torstai 23. joulukuuta 2010

Astorian arkea..

Oon viime päivät viettänyt aikaa kotona ja vaan hengaillu tässä Astoriassa. Käynyt kaupassa, käynyt apteekissa, käynyt pankissa, käynyt syömässä, tehny ruokaa kotosalla, kattonut telkkaria ja hengaillu kämppiksien kanssa.

Tänään mun tarkotus oli lähteä Manhattanille hengailemaan ja kahville tyttöjen kanssa, mutta vetäessäni farkkuja jalkaan mun suurin (ja ärsyttävimmässä paikassa oleva) rakkula räjähti ja niinpä jäin kotiin..


Joo nyt on kaikki rakkulat räjähtäny mutta tossa etusormessa ei sitten oo hirveesti ihoa jäljellä ja se on kivulias. Niin kivulias ettei järkeä..

Rachel tuli kotiin kun olin lähössä käymään kaupassa kivuissani ja oli silleen, että hei nyt istut alas ja hyväksikäytät New Yorkin palveluita.


Tilasinkin kotiin sushia..


Ja meille jäätelöä...


Mun jäätelöön tuli minttusuklaachipjätskin lisäks vaahtokarkkia, kinuskia ja valkosuklaanappeja. :D NAM! Sä saat siis valkkaa jätskin, lisukkeet ja ne toimitetaan sulle kotiin.


Kuunneltiin musaa Pacon kanssa..


Ja mä pohdiskelin. 9.7.2010 istuin ikkunalaudalla hotellissani ja mietin miten haluisin muuttaa tänne hetkeksi. 9.12.2010 muutin tänne. Aikamoista. :)


Rachel pudotti tänään pommin kertoessaan, että pääsen sunnuntaina ihan oikeille My supersweet 16-synttäreille!!! Siis sellasille mitä oon vaan kattonu MTV:ltä huuli pyöreenä. En muista sitä teemaa, mutta synttärisankari oli tilannu Rachelilta viuhkan. Niinpä toi nainen tekikin sellasesta perus muovisesta viuhkasta tämmösen "vähän" näyttävämmän.. Huhhuh!

En yleensä stressaa pukeutumisesta tyyliin ollenkaan, mutta nyt stressaan kyllä. Tänne kaikki panostaa ihan sikana, ihmiset tulee puvuissa ja sankarillakin on sellanen hääpukutyyppinen. Onneks oon täällä, saatan ehkä löytää jonku kivan mekon ja kengät..

Mutta siis jeeee! Varmaan sika siistit juhlat.


Ihana Paco, joka on hoitanut mua täällä.

Just valitin Mimmille, että ei oo oikein paikallinen ruoka maistunut ja oon syöny ihan tosi, tosi vähän herkkuja. Olikin ihanaa tänään herkutella ja siis toi jäätelö oli taivaallista. :)

Nyt yritän nukkua kivun pois, huomenna jos pääsis vaikka liikkeelle. Mun täytyy löytää jotkut hanskat, että saan noi sormet peitettyä juhlissa tyylikkäästi. :D

Ps. Tänään aukes sitten tämä, jota ollaan jo keretty odotella. Tuotetaan tuonne viikottain jotain kivaa ja itseasiassa Irc-gallerian joulukalenterissa on tänään meidän luukku, josta löytyy Kymppilinjan pojat koristelemassa pipareita ja jossa voi voittaa 5 Samsungin puhelinta.

20 kommenttia:

  1. Heimoi ja huomenta!

    Ihan sellasta vaan, että mitä tommonen jätskin kotiinkuljetus mahtaa maksaa?? Kuulostaa meinaan aikas mukavalta palvelulta. ;P

    VastaaPoista
  2. Voi hitsi oon tosi kateellinen noista Supersweet-synttäreistä! Toivottavasti teet postauksen niistä kemuista! Saakohan sankari auton lahjaksi, mitä luulet? :D

    VastaaPoista
  3. ai siis ihan oikeet semmoset MTV-synttärit? :D

    VastaaPoista
  4. Sulonen Paco<3 Hyvä ohjelma se My supersweet 16. :D

    VastaaPoista
  5. Oivoi!Toivottavasti sormes parantuu! :(

    VastaaPoista
  6. voivoi paranemisia sormille!! ja hauskoja juhlia ! :-)

    VastaaPoista
  7. äää supersweet sixteen! :D aina vaan mtv:ltä katon.. infoo sitten blogissa millon tulee telkkarista jos tiedät, pitää kattoo! ;)

    VastaaPoista
  8. Miks ei suomessa saa sushia kotiinkuljetuksena!! tai tollasta herkkujäätelöä. :)

    Hyvää joulua :) !

    VastaaPoista
  9. Hei!

    Jos siellä Jenkeissä tulee ikävä suomalaisia tv-ohjelmia, AnywhereTV on mahtava sivusto tähän: http://www.anywheretv.fi/Login.aspx

    kunhan rekisteröidyt ja alat katsoa! Suora lähetys!

    VastaaPoista
  10. Miten sulla on varaa asua new yorkissa?

    VastaaPoista
  11. Oi kiitos vinkeistä! :)

    noi bileet ei tuu telkkarista, täällä on yleistä järkkää tollasia sweet 16-bileitä!

    new yorkissa asuminen ei oo hirveesti kalliimpaa kuin suomessa. se sitten tarkoittaa, että täytyy luopua joistain muista asioista. suomessa pystyin enemmän shoppailemaan, täällä jotkut asiat on sitten taas halvempia. :)

    VastaaPoista
  12. jätkin kotiinkuljetus ei oo mitään halvinta. oliskohan tollanen puolen euron tönikkä valitsemillasi täytteillä ollu jotain 7e? :)

    sushi oli noi + limu jotain 8e. :)

    VastaaPoista
  13. Moikkamoi. Olisiko mahdollista että tekisit postauksen elämästäsi siellä NY:ssa? Millaista siellä on ollut sekä ennen muuttoa tehtävistä alkuvalmisteluista.. Varsinkin se millaisellainen viisumi sinun piti hankkiia kiinnostaa minua! :) Ps. Bloginne on aivan mahtava!!

    VastaaPoista
  14. Mua kiinnostais myös saada tarkemmin tietoa tuosta muuttoprosessista. Oon oikeasti ihan älyttömän kateellinen sinulle ja kaikille, jotka uskaltavat tehdä päätöksen muuttaa elämänsä ja irrottautua tutusta ja turvallisesta. Kukaan ei vain koskaan kerro, miten se tapahtuu.:D

    VastaaPoista
  15. hejdå! ekaks kehuttava teidän blogia, tätä on vaan niin ilo lukea! ja nyt varsinkin ku toinen postaa suomesta ja toinen jenkeistä! joululahjasta miulle paljastu new yorkin matka! oon ihan megailonen.. miut siullahan on sieltä jo hiukka paljon kokemusta oisko siulla jottain mikä ois must see matskua.. jotai ruokapaikkaa tms..? kiitos valammiiks.. t.tt

    VastaaPoista
  16. Minkä mallinen toi sun Samsungin läppäri on ja ootko tykännyt siitä? Oon ite just hommaamassa läppäriä ja harkitsen paria Samsungin mallia. -Riina

    VastaaPoista
  17. Mun läppäri on tää: http://www.samsung.com/fi/consumer/computer-peripherals/notebook/s-series/NP-SF310-S01SE/index.idx?pagetype=prd_detail

    ja se on ihan täydellinen. Aattelin etten osais elää ilman maccia, mutta osaan todellakin. Tää on kätevin ja tässä on tosi kaunis design. :) TYKKÄÄN! iso iso peukku! En oo katunu hetkeäkään. Tää ei oo myöskään vielä kaatunut kertaakaan. :D

    VastaaPoista
  18. Kiitos nopeasta vastauksesta! :) Oikeaan osui siis mun päättelyni tuosta Samsungin mallista. Oon katellut vastaavaa 15,6 tuumaisena ja erottuu kyllä muotoilultaan ehdottomasti edukseen monista muista läppäreistä. -Riina

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.