maanantai 29. marraskuuta 2010

A virtual nanny..

Jutskailin tänään Skypessä ihanan Caron kanssa ja sen vieressä oli jotain joka koko ajan vei mun huomion.. Nimittäin VAUVAAAAA! Tätä blogia pidempään lukeneille ei varmaan oo mikään uus juttu, että mä rakastan lapsia ja haluisin itekki vielä joskus monta lasta.


No mutta mun erityinen heikkous on vauvat ja jo pienenä ilmotin, että tahdon mulattivauvan, koska halusin paijata sen tukkaa. No arvatkaa vaan kun pääsen ens viikolla hengailemaan tän söpöläisen kanssa? Siinä saattaa käydä varastaminen mielessä kerran jos toisenkin..


Caro kävi vessassa ja pakotin sen laittaa kameran päälle, että voin vahtia vauvaa. :D No mä lässytin ja lauleskelin sille, kun se rupes jotain rähisemään unissaan ja Caro varmaan piti mua älykkäänä..

Noniin, elän tällä hetkellä ehkä aika tunteellisia aikoja muutenkin.. Oon sanonut heipat esim. perheelleni eilen, joita en nää pitkään aikaan ja itkuhan siinä tuli. En oo tiennyt, että voi olla näin innoissaan, jännittynyt ja hermostunut samaan aikaan? Musta tuntuu, että hermot on ihan sika kireellä ja samalla voisin hyppiä riemusta, koska pääsen toteuttamaan unelmaani pian ja tutustumaan tohon ihanaan kaupunkiin. En oo jaksanut stressata oikein mistään ja yritän mennä samalla meiningillä ihan loppuun asti, mutta nyt alkaa jo vähän stressi puskemaan.

Mun tän hetken lemppari on Nicki Minaj, en voi käsittää että kukaan voi olla niin makee tyyppi. Katoin tänään MTV:n dokkarin Nicki Minaj - My time now ja itkin melkeen tunnin taukoamatta. :D Niin inspiroivaa. Mä rakastan viisaita ihmisiä, joilla on päämääriä ja Nicki tasan tietää mitä tahtoo!



Seuraavien päivien (ja varmaan kuukausien) postaukset tulee olemaan osaltani sellaista tunneryöppyä, että siinä saattaa heikompia hirvittää. Mä oon vaan nyt niiin täynnä tunteita ja ajatuksia etten oikein osaa nukkuakkaan. Toivottavasti tästä seuraa jotain kaunista ja toivottavasti osaan alkaa taas jossain vaiheessa nukkumaan, muuten tästä naamasta ei ainakaan saa kaunista millään kohta..

Okei tästä piti tulla postaus tosta vauvasta ja sain nyt sitten tännekkin taas tungettua syviä ajatuksia. :D


14 kommenttia:

  1. ÄÄä, pidä hauskaa Pepe! ♥
    Sitku joskus pääsen nykiin, ni saat tulla mun viralliseks matkaoppaaks sinne, ku oot kokenut jo nykin kaikki salat sillon :D

    VastaaPoista
  2. mulattivauva? :o olen hämilläni

    VastaaPoista
  3. pienenä joo puhuin aina mulattivauvasta ja sitten voisin myös adoptoida jostain jonkun pikkasen tai ottaa ihan valkoisen vauvan. värillä ei ole missään nimessä väliä, toivottavasti mulla vaan joskus on perhe. :)

    VastaaPoista
  4. on toi your love kyllä ihana biisi, kiva huomata että joku muukin tykkää! :)

    VastaaPoista
  5. Hauska seurata blogin välityksellä noinkin suurta ja jännittävää elämänmuutosta! Onnea matkaan Peppi! :)

    VastaaPoista
  6. kanattaisiko sitten alkaa laihduttamaan jos iso perhe ois mieleen :)

    VastaaPoista
  7. Kerrotko Peppi jossain vaiheessa mitä teet siellä työksesi? Vai elättääkö nämä vanhat työt toisella mantereellakin?

    Olin itse duunissa Nykissä ja muuttaisin heti takaisin jos vaan tietäis miten sen elämisen siellä rahottaisi. Kade oon ja nauti täysillä!!

    VastaaPoista
  8. Kiitos paljon tsempeistä! :)

    Elätän itseni siellä ainakin toistaiseksi ihan näillä Suomen työjutuilla. Katsotaan jatkossa jos pääsen olemaan siellä pidempäänkin..

    Mä kyllä kertoilen sieltä sit kuulumisia, kunhan ensin pääsen sinne. Mitenkäs toi Finnairin lakko sattui juuri tähän? Pepin lennot vaarassa!

    Mitä laihduttamiseen tulee, niin oon kyllä kuullut villiä huhua että me lihavatkin voidaan olla ihan terveitä ja saada lapsia. ;)

    VastaaPoista
  9. Rähisemään unissaan, thanks for saving my day <3

    VastaaPoista
  10. hyvä, että joku varotti sua lihavana synnyttämisestä! sillä sehän on ihan maailmanlaajusesti tunnettu fakta, että mitä laihempi ihminen ja mitä kapeampi lantio, sitä terveempi lapsi tulee! just joo ihmiset..
    mut onnea sulle peppi sinne nyciin, toivottavasti siellä on ihan mahtavaa! =) (en epäile sekuntiakaan..)

    VastaaPoista
  11. Moi!
    Tein Polyvoressa yhden kuvan teitä ja Pepin NY:n muuttoa ajatellen. Se näkyy blogissani :)

    VastaaPoista
  12. Kuinka pitkäksi aikaa oot muuttamassa nykiin? :) Tämä tyttö lähtee yksin myös samaiseen paikkaan kokonaiseksi vuodeksi ens kesänä. Jännittää ja innostuttaa ja pelottaa jo valmiiksi. :)

    VastaaPoista
  13. Hei pitkästä aikaa peppi!

    Oi mikä vauveliini noissa kuvissa :) vauvakuumetta on ilmassa yhellä jos toisella...

    Tiedän tuon tunteen että lähteminen on yhtäaikaa ihanaa ja haikeeta. Mäkin jätin loppukesästä yhden elämänvaiheen, kodin, paikan johon olin kotiutunut, kaikki ystävät ja perheenjäsenet, rakkaani mukaan lukien..se oli outo fiilis, koska samalla sain vihdoin vuosia odottamani opiskelupaikan!
    Noh, etäisyys on tehnyt ihan hyvää perheeseen ja ystävät on lähellä välimatkasta huolimatta. Mieskin muutti sitten tänne, joten kaikki on taas jees.

    Tsemppiä ja syleilyjä!


    ps. Terkkuja myös mimmille! Teidän uus profiilikuva on ihan mieletön! vitsi mitkä kaunottaret...

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.