torstai 9. joulukuuta 2010

Merry Christmas Baby!

Mun kaikista lempparein bändi ikinä ja yks ehdottomista joulubiisilemppareista.



Hanson 2010 ja Merry Christmas Baby! Tähän miljoona sydäntä ja toive, että pääsen niiden keikalle taas pian.

Jos joku kysyy mitä toivon joululahjaksi, niin tässä se tulee.. Jo kolmattatoista vuotta peräkkäin sama toive, eikä sitä vieläkään oo toteutettu..



He's the man of my dreams. No doubt about it. He's perfect, or at least that is what I want to believe.


I heart HANSON!

10 kommenttia:

  1. Snowed in tekee joulun. Ja tämä bändi saa aina ja ikuisesti hymyilemään <3

    VastaaPoista
  2. true story: i used to believe that zac hanson and i were destined to be together, because a.) i was in love with him, b.) we share half birthdays -- i.e. his birthday is october 22, and mine is april 22. god. youth.

    VastaaPoista
  3. Ihmettelen että näitä ihania videoita ei ole enempää kommentoitu!

    Terveisin fani84

    VastaaPoista
  4. Hahhhha! Ihana! Hansonissa on vaan sita jotain! Itse kayny 3 kertaa niiden keikoilla tassa parin viime vuoden aikana, mm. kerran Jenkeissa.. Nythan Pepilla on hyvat mahikset paasta niiden keikalla! :)

    VastaaPoista
  5. Onnea Peppi matkaan, pääset kuulemma viimein lähtemään! Siun rohkeutesi lähteä Amerikkaan ja toteuttaa unelmia, ja motivoi miuakin toteuttamaan omia unelmiani muuttaa suurempaan kaupunkiin ja lukemaan alaa, josta en ehkä ikinä saa töitä, mutta mikä on miun unelmien täyttymys. Kiitos siitä! <3

    VastaaPoista
  6. Vaikka tykkään teistä tytöistä, niin nyt on pakko sanoa, että YÄÄÄK mitä Hansonit? Eiiiiikä. Yäk. Luulin, että ne on jo menneet pois..................... ;____________________;

    VastaaPoista
  7. OI ei Peppi! Mun täytyy kertoa, että Hansonit on mulle kaukaista sukua siis ihan oikeasti! Äidin puolelta. Sain tietää sinä vuonna ku olin POSIOLLA ja olin about 10 wee ja meillä oli sukujuhlat. Niiden poikien mummi oli muistaakseni siellä kemuissa :D VOI APUA!

    VastaaPoista
  8. Woww! On tässä maailmassa joku toinenkin (ja näköjään ainakin kolmas ja neljäs :D) jotka kehtaa myöntää Hanson-rakkautensa!

    Ala-asteella kaikki muut tytöt oli BSB-faneja ja mä yksin Hanson-fani (Zac <3) ja mua "kiusattiin" huutelemalla, et Nina tykkää Hansonin homopojista!

    VastaaPoista
  9. Tietenkin Hansoneista tykkäämisen voi myöntää! <3<3<3

    Papu: Niiden yks mummo on ainakin kuollut jo aikoja sitten, mut vau! Mä luulin kans, että oon niille sukua koska niillähän on tanskalaiset sukujuuret ja mulla kans :D Mikäli tulee kutsu sukukokoukseen, niin mä tuun sit mukana. PISTE.

    VastaaPoista
  10. Muistan kun ihmettelin hansonia ala-asteella. Nyt isona löysin uusika ja <3<3<3

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.