torstai 24. joulukuuta 2009

Hello Santa!

Joulu on täällä! Mun joulu on alkanu sinänsä mielenkiintosesti, että olin eilen lähdössä kohti Itää kunnes heräsin ja mulla pamahti poskiontelo (ainakin tuntu siltä), joten jouduin kirmaamaan punkteeraukseen. Ei siinä mitään, sain punasen nenän teeman mukaisesti ja jäin viettämään joulua oman perheeni kanssa tänne etelään, jei!

Joulu on tähän mennessä sisältäny mm. seuraavia: lumisotaa, saunomista, leffan kattelua, laatuaikaa pikkusiskon kanssa, hyvät yöunet..


.. ensimmäisen mantelin saamista ever..


.. pipareiden leipomista..


Bad Santa.
Päivän asu:
Kaikki löydetty kaapista!


Peppi More to love toivottaa ihan kaikille ihanaa joulua! Muistakaa syödä paljon, koska tää on kuitenkin vuoden odotetuin herkkupäivä! ;)

Mä haluaisin joskus viettää joulua niin, että kaikki mun rakkaat olis paikalla. Itkin eilen ehkä aika paljon kattoessani tän videon jonka mun ystävä laitto mulle Facebookissa. Ehkä maailman liikuttavinta!! Ihastukaa tekin ja itkekää mun kanssa! :D



Nauttikaa joulusta, nauttikaa rakkaistanne ja nauttikaa elämästä. Niin mäkin aion tehdä! :)
"Love knows no limits and true friendships last a lifetime"

Ps. Ikävä Mimmiä. :(

26 kommenttia:

  1. Ihanaa joulua! :) Ja tuo video on NIIN itketyskamaa. Näin sen syksyllä ensimmäisen kerran ja vollotin kuin pieni eläin. :D

    VastaaPoista
  2. Huh, kiitos tästä itkukohtauksesta! Upea video, ai että :´) Ihanaa ja lämpöisää joulua kaikille!

    VastaaPoista
  3. Ihanaa joulua myös sulle, teille! Ootte yks tän vuoden parhaita juttuja :) Videoo en uskalla kattoa, ehkä sit myöhemmin illalla...

    VastaaPoista
  4. Ei hitsi, vierähti kyllä muutama kyynel poskelle :´) !

    Aivan ihanaa joulua teille molemmille, nauttikaa ja rentoutukaa <3 !

    VastaaPoista
  5. tota videoo ei voi katsoa pillittämättä kuin pieni lapsi :--D näin ton joskus aikaisemmin ja voi sitä vesiputouksen määrää!

    ihanaa joulua teille molemmille! c: <3

    VastaaPoista
  6. Eikä, ihana video. Oon muutenkin tosi herkällä päällä, niin toi vielä kruunasi tän kaiken <3 Aaaaaa. Just mietin tänään, että toivotanko hyvää joulua eräälle ihmiselle, josta en ole kuullut pitkään aikaan mitään, mutta katsottuani tuon videon, niin ei tässä taida olla muita vaihtoehtoja <3 Kiitos Peppi ja Mimmi, ja maailman parasta joulua teille. Ootte ihania!

    VastaaPoista
  7. video + toi biisi = kauhee pillitys! Hyvää joulua sinnekkin :)

    VastaaPoista
  8. iloista joulua sinnekin :) huomasin, että teillä on tuo sama ihana possu-piparimuotti, jollainen on myös äidilläni. olen yrittänyt etsiä itsellenikin samanlaista, mutta kaupoissa on vaan niitä laihempia possumuotteja :D

    VastaaPoista
  9. Ihana video :> ja hyvää joulua!

    VastaaPoista
  10. mietin et miks ton pitäis itkettää ja sit menin kattomaan sen:D Aivan ihana :')

    VastaaPoista
  11. Hyvää Joulua Peppi!

    VastaaPoista
  12. ihanaa joulua teille, ootte olleet niin vuoden piristysruiskeita että viettäkää tosi suklainen ja ihana joulu!

    ps. video on liikkiksin ikinä! <3

    VastaaPoista
  13. YHYYY mikä video! Ajattelin että "joojoo tajuun idean, mitä itkemistä tässä on", mut buhuu, olipas ihana :D

    Hyvää joulua MTL!

    VastaaPoista
  14. niin liikkis!! onko tollanen oikeesti mahollista <3

    VastaaPoista
  15. Porasin joskus keväällä silmät päästäni tota videota kattoessa, en taida ottaa uusintaa nyt ;p

    Jouluja anyway!!<3

    VastaaPoista
  16. Kiitos kun olette olemassa, hyvää joulua. :)

    VastaaPoista
  17. Oikein kivaa ja lämmintä joulua! <3

    Mä oon joulun töissä joten en nää perhettä tänä vuonna kun ne asuu niin kaukana. Miehen porukoilla pitää kai käydä huomenna syömässä.

    VastaaPoista
  18. Peppi, jotenkin muistan lukeneeni jostain että oisit kertonu et oot joskus laihuttanu jotain 20 kiloo? Voisitko sä mitenkään kertoa siitä, esim et miten treenasit ja söit jne?

    VastaaPoista
  19. Ihana video :´) Rentouttavaa joulua <3

    VastaaPoista
  20. http://www.youtube.com/watch?v=EeE4c3U63Hc&feature=related

    tuossa pitemmässä videossa mä itkin oikeesti silmät päästäni, se oli niin koskettava!

    VastaaPoista
  21. Voi ei, toi video oli maailman ihanin! Täällä pillitetään edelleen... ;)


    Hyvät joulut sinne suuntaan!

    VastaaPoista
  22. Voi kamala tuota videota kun sai mut ihan hysteerisen itkun valtaan :'(

    VastaaPoista
  23. voi toi videon kyllä puhdisti kyynelkanavat ihan kunnolla, aw. :--)

    VastaaPoista
  24. Näin viime yönä painajaista jossa te olitte :D Tää ei kyllä oo eka uni jossa MTL esiintyy, mutta eka painajainen. En kaikkea ihan tarkalleen muista, mutta mulla on siis oikeesti yks tosi ilkee pomo töissä, ja tässä unessa se oli jonkun kukkakaupan omistaja, ja mä olin siellä töissä. Sit sinne tuli Mimmi ja Peppi toimittajan ja valokuvaajan kanssa, ja kutsu mut illalla Finlandia-taloon. Olin ihan innoissani etten oo koskaan käynyt siellä, ja te kerroitte innoissanne kuinka upeeta siellä on iltasin.
    Lähin sitten teijän mukaan tietenkin, kunnes muistin että ai niin mähän olin töissä. Surullisena hölkkäilin takas työpaikalle, joka olikin nyt muuttunut karkkikaupaksi. Toivoin ettei pomo oo vielä tullut paikalle, mutta siellähän se odotti takahuoneessa erittäin vihasena. Jotain siinä keskusteltiin, ja kerroin kuinka ihania ja suosittuja bloggareita te ootte. Se kyseli hirveesti kaikkia yksityiskohtia teistä, ja lopulta paljasti et oli ite lähtenyt teijän kaa Finladia-talolle (mikä se muuten edes on? :D) ja alko hirveesti leijuu sillä ja mä olin tosi vihanen… Se selitti kuinka upeeta oli, ja yhtäkkiä se kauppa oli täynnä kaikkia avustajia. Ne avustajat liikku takahuoneessa, joka olikin sellanen kontti, ja onnistu heiluttamaan sitä… Mä huusin että älkää liikkuko, se kaatuu. Takahuone/kontti oli täynnä pahvilaatikoita ja siideripulloja, ja sit se lopulta heitti pari volttia me kaikki siellä sisällä. Olin ihan kauhuissani. Ja sit heräsin. :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.