lauantai 25. joulukuuta 2010

Christmas Eve and something I want..

Te vietitte jo jouluaaton, täällä on ollut suhteelisen tavallinen päivä tänään. Rachelilla tosin oli vapaapäivä, joten nukuttiin pitkään ja meidän oli tarkotus lähteä ostamaan mulle mekkoa ja kenkiä sunnuntaisia juhlia varten, mutta kaupat menikin sitten jo vähän aiemmin kiinni.. Huomenna mennään Monifin toimistolle ja toivon löytäväni sieltä jonku kivan mekon itelleni. Täältä oon katellut jo ja tuolla on aika montakin jotka voisin ostaa, jos olisin rikas. :D Onko joku teijän mielestä sellanen joka olis mulle ihan must?

Käytiin eilen Rachelin kanssa vierailemassa juhlien pitopaikalla, joka oli huikea. Niillä oli menossa harjoitukset, jossa treenattiin esim. tanssia sisääntuloa varten. Eilen jo näin, että nyt on tulossa aikamoiset juhlat. Täytyy ottaa paljon kuvia. :)

Kuvailin vähän juhlapaikan sisääntuloaulan joulukoristelua..




Rachel kysy haluunko mennä tonne rekeen jos hän ottaa kuvan.. En olis mahtunut..




Täällä panostetaan myös pihoihin melkosen paljon. Toi kupla on hieno!!!

Harjotusten jälkeen suunnattiin illalliselle..




Astoria on täynnä ihania ravintoloita, tonne eiliseen paikkaan haluaisin joskus treffeille. Tarjoilija oli muuten Ruotsista ja juteltiin ruotsia innoissamme. :D Minä lähinnä nyökkyilevänä osapuolena. ;)

Tänään Rachel piipahti liikkeessä, joka myy myös R:n koruja. Se tuli sieltä ison kassin kanssa ja minä olin tietty heti ihan innoissani, että mitä se on hankkinut.. Kuulemma meille jotkut joululahjat (okei mä sain jo omani, se on IHANA!!! Odotan, että pääsen näyttämään teillekin.) ja Erikalle yhen tosi kivan jutun kanssa.

Rakastuin myös palavasti seuraavaan juttuun, jonka R hankki itelleen. Arvatkaa kuka sai pitää sitä päällään, kun lähettiin illalliselle? No Peppi tietenkin! :D




Täydellinen "kauluriviittakarvahässäkkä".. Mä rakastuin tohon ihan totaalisesti ja mietinkin tässä, että koska mun joululahjat on ollut pelkästään sideharsoa, rasvalappuja, ei rasvalappuja, puuvillahanskoja, teippiä, laastareita, antibioottivoidetta, sinkki??voidetta (en tiiä mitä se on suomeks), ällöttävän hajuista todella hyvää kiinalaista yrttivoidetta yms. niin pitäisköhän mun hankkia tollanen itelleni joululahjaksi? Ansaitsisinko? Mä nimittäin oikeesti voisin pitää tota joka päivä.


Innoissaan poseeraa hän.. Noita siis kuulemma on myös sellanen ihan viitta, johon saa myös kädet laitettua. En kestä.


Mä tahdon, mä tahdon, mä tahdon ja toi on vielä super lämminkin!!!!

Mimmi? Voitko tukea mun ostopäätöstä? Mä en kuitenkaan tänne oo saanut yhtään pakettia ja pitäähän mun edes yks saada? Okei sain Rachelilta kyllä yhen, mutta pitäähän itelleenkin ostaa lahjoja right?

Christmas Eve kuluu meillä leffoja katellen.. Rachel leipoo just meille cookieseita ja taidetaankin nautiskella myös lasilliset punaviiniä.

Skypettelin tänään perheen kanssa ja mua yritettiin houkutella takas kotiin ruoan avulla. Olin melkein jo varaamassa lippuja, maistuisi nyt nimittäin suomalainen jouluruoka!

Toivottavasti teillä oli ihana jouluaatto. :) Paljon lämpimiä ajatuksia sinne karvaviitan alta, toivottelee Peppi.

15 kommenttia:

  1. Mekoista Serena tai tuo lyhyt Marilyn ehdottomasti :)

    VastaaPoista
  2. Noi kaikki marilyn mekot sopis sulle loistavasti!!

    VastaaPoista
  3. Samoilla linjoilla kuin Aira, eli ehdottomasti Serena tai lyhyt Marilyn. :)

    Rauhallista joulua!

    VastaaPoista
  4. Joo mäkin tykkään tosta Serenasta ihan hirveesti ja noi Marilynit vois toimia kyllä.. Rachel taitaa pukea tollasen Marilynin ja Monif ite pitkän Marilynin, joten oltais aikamoinen näky varmasti juhlissa. :D Kolme Marilynia. ;)Mä haluaisin myös peittää ton mun käsivarressa olevan siteen, joten silleen toi Serena olis kiva. Täytyy toivoa, että Monifilla olisi niitä toimistollaan ja pääsisin testaamaan!!

    VastaaPoista
  5. Kiitos kun autatte! :)) Alkaa jo vähän jännittämään, että kerkeenkö ostaa mitään sinne :D

    VastaaPoista
  6. Mäkin oon ton serenan kannalla ! Kattosin heti että "ihan Pepin näkönen" ja tääl onki muut ihmiset samaa mieltä ! ;D

    VastaaPoista
  7. sinkki on suomeksi sinkki (= OSTA TUO, se sopiii sinulle toosi hyvin

    VastaaPoista
  8. Musta tommonen lyhyt tai pitkä punaiunen marilyn mekko sopis sulle tosi hyvin! :) Leopardikuosi sopis sen kans tosi hyvin. ;)

    VastaaPoista
  9. "Serena" Sequin Kimono Sleeve Dress,, ihana!! se jos joku:)

    VastaaPoista
  10. http://www.monifc.com/plus-size-clothes/cocktail-dresses/ivana-ruffle-plus-size-dress-black.html TÄMÄ! Ihana ois sulla :)

    VastaaPoista
  11. Myös Ivana vois pukea sua hyvin, vaikka ei mallin päällä kovin kummoinen olekaan!

    VastaaPoista
  12. Hei tuo karvaviitta on aivan älyttömän upea, ostaisin itsekin! :D

    VastaaPoista
  13. Eikä, toi karvaviittahommeli on ihan täydellinen!!!! Tahtoo! ♥__♥

    VastaaPoista
  14. todellakin ansaitsisit ton !! ootte ihania molemmat tytöt !! :-) ♥

    elli

    VastaaPoista
  15. tottakai ostat ton, se on ihana :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.