torstai 25. marraskuuta 2010

I am Thankful for..


YOU!

YOU!
YOU!
YOU!



Tänään vietetään Kiitospäivää ja netti on pullollaan kirjotuksia, joissa ihmiset kertoo mistä ovat kiitollisia. Tästä inspiroituneena haluan myös kiittää..

Mimmiä siitä, että oot mun ystävä ja jaksat puhua mun kanssa vaikka 6h puhelimessa, vaikka sua oksettaisi. Kiitos myös siitä, että viet aina sängystä reilusti yli puolet, kun nukutaan vierekkäin ja herätät mut muminoillasi ja jatkuvasti heiluvalla kädelläsi. Kiitos siitä, että alotit mun kanssa tän blogin, joka on poikinut meille asioita, joista en olisi koskaan uskaltanut unelmoidakkaan. Kiitos, että kannustat mua aina jokaisessa liikkeessäni ja seisot mun päätösten takana, vaikka et olis itekkään varma onko ne niitä parhaita. Kiitos, että tiedän sun olevan aina siellä, vaikka et jaksaisikaan juosta yläkertaan vastaamaan puhelimeesi. Kiitos myös siitä, että uskot aina olevasi oikeassa ja ilmoitat jo kaupassa inhoavasi sipsejä, mutta syöt mun sipseistä mieluusti puolet jos tarjoan. Kiitos siitä, että oot aidosti oma ittes ja vaikka välillä ootkin todella ärsyttävä (esim. kun et kuuntele puhelimessa mitä sanon, koska luet uutisia samaan aikaan) niin oot samalla paras.

Mikkoa siitä, että oot mun elämässä, hoidat meidän Unoa niin hyvin ja saan kiukutella sulle jos siltä tuntuu. Kiitos myös siitä, että hoet sitä erästä rasittavaa sanaa mulle 20 kertaa päivässä vaan sen takia, että tiedät sen ärsyttävän mua ja sun mielestä on hauskaa, kun ärsyynnyn. Kiitos, että oot aina hyväksynyt mut just tällaisena kuin olen ja seissyt mun rinnalla, vaikka kuka olis sanonut mitä. Kiitos, että saat mut aina nauramaan, vaikka olisin kuinka ärtynyt ja autat mua aina jos tarvitsen sua. Kiitos, oot mulle ihan äärettömän tärkeä!

Muita läheisiä ystäviä, jotka piristätte mun päiviä pelkästään olemalla olemassa. On niin upeeta tietää omistavansa ystäviä, jotka pysyy mun elämässä tapahtuisipa mitä. Muistakaa, että oon aina täällä ja teidän käytettävissä! Muistakaa myös varautua jos kutsutte mut kylään.. Saatan syödä teidän herkkuvarastot tyhjiksi!

Perhettä. Tiedätte kyllä. Sydän on aina teidän luona.
Pikkusiskolle lähetän paljon rakkautta ja kiitoksia siitä, että oot oma, hölmö ittesi ja uskot isosiskon sanaan!


Kämppiksiäni.. Te kaikki ootte aivan uskomattoman ihania ja nautin asumisesta teidän kanssa. Kiitos siitä, että huolehditte aina munkin hyvinvoinnista.

More To Loven yhteistyökumppaneita.. Kiitos, että ootte antaneet tukenne ja uskoneet meihin.

Lukijoita.. Te ootte jotain niin uskomatonta. Ette edes ehkä ymmärrä miten paljon saadaan teistä iloa ja voimaa. Jokainen saapunut kommentti, sähköposti, Facebook-viesti tai mikä tahansa merkki teidän olemassaolosta saa meidän suupielet nousemaan ylöspäin. Kiitos, että tuette meitä ja jaatte meidän kanssa elämäänne. Teistä moni on jäänyt mieleen niin, että keretään aina jo kaipailla jos ei hetkeen kuulu. Teidän takia me ollaan toteuttamassa omia unelmiamme. Kiitos.

Aina välillä pitäis pysähtyä ja miettiä miten monesta asiasta sitä voikaan olla kiitollinen, eikä vaan haluta lisää tai olla tyytymätön elämäänsä.

Mistä asioista te ootte kiitollisia tänään? Tuleeko mieleen ihmisiä, joita ehkä kannattaisi kiittää?


20 kommenttia:

  1. Ihana tämä. :)
    Minusta Suomessakin voitaisiin viettää kiitospäivää, edes kerran vuodessa muistaisi kiittää läheisiään ja rakkaitaan.

    VastaaPoista
  2. mun mielesta ihmisen vartalon koolla ei oo mitään merkitystä. ootte kauneimpii ihmisii mitä iin ikin nähny

    VastaaPoista
  3. Mikälie herkkispäivä kun tuli tästäkin tippa linssiin.. Mutta tätä pitäisi muistaa tehdä aika ajoin..pysähtyä miettimään niitä hyviä asioita vaikka miten elämä potkisi päähän.

    VastaaPoista
  4. Ajattele Peppi.. Vuoden päästä, oot New Yorkissa ja katsot macy'sin paraatia ihan new yorkista käsin... Hiih...

    VastaaPoista
  5. herranen aika! enhän minä noin pitkälle osaa ajatella.. vuoden päästä? mähän saatan olla vasta kuussa. just vasta rupesin fiilistelemään sitä, että oon helmikuussa new yorkissa ja pääsen näkemään fashion weekin! :D sen pidemmälle ei ees uskalla miettiä! :DD

    VastaaPoista
  6. mitkä noi ihanat paidat/mekot on teillä tossa kuvassa? :) voisko saada parempaa kuvaa!

    VastaaPoista
  7. ne on korsetit MIKAn keikalla, jossa oltiin big girlssejä! :)

    VastaaPoista
  8. Mistä oon kiitollinen? Kaikesta mitä mulla on :) Ja teitsä ja teijän blogista,Aina välillä kun iskee ittelle jonkinsortin ahdinko itteni kanssa,niin eiku lukemaan tätä,ni alkaa mieliala kohoo heti :) Kiitos kun jaksatte kirjotella tänne <3

    VastaaPoista
  9. Voi Peppi <3 oot ihana!

    VastaaPoista
  10. Ihana teksti ja ihanat asut teillä Mimmin kans! :)

    Suomessaki vois olla kiitospäivä, olis kyl kiva et ihmiset kiittäis lähimmäisiä ja tärkeitä ihmisiä enemmän. Eihän elämä ois onnellista, jos perhettä tai ystäviä olis ollenkaan. Mä ainakin haluun kiittää ihanaa perhettäni, et on kasvattanu mut hyvin ja huolehtii musta vieläkin aikuisena. Ja ystäviäni siitä, et ne kuuntelee huolia ja ne osaa piristää aina. :) <3

    VastaaPoista
  11. Kiva postaus! :)

    On todellakin hyvä välillä miettiä niitä asioita, joista on kiitollinen. Ne hyvät asiat kun tuppaa ainakin itsellä monesti unohtumaan kun mielessä pyörii vain ne ärsyttävät asiat tai rästiinjääneet hommat jne.

    On niin paljon asioita, joita pitää itsestäänselvinä. Sellaiset huomaa vain silloin jos niistä joutuu luopumaan. Se on tyhmää. Pitäisi muistaa olla kiitollinen myös aina muulloin!

    VastaaPoista
  12. voi että ootte NIIN ihania <3 oikeesti voin sanoa rehellisesti, että ootte yhdet kauneimmista ihmisistä mitä olen elämässäni nähnyt. Ei pelkästään se ulkonäkö, vaan myös se kuinka teistä OIKEESTI puhkuu se itsetunto ja luottamus itseen. Teistä jokaisen kannattais ottaa mallia (:

    VastaaPoista
  13. Mä oon kiitollinen kaikista läheisistä, eli perheenjäsenistä, mun miehestä, ystävistä jne :)
    Miten me pärjättäisikään ilman rakkaitamme?
    <3

    VastaaPoista
  14. ootte just upeita ja parhaita, Mimmi ja peppi !
    luen teijän blogii ihan innolla ja osaatte kirjottaa tosi ihanii juttuja ja sillä tavalla . :)
    love your blog ! <3

    uskomatonta et Peppi lähet New Yorkiin, onnee sulle !
    tosi hyvii jatkoja teille, upeat naiset. ;)

    VastaaPoista
  15. Kiitos piristavasta blogista

    VastaaPoista
  16. Kiitos teille ihanille, kun pidätte tätä blogia! ♥ Teidän postauksista tulee aina hyvälle tuulelle. :) Pitäis itsekin ehkä useammin miettiä, et mistä kaikesta sitä on kiitollinen. Ensimmäisenä tulee mieleen tietysti ystävät ja perhe, ne auttaa jaksamaan, tukee ja kannustaa. :)

    VastaaPoista
  17. Kiitospäivän tunnelmissa. Kiitos TEILLE. Kiitos kaikista viihdyttävistä postauksista, joita luen aina kun mahdollista.
    Kiitos kaikista naurunremakoista, joita ei ehkä englannin ATK -tunnilla olisi ollut soveliasta saada.
    Kiitos niistä kaikista koskettavista tarinoista, jotka saavat aina minulle kyyneleet silmiin ja äitini ihmettelemään, että mikä ihme sille tytölle taas tuli.
    Kiitos siitä, että olette omia itsejänne ja kerrotte oman tarinanne omalla tyylillänne.
    Kiitos siitä, että olette jaksaneet viihdyttää minua jo vähintään vuoden päivät.
    KIITOS! (IISO SYDÄN TÄHÄN!)

    VastaaPoista
  18. i'm thankful for you!! so happy i got to meet you this year, and i'm looking to so many more adventures with you in the (VERY near future)!!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.