tiistai 13. huhtikuuta 2010

Mimmin uusi poikaystävä esittelyssä!


Oon aina lämmenny vähän nuoremmista uroista ja ai että nyt oon taas ihan myytyä naista. Meillä kolahti tän jätkän kanssa ihan heti ja olin jo tietty ihastunut häneen ensi kuulemalta, mutta viimestään siinä vaiheessa ku näin tän videon niin tajusin, että nyt tää on oikeesti sitä tosi rakkautta!



Kyseessähän on siis vm -88 Tinie Tempah Lontoosta ja voi pojat, mä haluan sen tänne ja Suomeen ja syleilyyn ja voisin kosia sitä vaikka heti! On kyllä aika varmat fiilikset jo ton ekan biisin perusteella (muita biisejä en oo kauheesti vielä ehtiny kuuntelemaan). Tota Pass Out-viisua on tullu luukutettua siitäkin edestä jopa ihan laittoman paljon viime aikoina. Jotenki ihan tosi tosi hyvä meininki ja ei toi herran ulkonäkökään mitenkään kakkoseks jää... Ja entäs toi tyyli... Mimmi More To Love likes! :P



Nyt taidan mennä Googlettelemaan "Tinie Tempah + girlfriend" ja "Tinie Tempah + is he single?".

Miltäs näyttää ja ennenkaikkee miltä kuulostaa? Onko Tinie jo jonkun vanha tuttu? Ehkäpä jopa exä?

Ps. Peppikin kuulemma haluaa Tinien. Tässähän tulee kohta tappelu!!! GRR!!!

Peppiedit: Mimmi!!!! Et todellakaan voi omia tätä. Meillä on sopimus siitä, että kaikki hyvä jaetaan ja tämän kohdalla ei todellakaan tehdä poikkeusta!!!!!!!!!!!!!!!! Siis mulla valuu kuola, eikä se todellakaan johdu tästä leivästä jota syön vaan TINIESTA. Se on yhteinen, piste. Mimmi taitaakin tossa just googletella myös Lontoon lentoja......

Peppi tries to translate: Mimmi is trying to steal OUR boyfriend Tinie Tempah. Have you ever heard of him? He's young, fresh and we love the song called Pass out (the only one we've heard). We are going to get this hottie to Finland and get married.



7 kommenttia:

  1. Kuulostaa (Ja ennen kaikkea näyttää!) hyvältä.

    Kuutti näyttää peukkua tuplaten.

    VastaaPoista
  2. tears on ihana ! tää jätkä iskee muhun ainakin ihan täysillä♥ musiikin puolesta, mut ei oo kyllä ulkonäössäkää valittamista (---;

    VastaaPoista
  3. Tinien Pass Out -biisi on ihan loistava! Ja kelpaahan sitä katsellakin...

    VastaaPoista
  4. Haha, mitä mulle tapahtuu, kylmät väreet vaan menee selkää pitkin :D

    VastaaPoista
  5. mee likes!!! ♥♥

    ja jos kerta on teille vähän liian nuori, niin mulle sattuu oleen just sopivaa vuosimallia. että kiva ku esittelitte meidät.^^*

    VastaaPoista
  6. Hei olen hieman hidas älyinen, mutta teillä oli tuolla aiemmin sellaista punaista huulipunaa (olisko ollu Mschicin), niin mikähän mahtaa olla se väri tai joku koodi? Mä voisin ostaa ihan samaa ja olla sit samis teiän kaa :D

    VastaaPoista
  7. Kuulostaa ja näyttää tosi hyvältä!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.