sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Unoa myös sunnuntaina!

Kävin eilen illalla kattomassa Collarbonen keikan söpön Joannan kanssa, josta mulle tulee aina välillä sellanen olo kun se olisi mun pikkusisko. Se on yhtä herkkis ku minä ja monista jutuista tulee aina ite nuorempana (ja okei myös nyt vähän vanhempana :D) mieleen. Ihana tyttö. :)

Aamulla heräilin virkeenä ja vaikka tänään onkin kuulemma Kansallinen petipäivä (Mimmin lemppari :D), niin mulla veri veti ulos hirveesti. Kävin eilen Mikon kanssa syömässä ja sovittiin, että voitais mennä tänään vähän lenkkeilemään Unon kanssa.


Lähettiinkin ulkoilemaan, Peppi ilmeisen innokkaana?


Joku Ano oli joskus kommentoinut yhteen meijän postaukseen, että "pieni pää Pepsu" tms. joka ilmeisesti tarkotti sitä, että mulla on tosi pieni pää vartaloon verrattuna? Naureskellaan aina Mimmin kanssa tälle kommentille, ku otetaan musta jotain kuvia.. No tänään löydettiin Mikon kanssa tämmönen lumiukko, joka on ilmeisesti tehty pieni pää pepsun inspiroimana? :D


Uno vietiin tänne ja vapautettiin kahleista. Voi sitä riemua..


Mutta miks ihmeessä meidän pitää olla pienten koirien puistossa, jos isojen puolella olis mieluisa leikkikaveri? Unon mielestä epäreilua. Äiti, isi voidaanko jo mennä?


Mut sit leikittiin jahtausta ja se onki erään lemppari kaikista leikeistä..


Mun uus Villa Woolin pipo on ihan ehdoton lemppari. Tota kai pitäis pitää toisinpäin, mutta mä tykkään siitä tollasena "turbaanina".. Tykkään siitä ihan hirmusti.

Samoin noista uusista Ray Baneista! Mähän joku aika sitten kerroin, että haluisin noihin linssit ja nyt se on toteutunut. Hain Essilorilta viime viikolla kahdet uudet silmälasit ja oon aivan fiiliksissä!!!

Oli ihan huippua vähän ulkoilla, käydä kaupasta ostamassa hyvää ruokaa ja tulla kotiin nautiskelemaan rauhallisesta sunnuntaista. Huomenna alkaa taas aikamoinen härdelli, meillä on ens viikko ihan täynnä töitä. Saapahan olla paljon Mimmin kanssa, nyt täytyy nauttia jokaisesta hetkestä yhdessä. :)

Miten teidän sunnuntai on mennyt?

Ps. Kyselijöille tiedoksi: Pipoja myydään Stockalla ja urheilukaupoissa. Ponkesissa on paras valikoima niitä! Se maksaa jotain neljän kympin hujakoilla. Ihan mun lemppari pipo. Villa Woolilla on muitakin ihan mahtavia pipoja, pikkasenko kuolailen aina täällä.


10 kommenttia:

  1. Niin söpö toi pipo, haluun samanlaisen! Ja kiitos kysymästä, sunnuntai on mennyt päin pyllyä ja siivottua on tullut oikeen olan takaa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos! Toi on Pepin yleisin look: Mukavat vaatteet päällä ja ilman meikkiä. :D

    Toi pipo on <3<3

    VastaaPoista
  3. Helou Peppi, paljon piposi maksaa ja mistä voi ostaa samanlaisen :)

    VastaaPoista
  4. onpas sitä oltu nättinä : )

    täytyy tässä todeta että oon jotenkin ite alkanu arvostaa vähän isompikokoisia ihmisiä , mielestäni on tyhmää arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella koska jokainen on sen näköinen kuin on : ) en tiedä miten liittyi tähän mutta oli pakko kertoa : ) tykkään blogistanne♥

    VastaaPoista
  5. Pakko nyt munkin kommentoida, että toivoisin että useammatkin ajattelisi samalla tavalla kuin yksi edellisistä kommentoijista (Jenni)!

    Itsellä on isommasta koosta huolimatta hyvä itsetunto noin pääsääntöisesti. Mua ei ole koskaan kiusattu, ei kaveripiireissä. Mutta jotenkin tuntuu että nämä vanhat rouvat ja herrat osaavat olla niitä ilkeimpiä! Eräs iäkäs perhetuttumme oli muutama päivä sitten alkanut aukoa päätään mun äidille, kuinka MINÄ pilaan elämäni olemalla LIHAVA ja kaikki tämä on kuulemma äitini syytä ja hänen pitäisi tehdä asialle jotakin. Sama nainen oli kysynyt, että mitä ne pojatkin oikein tuumaa kun tyttö on tuollainen. Siihen äiti tokaisi, että ei nyt ole mitään poikia kuvioissa, ja tämä rouva oli tuumannut että ei ihme. Mulla on paljon myös poikia ystävinä, ja jos ne kerta suostuu viettämään aikaa mun kanssa, niin en usko että mä olen erityisen epämiellyttävä. En seurustele tällä hetkellä, mutta se ei haittaa.

    Haluaisinkin kysyä, että oletteko te kokenut, että jokin tietty ikäryhmä olisi muita ilkeämpi? Onko avarakatseisuudessa eroja? Tää on mielestäni tosi harmillista, koska mun sukulaisissa ja perhetutuissa on paljon näitä vanhoja ihmisiä. Ja ei, se ei ole helppoa olla ajattelematta niiden mielipiteitä..

    VastaaPoista
  6. voiii vähä oot kaunis :))

    VastaaPoista
  7. Kenellä on noin suloinen hauva ? :)

    VastaaPoista
  8. Hyvä Peppi sä pääsit sängystä ylös aamulla! :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.