maanantai 29. marraskuuta 2010

Joululahjavinkki

Ollaan saatu blogin kautta ties minkälaisia huippuja työtarjouksia, päästy tekemään erilaisia projekteja ja koettu kaikenlaista mahtavaa mitä ei ois koskaan (ennen blogia) voitu ees kuvitella, mutta varmasti kuitenkin meille molemmille huipuin juttu kaikista näistä on MissMixin Isoina siskoina toimiminen. Ollaan oltu lehdessä Isot siskot nyt jo vuoden ajan ja joka kuukausi lehdestä löytyykin meidän oma palsta johon kehitetään kaikkee kivaa ja tietty nettiä päivitellään ahkerasti.


MissMix oli meille molemmille tuttu lehti jo hamasta menneisyydestä (jo ennen ku se ees oli MissMix) ja luetaan sitä yhäkin aivan innoissamme. Mun mielestä MissMixissä on varsinki ihan älyttömän hyvät muotisivut (joka sivulla on tosi monta asiaa jotka on PAKKO SAADA) ja monet kaverit kenelle ollaan lehtee esitelty on ihan ihmeissään, kun se nyt vaan on niin ajan hermoilla (ehkä jopa edellä sitä)...


Mutta parasta tietty on meidän palsta...


...Tai ehkä sittenkin se, kun päästään tapaamaan meidän poikaystäviä
siinä sivussa...

Ollaan edelleen tosi fiiliksissä tästä työstä ja vuosi MissMixissä on hujahtanu tosi nopeesti. Ja vaikka Peppi lähtee New Yorkkiin, niin jatketaan kirjottelua ihan normaalisti. Ens vuosi puolestaan tuo mukanaan kaikkee vielä älyttömämpää (eli ihan superälytöntä, koska olihan toi Pharksun tapaaminen jo aika ÄLYTÖNTÄ). Nyt kantsiikin tilata lehti joko lahjaksi (tai ihan itselle) täältä. Me ainakin nimittäin tilataan...

Onko täällä meidän MissMixin blogin lukijoita? Mitä tykkäätte muuten lehdestä ja meidän palstasta? Eikö Isot siskot ookki parhaat? ;)

Ps. Mun poikaystäväkin muuten lukee MissMixiä :D

18 kommenttia:

  1. mä tilaan miss mixiä ja luen teidän blogia, niin tätä kuin sitte missmixinki blogia. ootte ihan huippuja ja teidän palsta lehdessä on myös mun lemppari! Jatkakaa samaa rataa!:))

    VastaaPoista
  2. Mulle tuli jostain syystä pari kuukautta sitten näytenumerona toi, vaikken ehkä ihan kuulu kohderyhmään (olen 22v) ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt! Luin sen heti kannesta kanteen :D

    VastaaPoista
  3. Mix oli ihana mut MissMixille en oo koskaan lämmenny. Tai ehkä se vaan muuttu just silloin ku kasvoin siitä yli ni luulin että se johtu siitä muutoksesta :D

    VastaaPoista
  4. mua harmittaa, ku unohtu tsekata se teiän 30stm-haastattelu. pystysköhän sitä vielä jostain lukasemaan..? jäi jotenki häiritsemään ku odotin sitä ja sit unohdin! :o

    VastaaPoista
  5. Miss Mix on ihana lehti kaikille alle 13-vuotiaille. :D

    VastaaPoista
  6. MissMix on ihan loistava lehti, mua itseä ärsyttää vaan toi nimi koska se kuulostaa nimenomaan joltaki alle 13-vuotiaiden lehdeltä vaikka sisältää oikeasti tosi hyviä juttuja! Harmittaa vaan kun en ole elokuun jälkeen pystyny MissMixejä lukemaan kun oon vaihtarina Saksassa ens kesään asti eikä täältä todellakaan löydy mitään lähellekään niin hyvää lehteä kuin MissMix:(

    VastaaPoista
  7. oon tilannut missmixiä alusta asti(siis siitä asti, kun tämä on ollut sen nimi) ja tykkään tosi paljon. palstaltanne on kiva katsella top5 poikaystäviänne ja olla eri/samaa mieltä niistä :D

    VastaaPoista
  8. Mää tilaan missmixiä & luen aina teiän palstan tarkasti! Se on hyvä :)

    VastaaPoista
  9. MissMixiä mulle on tilattu jo hieman yli vuoden, ja olin ihan sika innoissani, kun ekan kerrain luin teijän palstaa!:D Edelleen luen sen, seuraan tätä, ja joskus myös MissMixin bloginne;)

    VastaaPoista
  10. luen aina miss mixistä teiän blogin, piristysruiske päivään ! :---) nettiblogia oon seuraillu vasta noin pari päivää, mutta aion kyllä lukea silloin tällöin :---)

    VastaaPoista
  11. meitsi täytti just 20 vuotta ja luen miss mixiä yhä joka kuukausi.. :D se on ihana lehti. mulle on tullut itelle se jo härrekyyd ties kuinka kauan. Siittä on tainnut tulla mulle jonkinlainen elämäntapa. : D

    VastaaPoista
  12. Demi on parempi. :D Mix oli kyllä aikoinaan hyvä, joten ehkä mun pitäisi antaa MissMixille uusi mahdollisuus.

    VastaaPoista
  13. Luen blogianne melkein päivittäin! Itselleni ei MissMixiä tule, mutta ostan irtonumeroita ja luen kavereitten lehtiä, ja isosiskot palstan aina tietysti ekana!!

    VastaaPoista
  14. hey! mä täytän kohta 23 ja just kinusin äitiä tilaamaan mulle missmixin joululahjaksi! iik! :D itse en teininä lukenu mitään "teinilehtiä" mut kun viime jouluna missmix tarttui kaupan hyllyltä mukaan niin en oo voinu jättää sen jälkeen yhtäkään lehteä lukematta! kaverit nauraa että oon lapsellinen muttei se mua oikeestaan haittaa, jokaisella pitäis olla elämässä jotain pientä extraa mistä tulee iloiseksi <3 oli se sitten teinilehti tai joku aikuisten juttu :) ja tykkään hirveästi isoista siskoista! mua on koko ikäni kiusattu mun isosta koosta (olin jo seiskalla kokoa 44) ja te annatte mulle voimaa. Love!

    VastaaPoista
  15. Oon lukenu MissMixiä jo silloin, kun sen nimi oli vielä Mix :) Eli tilaajana olen ollut jo ties kuinka kauan :DD Aivan paras lehti! Muotijutut ja teidän palsta on jotain parhautta <3

    VastaaPoista
  16. Heeeeei!!!!! Lueskelin teiän blogiii.. mut ilmeisesti en osaa lukea tarpeeks hyvin tai mitää.. mut ihmetystä herättää se.. että en bongannut mistään kertomusta miksi ja mitä Peppi tekee New Yorkissa??
    Onko siittä kirjotettu joku ihan oma juttu vai kuka mitä häh täh? :)

    Ehottomasti blogin uusin fani. :)

    VastaaPoista
  17. Kannataa lukea uudempiakin postauksia.

    http://www.moretolove.fi/2011/01/theres-nothing-you-cant-do.html

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.