sunnuntai 5. joulukuuta 2010

Mökille möks!

Ajeltiin perjantaina Pojan kanssa tänne mökille Savoon. Eilen oltiin kummienoni hautajaisissa ja koko päivä hujahtikin siellä. Tänään ollaan nukuttu pitkään, syöty hyvin ja katottu vanhempien luona Niko lentäjänpoika :) Huippua rentoilua.

Äsken tultiin saunasta ja kohta taas unille, täst mä tykkään. Ja huomenna ajellaan takas Nummelan kotiin :)

Muutama kalansilmäkuva matkalta.














Uus meidän MissMixin palsta!

Ootteko juhlimassa vai rentoiletteko vaan kotona? :)

Ps. Pepille tiedoks, kana kerroshampurilainen ei ollu mikään älytön. :D

15 kommenttia:

  1. Mikä oli Mimmi tuon sun edesmenneen kummienon etunimi? Mun sukulainen nimittäin haudattiin eilen Savossa myös. Itse en hautajaisiin tosin päässyt. :(

    VastaaPoista
  2. Mä ainaki rentoudun iha vaan kotona, perjantaina tuli vietettyä kaverin 18v synttäreitä ja pikkujouluja samalla, joten nyt on iha kiva olla kotona :)

    VastaaPoista
  3. mä oon kotona vaikkei yhtään huvittas :(

    VastaaPoista
  4. ulkonaaaaaaaa! nyt sai sunnuntainki viettää viikonloppu-tyyliin, huomenna vapaapäivä IHAN MAHTIA

    VastaaPoista
  5. oletteko parisuhteessa

    VastaaPoista
  6. ano: Lauri
    jenni: kotona on välillä kiva olla :)
    Elisabeth ja Heidi: NIIIIN Parasta! :)
    Anonyymi: Olen parisuhteessa avomieheni kanssa, kenen kanssa olen siis myös mökillä :)
    Suski: Oliko mahtavaa? Saletisti!

    VastaaPoista
  7. http://buzzinn.net/you-dont-like-overweight-girls/

    upeita kuvia!

    VastaaPoista
  8. MIMMI MISTÄ OSTIT PEPILLE NEW YORK- Vihkosen? Haluun ostaa samanlaisen parhaalle ystävääleni jouluksi!

    VastaaPoista
  9. Olen useasti ihmetellyt miksi blogiin lisäämänne kuvat ei lataudu. Olen miettinyt johtuuko se siitä että käytän firefox selainta. Olen siis sitten yrittänyt mennä internet explorerin kautta mutta sielläkään ei lataudu kuvat. Aloin siis pohtimaan että koneeni ei selvästi tykkää bloggerista, mutta menin muihin bloggerin blogeihin ja siellä kuvat tulee heti näkyviin. Eli ainoastaan teidän kuvia en näe. (Silloin tällöin siis toimii ja lataa kuvat) Koneeni ei siis tykkää teidän blogista :( Vai onko vika sittenkin jossain muualla.

    Onko muilla tätä ongelmaa..??

    VastaaPoista
  10. Kuvien näkyvyydestä on paha sanoa, mutta luulisin sen johtuvan internet-yhteydestä? Meillä on varmaan aika raskas tää blogi, koska ollaan itekki aika raskaita. Harmi :/ Täytyy kysellä koodarilta mitä voitais tehdä! :D

    VastaaPoista
  11. Toivottavasti alkais näkymään täälläkikn kujvat niin olis kivempi lueskella blogia.

    Outoa jos johtuu nettiyhteydestä kun muissa blogeissa tosiaan näkyy kaikki kuvat.

    Mutta jään odottelee vastausta josko se koodari osais sanoa missä mahtaa olla vika.

    :)

    VastaaPoista
  12. Ihmettelijä: Mehän ladataan noi Tinypicin kautta, että en tiiä jos se on jotenkin blokattu sulta? :D EMT.

    VastaaPoista
  13. täällä on ihan sama ongelma kuvien kanssa! :-( ollut monia kuukausia

    VastaaPoista
  14. No mäkin vaan vahvemmin epäilen että vika ei ole tässä omassa netissä/koneessa. Olen yrittänyt töissäkin :D lukea blogianne, mutta sielläkään ei lataudu kuvat. Ja sielläkin kokeillut sekä firefoxia että exploreria. Ja siellä ei siis ole mitään rajoituksia.

    Voisiko koodarilta kysellä jotain vinkkiä miten kuvat alkaisi näkymään. Kun en näköjään ole ongelman kanssa yksin :(

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.