keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Whhhhhy?

Tällä hetkellä tulee jatkuvasti hyvää musiikkia ja mulla onkin hirvee työ pysyä perässä siitä mitä kaikkia hyviä biisejä on tullut.

Mä tuun aina hyvälle tuulelle, kun kuulen tän biisin, mutta samalla sitä myös muistaa asioita, jotka ei välttämättä aina oo ollut aina niitä iloisimpia..

Tähän biisiin pystyy varmaan todella moni samaistumaan ja tämä myöskin tapahtuu monelle elämänsä aikana.



Me ollaan usein naureskeltu sitä, että on niin hassua kun nuorempana huomasi miten ihmiset ei edes vaivautuneet tutustumaan suhun, koska olit lihava ja täten tietenkin ällöttävä. Se sattu välillä tosi paljon. Nykyään sitten ne samat tyypit osottaa ihailua ja pyrkii juttusille sun kanssa. Hassuinta tässä kuitenkin on se, että sä kyllä muistat ihan varmasti sen tyrmätyksi tulemisen joskus nuorempana, eikä sulla oo mitään intressejä enää nykyään ruveta näiden tyyppien kavereiksi.

More To Love ei jaksa vihata ketään, tai kantaa kaunaa ihmisiä kohtaan. More To Love kuitenkin muistaa ketkä on heitä loukanneet ja minä ainakin muistan ikuisesti nämä tietyt tyypit joille voinkin ihan hymyillen sanoa mitä tässä biisissäkin sanotaan.


"And although there's pain in my chest, I still wish you the best!"

Jos siis joskus ootte jollekkin sanonut asioita, joiden tiedätte oikeesti loukanneen - pyytäkää anteeksi. Koskaan ei oo liian myöhäistä ja saatatte saada elämäänne todella upeita tyyppejä tämän myötä. :)



Ps. Kattokaa myös Gwynethin versio biisistä GLEE:ssä. Ihan mieletön! :)

9 kommenttia:

  1. Hyvä biisi kyllä tää! Mut kannattaa käydä kuuntelee Gleen versio tästä biisistä, sen esittää meinaan Gwyneth Paltrow :D Ihan mahtava! Ja se on tietysti "clean" -versio biisistä eli Forget you.

    Ehdottomasti suosittelen. Paltrow vetää biisin aivan törkeen hyvin.

    Hii. Eipä mulla muuta. Terveisiä teille tytöille ja huomenia, jos(ja kun) satutte tätä aamulla lukemaan!

    VastaaPoista
  2. Mää en pääse tota biisiä kuunteleen, kun on töissä noi Youtubet ja kumppanit blokattu :(
    Mutta mää tiedän silti, mitä tarkoitatte. Olin kiusattu ja alistettu lähes koko peruskoulun ajan. Onneksi jaksoin ponnistaa ylös sieltä pikkukylän loasta, ja nousta niiden ihmisten yläpuolelle. Nyt osa haluaisi olla kavereita.
    Anteeksi voin antaa, unohtaa en. Toivotan kaikkea hyvää niille mun kiusaajille.
    Kiitoksia ihanasta blogista.
    Olen itse ollut aina hoikka, suorastaan alipainoinen. Nyt sairauksien vuoksi olen lihonut 40 kiloa. Bloginne auttaa minua hyväksymään itseni myös tällaisena :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos lähettämistä tämän videon! Nautin siitä kovasti! Olet aivan oikeassa.

    VastaaPoista
  4. aika hyvin tuo Gwyneth vetää.. Saanu kans kokea tota, että pitää kauheesti todistella, että muhun kannattaa tutustua vaikka näytän tältä.
    Sit yhtäkkiä kun ihmisestä tulee jotain tai pahempaa se että mun ystävistä tulee. Niin sit kyllä seura maistuis.. Mutta ei auta surra sen perään mitä tollaset tekee, kun omistaa ittensä ja hyviä ystäviä.. Kiitos taas ihaNAISET..

    VastaaPoista
  5. Moni on kyl sanonut et Duck Saucen Barbra Streisand ois jo puhki soitettu. Mie en tiiä mikä siinä on mut miut se biisi jotenkin tekee iloiseksi! Ja toi video on hauska! http://www.youtube.com/watch?v=uu_zwdmz0hE&feature=share

    VastaaPoista
  6. Kiitos upeasta blogista.

    Oon aina ollu pyöree koulukiusattu ja sen takia todella epävarma itestäni. Teidän blogi on auttanu mua suhtautumaan painooni ja ulkonäkööni paljon positiivisemmin, kiitti siitä. :) Tänäänki oon itkeny ja angstannu sitä että näytän sumopainijalta yhdessä ryhmäkuvassa, mut tää biisi piristi mun päivää ihan suunnattomasti ja sai mut aattelemaan, et mitäs siitä, kerrankin oon uskaltanu hymyillä kuvassa.

    Jatkakaa samaan malliin. Ootte mahtavia. :)

    VastaaPoista
  7. Olen Oulusta Helsingissä käymässä ja näin teidät tänään Forumin Seppälässä.. en uskaltanut sanoa mitään! :D Hymyilin vaan.

    Noista vanhoista teksteistä mitä tähän postaukseen oot linkittänyt, minulla on myös samanlaisia kokemuksia. Ihan hirveitä tilanteita.

    VastaaPoista
  8. Silloin kun mulla on paha mieli, niin kuuntelen joko alkuperäisen (Andrew W. K.) tai Children of Bodomin version biisistä She Is Beautiful
    http://www.youtube.com/watch?v=0ZyhB1-Yb4U
    http://www.youtube.com/watch?v=Kmkp2Cap6K8&NR=1

    Kun tässä biisissä on munaa, se tuntuu uskottavammalta eikä lässyttämiseltä ;)

    VastaaPoista
  9. http://www.youtube.com/watch?v=MqGfvo_XLl8&has_verified=1 tää "naisen perspektiivi" on kanssa hyvä! :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.