perjantai 19. marraskuuta 2010

Great Girl finally at home! :)

Kotiuduin tuossa tunti sitten. Oltiin Pepin kanssa juontamassa Seppälä klubin juhlia ja voi että onki väsy olo! :D Ei uskois, kuinka rankkaa semmonen parin tunnin mikkiin höpöttely todellisuudessa onkaan. Mut meni kyllä tosi kivasti (ja nopeesti) taas!

No tulin tietty heti koneelle. Lukasin sähköpostit ja päätin napata pari kuvaa teille mun kivasta asusta ja meikistä. Kaikki on siis Seppälästä.


Peace!


Ihana tuo rusettikaulakoru.


Oon kuullu paljo hyvää näistä Seppälän itseliimautuvista ripsistä (joissa on siis se liima valmiiks, eikä tarvii sen kans sohrata), mut nyt vasta pääsin testaamaan. Ja TYKKÄÄN! Ei oo muuten liikahtaneet koko päivänä mihinkään! :)


Eräs alkaa vaatia huomioo ja mulla meinaa ote herpaantua... Saan kuitenki skarpattua ja esiteltyä mun ekaa kotiuttamaani Seppälän Great Girls-malliston vaatetta ever. Se on siis tää tekonahkatakki. Sain siitä ihan kehuja.

No takaa alkaa kuulua kolinaa ja en saa kahtoo mitä siellä tapahtuu... muuten ihan hyvä, mutta mulla on tää kamera päällä ja nään että pakastimen ovi käy... Veikkaan Daim-kakkua.


Ei ollu Daim-kakku. No eipä aikaakaan kun on jo otettu järeemmät aseet käyttöön ja minua houkutellaan jäätelöannoksella (tietää kyllä selkeesti mistä naruista vetää) :D


Kohta häirintä menee jo ihan yli ja muuttuu fyysiseksi...


Ja eikai tässä auta muuta kuin antautua. Eli kone kiinni ja laatuaikaa Pojan kanssa.

Käytiin just myös seuraavanlainen keskustelu:
-Voisin ottaa vähän lisää strösseliä
"Eilen sanoit, että inhoot strösseleitä ja en saanu ostaa niitä kaupasta..."
- Noo... voi olla että oon alkanu nyt tykkäämään strösseleistä...

Mukava perjantai siis :)

28 kommenttia:

  1. kukas tää poika on ?<;

    VastaaPoista
  2. awwww... oottepas ällösöpöjä Pojan kanssa! :)

    VastaaPoista
  3. ihanan huippu paras postaus! <3

    VastaaPoista
  4. Itseliimautuvia tekoripsiä! EI KUN SEPPÄLÄÄN SIIS, sopivasti suunnittelin menoakin huomenna. :__D

    Ja voi kun ootte söpöjä. ♥

    VastaaPoista
  5. Heii ihana toi takkki oonkin kattellu tota kaupassa jo aiemminkin, mitkä kokoo toi sun on?

    VastaaPoista
  6. Aww, ootte te kyllä semmosia kyyhkyläisiä! Itekki oon tykänny noista Seppälän tekoripsistä, onko noi Eyluren? Ite ostin sellaset nimittäin ja tykkään! Ja toi nahkatakki on kyllä makee, vois tääkin punkero käydä sitä sovittamassa ja kattoo sit ostaisko!

    VastaaPoista
  7. ihana toi viimenen kuva! :>

    VastaaPoista
  8. Voi, ootte niin söpöjä. :)

    Itseä välillä tuollanen käy vähän 'masentaan', koska oon ollu koko elämäni yksin.. Mutta kiva kun muilla on kivaa :)

    VastaaPoista
  9. voi, oottepas sulosia :)

    VastaaPoista
  10. Anonyymille: Itsekin olen ollut koko elämäni yksin, johtuen varmasti ihan vaan itsestäni ja siitä, etten oikein osaa olla kenenkään kanssa. En ole sitoutumiskammoinen, mutta itsetunto on ollut teinivuodet suht heikko ja olen tuntenut itseni aina jotenkin riittämättömäksi.

    Tätä blogia lukiessa on itsetunto parantunut, kun on saanut vinkkejä miten pystyy hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Eikä mulla ole mihinkään kiire.

    Ja arvatkaapa, ensimmäistä kertaa n. viiteen vuoteen olen ihastunut! Ja tää tuntuu pitkästä aikaa ihan mahtavalta!

    VastaaPoista
  11. Oot tosi kaunis näissä ja ihana toi rusettikoru, onko sekin Seppälän tarjontaa?

    VastaaPoista
  12. Voi että oot kaunis! :) Ja kerrohan tästä Pojasta lisää meille! ;)

    VastaaPoista
  13. Awwww :-) Noita ripsiä pitää testata, näyttää tosi hyvältä!

    VastaaPoista
  14. Anonyymi: No sehän on mun poikaystävä kenen kanssa myös asun, eli AVOMIES :D

    Lellu: Mun takin koko oli 42/44 :)

    Hantta: Joo onpa hyvinkin. Tosi kätevät kyllä! :)

    Anonyymi joka on ollut koko elämänsä yksin: Poika ilmottautu just vapaaehtoseks lähtemään sun kanssa poikaystävämetsälle :DDD

    -Dreamer-: Onpa hyvinnii. Oisko 4,95,- ja löytyy myös punasena :)

    Anonyymi: Mitäs Pojasta pitäis kertoo. Se on vm. -83, aika samanlainen luonteeltaan ku minä ja tykkää useista samoista asioista ku minä. Jee :)

    VastaaPoista
  15. Ripset näyttää aivan mahtavilta! Täytyykin testata pikkujouluihin :) Mukavaa marraskuuta teille höpsöt, nauttikaa toisistanne ;)

    VastaaPoista
  16. Ihania ootte:)

    Saiskos tästä mystisestä Pojasta enemmänkin (ja selvempiä) kuvia?:)

    VastaaPoista
  17. Siis aina samat kysymykset pojasta. Huoh.
    Onko se tosiaan niin vaikeata selata aiempia postauksia ja kommentteja. Ilmeisesti on.
    Idiootit.

    ps. Ihananoloinen kyllä tuo poika, onnitteluja Mimmille löydöstä :)!

    VastaaPoista
  18. MIMMI oot ihana<3 teitä kun saa sanoa hyvällä omatunnolla läskiksi, niin läski on kaunista! ainakin sussa oleva! :D
    meikkaat nätisti, voisitko tehä postauksen jossa neuvot tekemää (arki)meikin, esim. luomivärin laitossa vinkkei ;) puss.

    VastaaPoista
  19. Anonyymi: :D Vai että mystisestä... Onhan tuo täällä vilahdellu useemmanki kerran. Ekan kerran varmaan jo viime talvena/keväänä...

    May: Se on paras <3

    Ano: Kiiiitos! Joo voin tehä, kuhan kerkeisin. Voisko joku raivata mulle vaikka viikon tyhjää pelkkiä blogipostauksia varten ;D

    VastaaPoista
  20. Upeen näköset noi räpsyttimet kyl on :) paljon niillä on hintaa ja onko ne ns. kertakäyttöiset? Ootte söpöjä! 8)

    VastaaPoista
  21. Onpas ihania kuvia sinusta ja avomiehestäsi :) Tulee kova ikävä omaa poikaystävääni, joka asuu 500 km:n päässä...

    VastaaPoista
  22. No awww! Tämäkin lyllerö tahtois tommosen ihanan pojan, joka tois mulle perjantai-iltaisin jätskiä nonparelleilla! Tai no en ihan samanlaista, koska haluun ettei se oo vielä varattu :D

    VastaaPoista
  23. viiminen keskustelu kyllä kiteyttää kaiken. :D nauroin ääneen.. ihana mimmi. <3

    VastaaPoista
  24. ihania ootte ♥ ^^,

    VastaaPoista
  25. Hih, ihana tuo nahkatakki ja olen kuolannu sitä seppälässä pitkään ja myös Mimmin päällä!
    Tänään ihanaksi ilokseni löysin sopivan kokoisen seppälästä 12euron hintaan poistosta! =) !

    Ennen tämän blogin lukemista, en olisi ikinä edes kehdannut ostaa moista, mutta huomenna laitan takin hyvällä fiiliksellä päälle.

    Kiitos tytöt !<3

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.