mutta Cindyn kanssa päädyttiin laittamaan mulle vähän pohjaa, etten olis ihan karseen näkönen punasine silmineni. Mitenkäs siinä kävikään? Cindy vähän innostu ja musta tulikin kävelevä meikki- ja kampauspää! ;)


Ei kyllä haittaa yhtään, oon nimittäin lähössä pikkusiskon kanssa vähän ulkoilemaan ja rakastan näyttäviä meikkejä! Toi salama on pelkkää glitteriä ja loistelee nätisti.


Oon fiiliksissä ja vähän hiiliksissäkin! Cindy on niiiiin ihana ja taitava!

Ihanaa iltaa kaikille, mä aion nauttia siskoni seurasta täysin rinnoin. Se on niin paras! :)
np: Alicia Keys and Beyonce - Put It In A Lovesong

37 kommenttia:

  1. aaaa, ihanat meikit, ihanat ripset, ihana blogi teillä!

    VastaaPoista
  2. uuuuu babebabe! hyvältä näyttää!♥

    VastaaPoista
  3. oot kaunis ja ootte molemmat tosi ihania ! hyvää joulua mimmi ja peppi, muistakaa syödä hyvin, niin mäki meinaan tehdä (-;

    VastaaPoista
  4. Kerro pliis paljonko noi maksoi, tosi ihanat! Olen jo mungo-Annan kuvia käynyt salaa ihailemassa ja mietin, että olisko porvarilla varaa...

    VastaaPoista
  5. Heippa Mimmi ja Peppi! Päädyin teijän blogiin kun jossain telkkarissa mainostettiin tota Maria! jaksoa. Ei oo mikään uus juttu mut ootte ihania ja tosi tosi inspiroivia! Teidän blogia kattellessa ja luetessa mulle tuli kauhea hinku shoppailee ja jotenkin kohentaa mun ulkonäköö ja tehdä muutenkin sellaisia asioita joista ennen nautein mut nyt on ollut aika masis jakso joten ne on jäänyt. On tosi ihailtavaa että te uskalsitte omilla kasvoillanne tulle ns. esille ja se todellakin vaikuttaa meihin muihin, ei niin laihoihin ihmisiin. En kuitenkaan usko että tämä lihavuus asia olisi blogin kantavin ominaisuus, vaan se että teistä paistaa kauhea elämänmyönteisyys. Te sanotte et rakastatte ruokaa, mut teissä näkyy myös elämän nälkä! :) Ihania siis kaiken kaikkiaan. Ja niin, myös tollaista ystävyyttä katselen kadehtien, sillä itselläni ei ole noin hyvää naisystävää kenen kanssa jakaa ilot ja surut. Todella hyvä blogi ja kaikke hyvää teille molemmille ja ihanaa uutta vuotta!!!!!! Pusuja sinne!!!

    VastaaPoista
  6. oi kun oot nätti! ihanaa lady gagamaisuutta. taitava kädestää tää cindy!

    VastaaPoista
  7. Wau! Ihana salama!

    Olet kyllä rohkea!

    Mäki haluaisin uskaltaa mennä salama silmäkulmassa ulos!

    VastaaPoista
  8. Heh, mä mittasin kans joskus omat ripseni ja ne on sellaset 10-11 mm. Ajattelin, että pidennykset olis hullut. Mut toisaalta the bigger the better. Mahtava meikki ja olet kaunis kuten aina.

    VastaaPoista
  9. Oi kaunis Peppi ja mitkä ripset!! Whawhawhooom vai miten se meni :D

    VastaaPoista
  10. ihana, tosi kaunis olet!

    VastaaPoista
  11. vau mikä kuulto iholla!
    mitä meikkivoidetta/ihmeväriä on käytetty?
    :D
    hywää joulua! muistakaa räpytellä!

    VastaaPoista
  12. Voutsivou mikä meikki! Upealta näyttää :)

    VastaaPoista
  13. Huikeet ripset, meikit, ketjut ja vyöt :)

    Voi teitä ihania, nauraa hekottelin oikein kunnolla aikaisempia postauksianne. Aivan loistava asenne, en nyt voi muuta sanoa!

    VastaaPoista
  14. Ootte aivan sairaan nättejä kumpiki. Peppi rakastan sun silmiä! Jos teillä alkaa joskus rahat loppuu niin menkää seiskan Miss XL-kisaan. Sit ku jaatte ykköspalkinnon -> teistä tulee julkkiksia -> tehkää jotain tosi seiskamaista ja myykää ittiänne lehtiin!

    VastaaPoista
  15. Ooi miten kaunis :)
    Ainahan sie kyllä oot ;D

    VastaaPoista
  16. Heips Mimmit!

    Mää oon niin katteellinen nuista ripsipidennyksistä. Itellä sellaset ehkä 3millin tyngät, että ei paljon ripsivärit vaikuta vaikka kuinka lupaisivat tuuheutta ja pituutta lisää ;DDD Kauanko niitten luvataan kestävän?

    Mielettömän kiva blogi!
    Oon seurannu jottahi loppukesästä asti ja aina niiiiiin täpinöissään ku huomaan uuen päivityksen!!

    Elikkä vakiokyyläri ilimoittautuu! ;)

    VastaaPoista
  17. Hei kuulkaas tyttöset, pääsin tänään vasta istahtamaan koneen ääreen sen verran, että näin netistä teidän telkkaridebyyttinne! Jos nyt jotenkin on vielä jäänyt epäselväksi, niin olitte kyllä aivan huippuja <3 ! Ja onnea hei myöskin uudesta palstasta sun muista kaikista jutuista :) .

    Ja viettäkää ihanaa aikaa siskon kanssa :) . Mä odotan jo aivan täpinöissäni joulua, että pääsee pitkästä aikaa näkemään oikein kunnolla omaa velipoikaa :) !

    VastaaPoista
  18. Oi miten oot kaunis ja tuo paita on ihan täydellisen värinen! Mistä mistä?

    VastaaPoista
  19. salakuunneltua.fi sivulta lainattua..

    Kouvolan Prisma

    Pari teini-ikäistä tyttöä hypistelee meikkihyllyn vieressä ilmeisesti joitain ihonpuhdistustuotteita:

    Tyttö 1: "Kyllä ne Photo Shopin tuotteet auttaa näppylöihin pajon paremmin kun nämä."
    Tyttö 2: "Nii?"
    Tyttö 1: "Eiku, tarkotin tietenkin Body Shopin."

    Lupsakkaa viikonloppua tytöt!

    Pandaemo

    VastaaPoista
  20. Sulla on Peppi ihan uskomattoman kapeat kasvot.

    Olet todella upea ilmestys, hyvää joulun aikaa :)

    VastaaPoista
  21. Voi peppi, oon edelleenkin sitä mieltä et oot yks upeimmista ja kauneimmista naisista. Nuo ripset sopii kun nenä naamaan ja ihanalle näytät noissa kuvissa! -viola

    VastaaPoista
  22. Wow! Tuo on kyl niin kiva meikki, salamat ja kaikki :)

    VastaaPoista
  23. voi peppi! mikä ihana ilmestys! ja tietty livenä vielä kauniimpi! ihana oli nähdä sinua hei..<3

    VastaaPoista
  24. voi peppi oot niin liian kaunis oikeesti oon sulle kade, kiitos sulle blogista! ja kiitos mimmillekkin tästä ihanasta sivusta <3

    VastaaPoista
  25. Tuo on hieno! :) Mä mietin, kun katsoin Maria-showta, että sulla oli siinä vähän "vanhahtava" tyyli ts. ei tullut niin freesiä kuvaa susta kuin Mimmistä. Olet ihana, mutta mietin, että mitä jos tekisit jotain tosi piristävää sun hiuksille eli värjäisit ja vaihtaisit leikkaustyyliä. :)

    VastaaPoista
  26. Kiitos kaikille, mä tykkäsin meikistä kyllä ihan hirveesti ja voisin mennä Cindyn käsittelyyn vaikka joka päivä, koska se tykkää tehdä aina jotain näyttävää :))

    Ripset on kans IIIHANAT, voisin vaan tuijotella niitä ihan kokoajan. Mulla jouduttiin aika pitkään laittamaan niitä, kun omat ripset on niin pitkät ja niitä on niin sikana, mutta mulla makso 145e helahoito ja ne laitettiin yksitellen. Kannattaa soittaa sinne ja kysyä, kun ne hinnat alkaa jostain vähän alta satasesta ja se on tietty niin paljon omista ripsistä kiinni! :)

    VastaaPoista
  27. Anonyymi kirjoitti...

    Tuo on hieno! :) Mä mietin, kun katsoin Maria-showta, että sulla oli siinä vähän "vanhahtava" tyyli ts. ei tullut niin freesiä kuvaa susta kuin Mimmistä. Olet ihana, mutta mietin, että mitä jos tekisit jotain tosi piristävää sun hiuksille eli värjäisit ja vaihtaisit leikkaustyyliä. :)

    Joo mä en kyllä oo niin freesi ku Mimmi, mutta mun hiustyyli on just muttunut aika paljonkin. Mullahan oli ennen musta a-linjanen polkka ja nyt on pinkkiä ja mustaa ja käkkärällä! :)

    Kampaajan penkkiin istahdan taas tammikuussa, mutta tummasta en aio luopua, kun olin tosi pitkään vaaleena. Mulle tärkeempää on viihtyä omassa tukassa kun olla väkisin freesi jota en kuitenkaan ole. Rakastan silti Mimmin kuparia ja se sopiikin sille täydellisesti! :)

    VastaaPoista
  28. Millä sait noi meikit pois naamasta? Tai siis pesemällä varmaan, mutta ripsienlaitosta 24h niitä ei saisi kastaa :O Eipä oo kovin ammattimaista siltä laittajalta. -unna

    VastaaPoista
  29. Anonyymi: En kastellut ripsiä 24h niiden laitosta, otin muut meikit varovasti pois! Kiitos huolenpidosta, laittaja todellakin on ammattilainen ja samoin on myös meikkaaja! :) Ite en oo! :D

    VastaaPoista
  30. Hyvä :) En tarkoittanut edellistä pahalla tai vittuillakseni, oon vaan havainnut tällaista epäammattimaisuutta ripsienpidennysten yleistyttyä ryminällä. Itelläkin oli 5 kk pidennykset, mutta nyt 2 vkoa sitten otin pois ja tuntui, että omat ripset ovat ihan pilalla. Onneksi ne siitä ovat ravitsemisen avulla kasvaneet ja palautuneet jo melkein normaaleiksi. Ja kun ne kerran palautuvat, taidan taas keväämmällä tai alkukesästä ottaa pidennykset ;) Tällä kertaa tosin en anna olla ihan noin pitkään putkeen, että palautuminen olisi nopeampaa. Ilmeisesti ne jotenkin siitä kärsii, vaikka yksittäin ripsiin kiinnitetäänkin, eikä pitäisi siten vaikuttaa. Oma ripsihän, johon tekoripsi kiinnitetään, putoaa pois ja tilalle kasvaa uusi. Huh, tulipa vuodatus! -unna. ps. oot hurjan kaunis.

    VastaaPoista
  31. Joo oon kuullutkin, että ne joillain "haurastuu" tosi paljon. Toivottavasti mulla ei. :O En oo vielä oikein tottunu noihin ja sit aina katon peiliin, että hetkonen mitäs täällä tapahtuu :D Mistä moinen määrä karvaa. Uskon noiden olevan aikamoisen koukuttavat, kun on niin ihanat! ;)

    Kiitos paljon, pus!

    VastaaPoista
  32. erika: Näin on päässyt käymään, kiitos! <3

    VastaaPoista
  33. Mä kommentoin sun hiustyyliä aikaisemmin. :)

    En välttämättä tarkoittanutkaan, että vaalentaisit, koska mun mielestä sulle sopii tumma kivasti, mutta ehkä siihen vähän eri sävy. Tosin varmasti kampaaja osaa sulle katsoa parhaiten sopivan sävyn yms. Mähän en ole kampaaja ja tuo tuli mieleen vain Maria!-lähetyksen katsomisen aikana. Näissä kuvissa näytät kaikissa sopivan freesiltä ja ihanalta.

    Ootte parhaita! :) Oikeasti luen blogianne joka päivä ja sattumoisin muitakin muotiblogeja, mutta ainoastaan teidän blogista tulee joka päivä hyvä mieli ja sellainen olo, että kannatti taas tulla lukemaan! :)

    VastaaPoista
  34. ei vitsi sä olet kaunis nainenn !!!!!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.