lauantai 11. joulukuuta 2010

Voi pojat! Ja tytötkin!

No täällä mä nyt oon. En nukkunut viime yönä ollenkaan, koska jännitti niin hirveesti. Kävin myös läpi kaikki maholliset tunteet ja jossain vaiheessa olin sitä mieltä, että tää tulee olee mun elämän suurin virhe. :D


Nyt kuitenkin hymyilyttää, istun täällä kahvilassa aamiaisella ja mua lämmittää neule, jonka löysin eilen parilla kympillä alesta. Tarttin jonkun lämpimän vaatteen koneeseen, että saan otettua torkut.


"Moi kaikki, minä lähen nyt!"


Ja mulla on hirveesti rakkautta, jota aion viedä sinne. Niin ja myös teille sitä ona ihan kamalan paljon! Ja erityisesti sulle Mimmi, tiiän että kuitenki luet tätä.


Meidän ihana Miss Mixin pomo lähetti tsemppiviestin. Tuli tosi hyvä mieli! :)


Nyt syön patonkini loppuun ja 15min päästä astun koneeseen!

Ei oo vielä näkynyt mitään potentiaalisia poikkiksia, ehkäpä siellä toisessa päässä sitten.. Ainiin, laukut paino aika paljon liikaa ja tavaraa oli vaikka muille jakaa, mutta Finnair oli kiva ja päästi mut pälkähästä ilman ylimääräisiä kustannuksia. :) KIITOS KIVA TÄTI!

Tuntuu niin oudolta, en oikein edes käsitä tätä. Seuraavan postauksen kirjoittelenkin sitten New Yorkista!!!!!!

Paljon lämpimiä ajatuksia ja kiitos kaikille jotka ootte tsempanneet mua lähtemään! Tää on mulle hirveen iso juttu, koska oon aina tästä haaveillu mutten koskaan oo oikeen uskaltanu lähteä. NYT USKALLAN! Ja toivonkin, että tästä tulee mieletön seikkailu. :)

Pusuja!!!!

Ps. Toivokaa mun kanssa, että saan vietyä mun lemppari irtokarkit perille asti. :D En nimittäin tiedä miten osaan elää ilman niitä jos ne otetaan laukusta poies!


34 kommenttia:

  1. ei voi muuta sanoa kun että TSEMPPIÄ ja pidä hauskaa siellä:-) vaatii rohkeutta tommonen lähtö. hyvää matkaa!

    VastaaPoista
  2. Tuhannesti tsemppiä Nykiin :) Odottelen jo innolla postauksia sieltä!

    VastaaPoista
  3. Hei olisi mahtavaa jos jossain vaiheessa kerkeäisit tehdä jonkun postauksen ulkomaille muuttamisesta.

    En varmasti ole ainoa lukia joka on kateudesta vihreä kun uskallat lähteä new yorkiin, vaikkakin itseäni viehättää enemmän Lontoo.

    Jotenkin ulkomaille muuttaminen tuntuu kovin vaikealta, mutta silti sinne nuin vain lähdetään.

    VastaaPoista
  4. mistä tuo neule on ? se on nimittäi aivan upee !!! =)
    Onnea matkaan <3 Ikävä jää..

    VastaaPoista
  5. Ihan mieletöntä, sä oot kyl sitten rohkee nainen! Pidä tositosi kivaa siellä ja muistele meitä täällä Suomessa lämmöllä ^.^

    VastaaPoista
  6. Ihanaa kun pääset lähtemään! ONNEA MATKAAN <3

    VastaaPoista
  7. Voi että olen niiiiiiiin kateellinen mutta samalla tooooosi onnellinen sun puolesta! Mulla on kans ollu jo vaikka kuinka kauan suurimpana unelmana asua New Yorkissa tai vähintäänkin matkustaa sinne. Ihanaa nähdä kuinka ihmiset toteuttavat unelmiaan, niin inspiroivaa. Kaikkea hyvää sulle Peppi, olet niin ihana!

    VastaaPoista
  8. voisitko ensi postauksessa kertoa että oletko siis yksin matkustamassa ja muuttamassa sinne new yorkiin? pusuja ja onnea matkaan sulle peppi!

    VastaaPoista
  9. Onnea matkaan :)Itse New Yorkissa asuneena voin vannoo et potentiaalisii poikkiksii tulee vastaan ja PALJON ;)

    VastaaPoista
  10. Onnea matkaan!<33 Tosi mukava että vihdoin pääset lähtemään;) Jään oottaan innolla postauksia Nykistä;DD

    VastaaPoista
  11. Ihanaa matkaa Peppi ja nauti olostasi ja elostasi siellä :)

    VastaaPoista
  12. Onnea matkaan! Oon niin kade kun pääset new yorkiin, mäkin haluan! :D

    VastaaPoista
  13. Onnea matkaan Peppi, upeeta että uskalsit lähteä! Tämmösiä juttuja on aina ihana lukea, kun ihmiset toteuttaa unelmiaan, vaikka ne tuntuiskin vähän pelottavilta. Oma unelmani on ihan vaan matkustaa New Yorkiin, joten odottelen innolla postauksia sieltä päästää. :)

    VastaaPoista
  14. Oi, turvallista matkaa Peppi! Nauti New Yorkissa - where dreams are made of! :)

    VastaaPoista
  15. Hey! Vähänkö siistii muuttaa ulkomaille! Määkin haluun!!!! :)))

    VastaaPoista
  16. Paljon onnea matkaan! Tää on niin hassua, en edes tunne teitä ja silti mulla on ihan kauhea jännitys & hykerrys päällä sun puolesta =) New York kiehtoo itseäni ihan tajuttomasti, teet sitten PALJON ja perusteellisia postauksia kaikesta mahdollisesta siellä - ja PIAN! ;D Kiitoksii ihanasta blogista & hyvää matkaa,
    t: yksi toinen pullero!

    VastaaPoista
  17. Oiii, oon niin kateellinen!:( mut ihanaa et vihdoin pääset sinne:) PIDÄ TOSI KIVAA! <3
    innolla odotan seuraavaa postausta:)

    VastaaPoista
  18. Kyllä tänne irtokarkkeja saa tuoda, mäkin raahasin salmiakkia vaikka kuinka paljon. :)

    Onnea Peppi loistavasta kaupunkivalinnasta!

    VastaaPoista
  19. Tsemppiä ja onnea matkaan! :)

    Oon semisti kade mutta kyllä mäkin sinne vielä jonain päivänä pääsen. :D

    VastaaPoista
  20. Onnea matkaan!!! Toivottavasti tulee mahtava reissu ja paljon potentiaalisia poikkisehdokkaita ;)

    VastaaPoista
  21. siis whoot kauan sä meinaat olla siellä ? :)

    VastaaPoista
  22. hyvää matkaa pepille! viihdyt varmasti siellä, ja ainahan voi tulla takaisin suomeen.. :)

    VastaaPoista
  23. Tsemppii!!

    Voisitko ehkä tehdä, jos ehdit, jonkun NYC-opas postauksen ennen tammikuun alkua, oon sillon ekaa kertaa matkustamassa sinne :)

    VastaaPoista
  24. HEISSAN!
    multa on nyt mennyt kokonaan ohi, että minkä vuoksi lähdet tuonne new yorkiin,ja mitähä, oon ihan sekasin?!?:o

    VastaaPoista
  25. voooi oon kateellinen!! :) pidä hauskaaa :)

    VastaaPoista
  26. pepe tsemii ihan sairaasti !
    pidä huoli itestäs.

    VastaaPoista
  27. tsemppiä nykkiin! oon ihan sairaan kateellinen sulle! :D <3

    VastaaPoista
  28. Oikein hyvää matkaa ja tsemppiä!

    VastaaPoista
  29. Hyvä kun pääset viimein lähtemään :> Onnea matkaan! :)

    VastaaPoista
  30. HYVÄ PEPPI!!!! You go girl! <3 Pidä kivaa ja älä unohda meitä vaikka löytäisit kuinka ihanan poikkiksen :)

    VastaaPoista
  31. Kiitos kaikille tsempeistä. :)

    Täällä just heräilen ensimmäiseen aamuuni New Yorkissa, kello on seittemän... Menin yheksältä nukkumaan. :D Vähän on rytmit sekasin, mutta ei ihme. Ihanaa olla täällä, kävelin eilen illalla kämppiksen kanssa tuolla meidän huudeilla ja tää on niin IHANA paikka. :)

    Kuvia otan tänään ja laitan teillekkin sitten.

    PUS!

    VastaaPoista
  32. Aikooko mimmi lopettaa blogaamisen kun ei enään nykyään poustaile koskaan? Harmi jos aikoo, koska on ollut kivaa kun ootte molemmat poustanneet..

    VastaaPoista
  33. Ihanaa. sä pääset näkemään jouluisen New Yorkin! Ja mieti nyt toi neule muistuttaa sua aina siitä ihanasta tunteesta kun uskalsit lähteä toteuttamaan unelmaasi. Toivottavasti aina kun laitat sen päälle sulle tulee se ihana kihelmöivä tunne kun sulla oli tuolla kentällä. Sweet Christmas!!

    VastaaPoista
  34. Anonyymi: Eipä meinaa Mimmi lopettaa :D Ei siitä kannata hätääntyä, jos ei oo pariin päivään postannu.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.