maanantai 19. huhtikuuta 2010

Nörtit vauhdissa!


Eilen illalla asennettiin langaton netti ja tänään herättiin Pepin kanssa ja saatiin ahaa-elämys (sen jälkeen ku oltiin soitettu hissinkorjaajalle), että liitytäänpä takas Irc-galleriaan. Ollaan molemmat oltu vuosikausia Irc-galleriassa ja usein tuleekin kommentteja, että meidät muistetaan sieltä jne. No nyt MimmiMoreToLove ja PeppiMoreToLove ovat palanneet! Pyytäkäähän toki meitä ystäviksi (tää on joku iiiiihan uus juttu) ja tulkaa KOMMAILEE!! ;) Huomattiin, että meille oli myös perustettu sinne oma More to Love-yhteisö. Aww :) Ollaankin nyt koko aamupäivä liitytty kaiken maailman yhteisöihin ihan innoissamme ja ollaan aivan fiiliksissä! (Eli koukussa..)






Ja koska nörttejä henkeen ja vereen ollaan niin huomenna meidät löytää klo 17 alkaen Habbo-hotellista MissMixin vieraina! :) Ei kuulemma valitettavasti saaha kuitenkaan semmosia pyöreempiä hahmoja :D Tulkaahan kuitenkin hiillostamaan meitä...



Kuka tunnustaa vielä hengailevansa Irc-galleriassa? Ja kuka tunnustaa stalkanneensa meitä aikoinaan? ;) (Nyt ne nickit tiskiin!!)

Kuvat eilis illalta kun käytiin kirkossa :)

26 kommenttia:

  1. Hei. :) mä voin tunnustaa hengaavani gallerias. :p nikillä supersiÄni :> mutta en oo stalkannu teitä gallerias aikoinaan :D

    VastaaPoista
  2. No justiin tänään kävin pitkästä aikaa irc-galleriassa, hiemanko se on muuttunu eri näköseks! Vaikee käyttää :D

    Ja kyllä, oon stalkannu teitä molempia siellä :D tayl0r olen!

    VastaaPoista
  3. Poistuin galleriasta vuoden 2009 lopulla, alkoi tuntua niin kuolleelta paikalta. : D (ja okei, liian teiniltä! : D)

    VastaaPoista
  4. Minä oon vielä irc-galleriassa, mutta käyn siellä ehkä kerran kuussa!:) Mitä meikkivoidetta/minkä sävyistä sä Mimmi käytät?Ihanan näköistä, mä onnistun aina ostaan väärän sävyn tai liian vahamaista:(

    VastaaPoista
  5. Mimmin meikkivoiteista löytyy enemmän tietoa täältä: http://www.moretolove.fi/2010/03/mimmin-ja-pepin-meikkisuosikit-at.html :)

    VastaaPoista
  6. Mimmi! Onko tota vikaa kuvaa muokattu jotenkin, koska sun pää näyttää huisin isolta, mitä se ei kyllä oikeasti ole?! :)

    Ootte ihaaaaniiiiaa molemmat, aurinkoista kevättä sinne!

    VastaaPoista
  7. mimmi on paljon lähempänä linssiä varmaan ku minä :D ei oo muokattu mitenkään! me ei muokata meidän kuvia oikeastaan ollenkaan. :)

    VastaaPoista
  8. Huoh, mä en ole yli vuoteen jaksanut olla kovin aktiivinen galtsussa ja viime syksynä poistin sieltä kuvat kokonaan. :D Se alkoi olla niin kuiva. Nyt en varmaan enää ees osais käyttää sitä jos menisin takas..

    VastaaPoista
  9. Täältä löytyy aktiivininen Irc-Gallerian käyttäjä ja ihan justiinsa varmasti teidän kaveri siellä : )))

    Mulla Irc-Gallerian käytön syynä on nykyään lähinnä tosi aktiivisen Mika yhteisön seurailu ja siellä hengaaminen, se on tällä hetkellä paras suomalainen Mika yhteisö. Liittykäähän sinnekin!

    VastaaPoista
  10. Hei kamoon!! te ootte NIIIN ihania ja kauniita! teijän tyyli on niin freessi ja ihailtava. lisää näit päivän asu kuvia. ja aivan ihana tukka mimmillä!

    <3

    VastaaPoista
  11. Siis aaaaaaaaa!
    Te ootte oikeesti niiiiiiiin ihania ja sulosia :))
    mimmi oot niin nätti ja söpö, tekis mieli syödä sinut :)
    ja peppi oot tosi kaunis ja vaikutat semmoselle että sun seurassa nauraa paljon.. olenko oikeassa? :D

    ps. olen nuori poika korvesta, ja luen tätä blogia aina! :o <3

    VastaaPoista
  12. inkaa on nick, galtsu oli ennen mun lempipaikka <3
    Sillon suunnilleen kun ii2 oli liian nolo ja kuvake liian pissismäinen.
    Oon ollut vähän aktiviisempi lokakuusta lähtien ku BSB-yhteisössä oli kiivasta keskustelua ennen keikkaa ja sen jälkeen :D Nyt on pakko stalkkailla tasasin väliajoin kommentteja sieltä :D

    Sanavahvistus on muuten coness, minkä takia mä saan jokasesta vahvistuksesta (kaikissa blogeissa) väännettyä jotain huisin järkevää. Esimerkiks boness, boneless, C1SS eli see one stalking stupido jajajajaja vaikka mitä :D

    VastaaPoista
  13. Tunnustan hengaavani ja stalkanneeni=D maailman vaikeimmalla nickillä: asdfghjklöå =D

    VastaaPoista
  14. Yhyy kirjotin hyvän kommentin ja se hävis tästä (kai?) ja sitä ei voi uusintakirjottaa koska se liitty sanavahvistukseen joka oli coness. Keksin siitä (niinku keksin aina noista vahvistuksista kaikissa blogeissa) huisin järkevän väännöksen,kuten boness, boneless, C1SS, eli see one super stupido.

    Tän sanavahvistus on reingsav, eli sadesavu melkeinpä. :D

    inkaa on galtsunicki ja oon nyt ollut jostain lokakuusta taas aktiivikäyttäjä BSB-yhteisössä ennen keikkaa ja keikan jälkeen, koska ne kommentit on niin parhaita. Mulla on myös salanick jolla käyn stalkkaamassa kaikkea, mitä en omalla kehtaa käydä :D Salanickit rules!

    VastaaPoista
  15. JEE SE TULI SITTENKIN :D Sori täst terrorisoinnista :D

    Nyt on muuten oponstr, eli vähän niinkun opportunity. Sain siis uuden mahdollisuuden äsken :D

    Kommaillaa Galtsus <3

    VastaaPoista
  16. Mitä meikkivoidetta Mimmi käyttää? :) Ihailen aina meikkiäsi!

    VastaaPoista
  17. mitä naama-aineita teillä on tässä kuvassa? :o siis mitä meikkivoidetta,korostusväriä,poskipunaa ym? :) siis mielettömän kuulaat feissit uulalaa!! ;D

    VastaaPoista
  18. Joo itsekkin poistin nickin, kun facebook vei voiton. :---D Kasvoin siis galleriasta ulos, naamakirja "aikuisempi" paikka pitää myöntääääääh. Ooon niin onnellinen, kun löysin tämän blogin! Oon hurahtanut TÄYSIN teidän pauloihin. Vihdoin blogi, jossa on kauniita, isompia naisia, joilla on upea tyyli ja jotka ovat oikeasti kauniita ! En itsekkään ole mikään langanlaiha ja isokokoisuus on aina ollu mulle hirveä taakka...mutta kun olen lukenut teidän blogia niin on itsellenikin tullut enemmän .. noh rohkeutta olla omaitsensä ja pukeutua niinkuin haluaa. Ei se ole koosta kiinni ja kiitän teitä, että teillä on näin IHANAN IHANA BLOGI ! <3 kiitos!!!!

    VastaaPoista
  19. Ite oon ollu koukussa galleriaan koko sen 3 vuotta mitä mulla on kuvat siellä ollu :)

    Et lämpimästi tervetuloo vaan<33

    Lisäsinkin teidät molemmat jo kavereiksi<3 :)

    Terv. Nthing galleriasta :)

    VastaaPoista
  20. Heeei, mihinköhän mun päivällä lähettämä kommentti katosi :( ei kai se teidän entisten nickejen takia jotka siinä luki, niin kadonnut :O

    VastaaPoista
  21. PEPPI meetkö Lady Gagan keikalle lokakuussa?!

    VastaaPoista
  22. mirdtzi irc-galleriassa. Liityin 2003 eli niihin aikoihin kun galleria oli vielä hetken aikaa oikeesti irkkaajien galleria. En ole jaksanut poistua vaikka en sivustoa oikeastaan enää käytä. Ei vaan malta. Kaikki vuosien takaiset kommentit jne. Tunnearvoa. Teitä en ole kyllä stalkannut. Monia muita kyllä silloin joskus. Voi aikoja. En osaa edes kuvitella miten siistiä olisi ollut jos omassa teini-iässä silloin ysärin lopulla olisi ollut tuollaisia gallerioita. Oijoi.

    VastaaPoista
  23. Mä poistin galleria-tunnukset alkuvuodesta, kun olen kumminki ollut facebookissa aktiisivempi pari vuotta. Galleriassa tosin oli kivaa stalkata ihan randomeitakin tyyppejä. :D

    VastaaPoista
  24. Missasin teiät habossa ja ihan sitä varten sinne liityin :'D No onneks teistä saa lukea täällä :))

    VastaaPoista
  25. buahahaa, odottakaas kun vanhus muistelee.. galtsu kalpenee, kun mä tunnustan!

    muistan mimmin nimittäin ihmisten kotisivuilta freebokin vieraskirjoista jostain kymmenen vuoden takaa...

    :)

    VastaaPoista
  26. Hengailen galleriassa :D En tunnusta stalkanneeni teitä siellä:D:D Nikki on joskuuu`

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.