tiistai 6. huhtikuuta 2010

Pepin päivän asu

Roudasin Pepin tänään puoli kahdeksalta aamulla Meilahteen poskiontelo-operaatioon.

Päästiinkin heti tutkimaan pukuhuoneen kaapeista sopivia sairaalavaatteita. Siirryttiin siinä suosiolla S-kokojen (vaaleenpunaset) kaapista isompien ihmisten komeroon.

Peppiä jännitti ihan jonkun verran...

Paita sairaala (M)

Housut sairaala (M)

Aamutakki sairaala (L)

Kengät 35/36

Voidaan päätellä, että tuolla on ihan aika reilut koot nuissa varusteissa. Jotain hyvääkin siis!

Siellä sitä odoteltiin leikkaukseen pääsyä. Tässä vaiheessa vielä hymyissä suin.

Peppi jännitti leikkausta ihan sikana, mutta kaikki tais mennä kuitenkin tosi hyvin. Toivottavasti Pepe pääsee nyt tuosta ainaisesta flunssakierteestään eroon! Voin kertoo että kun sain Pepiltä puhelun, että se on heränny, niin suhteellisen levotonta läppää siltä kyllä lähti. Ois ollu pariin videopostaukseen aika timanttista matskua. Harmi, etten ollut paikan päällä ikuistamassa sitä. Peppi luuli mm. että minä olin häntä herättelemässä heräämössä jne. "Kiva" :D

Todisteeksi paljon toivottua videota Kuonokoppakarhusta.

Peppi kiittää kaikkien tsempeistä!

Ps. Pepille haluan omistaa tämän seuraavan kappaleen. No hard feelings, kyl mä mieluummin pyyhin täällä sun nenää, ku bailaan Lil Jonin tahtiin... ;)

34 kommenttia:

  1. Vooi Peppi-kulta, paranemisiin!
    Ja ihana Mimmi aina niin nättinä :)

    VastaaPoista
  2. Voi pikaiset paranemiset Pepille!

    VastaaPoista
  3. Pikaisii paranemisii!!<33<3<3<333♥♥

    VastaaPoista
  4. Paranemisia!! :) Tyylikäs kuonokoppa hei kuitenkin!

    VastaaPoista
  5. Hihi, tuollaisen voiskin viritellä aina ku on esim. sellainen nuha, jossa vaan tippuu vesimäistä räkää nenästä. Olis tyylikkäämpi (vai olisko?) kuin tupot sieraimissa.

    VastaaPoista
  6. Paranemisia Pepille!

    Piti tosin kommentoida ihan vaan tuon ihanan, ison fonttikoon vuoksi. Pitäkää tämä koko, pliiiiis, niin me sokeat ei tarvita tihrustaa. :DD

    VastaaPoista
  7. Hyii, meni jalat, maha ja kädet ihan tunnottomiks, ku näki Pepin verisen KUONOKOPAN. :s

    Mut joo, pikasii paranemisii Pepsulle ja terkkuja Mimmille! <3 Mä niiiiiin tykkään teidän blogista! Puspus :)

    VastaaPoista
  8. Tsemppiä toipumiseen Pepille! Mimmi on ihana kun hoitaa ja ilahduttaa Peppiä :)

    VastaaPoista
  9. Paranemisia Pepille! :) Ja tsemppiä myös hoitajalle!

    VastaaPoista
  10. Tuli vain noista seksikkäistä sairaalavaatteista mieleen, että (ettekä kyllä usko tätä) sillon pari viikkoo sitten, kun mä menin omaan leikkaukseeni, niin hoitajatäti vaan tyrkkäs mulle S-kokoset vaatteet, että pane vaan noi päälles. S-KOKOSET, mitä vit...??:D No mahuin mä niihin, mutta vähän outo juttu:D Vähän hienoo, voin sanoa olevani S-kokoinen nainen:D:D
    Tsemppiä paranemiseen! Kyllä se oikeesti vielä kivemmaksi muuttuu! Saathan sä Peppi syödä ihan normaalisti?? Mulla se kipu ei edes hajottanut niin paljon kuin se, että en saanut niellä mitään:)

    VastaaPoista
  11. kirvotti meitsiltä toi videon alku pienen hymynkareen huulille, vaikkei peppiä taidakkaan naurattaa ! :D ootte ihunia, tsemppiä pepille ja voikun mimmi oli niin nättinä :)

    (noloo, oon lukenu teiän blogia jo hyvän aikaa mut silti mun pitää aina pysähtyä miettimään et kumman nimi on peppi ja kumman mimmi :DD olin aina aatellu et mimmi näyttää iha peppi-nimiseltä ja sit mul tuli järkytyksenä et mimmi onki mimmi, ja nyt koitan aina muistella et mimmi on se pepin näkönen :D selvää, eikö?)

    VastaaPoista
  12. mikä leikkaus pepille tehtiin? itselläni kun on tuo tukkoisen nenän ja flunssakierteen ongelma jo ties monetta vuotta menossa, niin kiinnostaa.. tsemppiä!

    VastaaPoista
  13. ai että, pikaista paranemista pepille :)

    VastaaPoista
  14. Oivoi pikaisia paranemisia Pepille. : ))

    Ja Mimmille on pakko sanoa, että oon jo vähän aikaa miettinyt, että kun sun ääni kuulostaa niiin tutulta ja nyt tajusin että sehän on ihan meidän musiikinmaikan ääni! Oikeesti menis ihan täydestä kun puhutte ihan samalla "murteellakin".!

    VastaaPoista
  15. Voi tesmppiä ja paranemisisa sinne!!!

    VastaaPoista
  16. Oon ihan himo kateellinen pepin uber pitkille ja paksuille hiuksille=( no, kasvatankasvatankasvatan... =D

    Mutta noi sairaala vaatteet on ihan mahdottoman epämukavia ja haisee oksennukselle=D ainaki itellä kun jonkun kolme päivää makasin sairaalassa feat possunuha ja keuhkokuume.. Mutta pikasia paranemisia, kuonokoppa oli iha jees(8

    VastaaPoista
  17. Voi että miten herttainen postaus <3
    Halit tytöille ja erityisesti Pepille!

    Mä kävin samaisen operasuunin 17-veenä, samalla poistettiin nielu- ja kitarisat, joten voitte uskoa että jätskiä kului. Noi vaatteet on käyneet tutuksi vähän turhankin paljon, mutta onneksi niissäkin on vaihtelua. Pakko myöntää, että ne kengät on kokoluokitukseltaan järkyttävän suuria, mutta ekan raskauden viimeisillä viikoilla sain miesten säädettävät nelivitoset, eikä nekään mahtuneet jalkaan. Turvotusta oli ehkä jonnii verran miun normi 35 jalkasessa.

    Toivotaan, että tuo leikkaus auttaa ja pikaista paranemista :) <3

    VastaaPoista
  18. Pikaista paranemista! Itsekin tällä hetkellä sairaalassa makaan, pidempi prosessi though kuin Pepillä. Mullakin on xl-mallisto tuttu, mutta täällä menee nämä vaaleanpunaset ässäkoon vaatteet, wuhuu! :D

    VastaaPoista
  19. Pikaista tervehtymistä Pepille! Nyt oli aivan pakko kommentoida: Loistavaa ironiaa! Paras muotientry koskaan!

    VastaaPoista
  20. Mut mä vedän parhaiten.. Kun olin sairaalassa, sain xl-kokoset vaatteet! ;D Olihan ne aika teltat, mutta mikäs sille voi että pulla maistuu... :D

    VastaaPoista
  21. "mul tuli järkytyksenä et mimmi onki mimmi, ja nyt koitan aina muistella et mimmi on se pepin näkönen :D"

    sama mulla hahah :D en vaan millään meinaa muistaa, kumpi on kumpi. oikeesti JOKA kerta tätä blogii lukiessa mietin, et okei: mimmi on se pepin näkönen ja peppi mimmin näköne.

    mut anyway, pikaista paranemista.. PEPPI! mullakin on operoitu poskionteloita (+otsaontelo siinä samalla :S) ja esim. nyt en oo ollu vuoteen kipee :)

    VastaaPoista
  22. Pikaisia paranemisia ja toivottavasti taudit oikeasti kaikkoavat tämän jälkeen!

    Joskus kun kymmenkesäisenä sairaalaan jouduin pidemmäksi aikaa murtuman takia, minulle modattiin lastenosaston ollessa kiinni sopivia vaatteita sitten aikuisten sairaalavaatteista. Mikäs siinä, mutta kun sukkia modattiin koipiin paremmin sopiviksi vetämällä pari reipasta kiekkaa maalarinteippiä nilkkoihin, kyllä siinä alkoi olla absurdin epäuskoinen tila itse kullakin :D Ei ihme jos siellä mummot liukastelee nurin, jos pieniä sukkia ei ole, vaan ne tehdään teippaamalla isommat tiukemmalle nilkoista :D

    VastaaPoista
  23. tsemppiä pikkupeppi<3

    VastaaPoista
  24. Hei, itse olin tossa (luultavasti) samaisessa leikkauksessa kaksi viikkoa sitten! En varmaankaan aivan samasta syystä, mulla poskiontelosta otettiin mätäpussi pois (tiedän, että halusitte tietää tämän :-D)Ite sain keltaset sairaalakamat päälle! Mullakin jouduttiin jotain luuta sieltä poistamaan ilmeisesti, mutta nyt olo on jo almost perfect!

    VastaaPoista
  25. Paranemisia! :)
    Juu nuo sairaalakuteet on aika isoja. Huvittavaa naureskella kun joskus pienille mummeleille keltaiset XS:tkin on liian isot <=)

    VastaaPoista
  26. paranemisia=)
    mä täällä parantelen norovirusta=(
    kuumetta on vielä 38,2 mut onneks juomiset on jo pysyny sisällä!
    olen nukkunu lähes koko päivän!!

    Minun mielestä ihmisen koko ei oo verranollinen itsetuntoon!!!
    Teidän blogi on huippu ja te ootte ihania=)


    nasu86

    VastaaPoista
  27. Moikka,
    voisitteko valaista tosta poskiontelo-operaatiosta!
    Mitä siinä tehdään? Flunssakierteestä eroon? Mulla nimittäin on "krooninen nuha" koko ajan (oma diagnoosini), eli poskiontelon fiksaus ois varmaan mulle ihan just oikee! miten pääsee leikkaukseen? kiitos jos voisitte vastata!! :)

    VastaaPoista
  28. oon aika huono valasemaan, ku en oikein itsekkään tiedä mitä tehtiin. mulla on ollut liian ahtaat poskiontelot ja jotkut hengitystiet aina --> jatkuvasti sairaana ja poskiontelontulehduksia varmaan sata vuodessa. (okei vähän liioteltuna) joten useiden punkteerausten jälkeen mut ohjattiin tuohon leikkaukseen. siinä vissiin jotenkin ilmastoidaan poskionteloita ja jotain, että ne ei tulehtuis jatkuvasti.

    mulla jouduttiin korjaamaan myös väliseinä joka oli jotenkin väärässä asennossa ja sitten myös jotain luujuttuja, en tarkalleen tiedä. nyt mulla onkin pari muovilevyä pitämässä septumia pystyssä ja kuulemma pitäis jossain vaiheessa voida paremmin! :)

    kannattaa googletella poskionteloleikkaus ja kysyä hoitavalta lääkäriltä.

    KIITOS kaikille tsempeistä, oon aika heikossa kunnossa vielä ja tosi kipeenä, mutta toivotaan tän parantuvan pian! :)

    VastaaPoista
  29. "kyl mä mieluummin pyyhin täällä sun nenää, ku bailaan Lil Jonin tahtiin..."

    aww miten ihana kaveri :( ♥

    parane pian! :------)

    VastaaPoista
  30. Muakaan ei ikinä ennen kuvottanu veri, mutta kun meninpä sitten parisen viikkoa sitten sairaalaan, ja siellähän sitte otettiin verikokeet, nii en pystyny kävelemään labraan, niin siinä aulassa otettiin. Verta kirjaimellisesti suihkus lattialle mun kädestä, ja olin kauheessa paniikissa.. Ihan jees -.-

    VastaaPoista
  31. Heippa! Selailin tuossa vanhempia postauksianne ja itellä ku ois pian nielurisa leikkaus edessä, mulla ois tän blogin historian tyhmin kysymys; pidetäänkö noiden ihanaisten sairaalavaatteiden alla alusvaatteet , omat siis? Ja olitko peppi omassa leikkauksessasi noissa sairaalan vaatteissa ? Eikä missään sellaisessa läpinäkyvässä paidassa joka on takaa auki eikä alla mitään? :D nyt taisitte saada vuoden naurut :DD but i'm serious...:)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.