perjantai 9. huhtikuuta 2010

Kuonokoppakarhu on kömpinyt ulos kolostaan..


Kuonokoppakarhu joka tunnetaan nykyään myös kuonokopattomana karhuna on tänään uskaltautunut kömpimään ulos kotoota..


Viimeiset päivät on mennyt ihan totaalisessa sumussa ja todella tukkosissa merkeissä. Ehdin jo melkein heittää haravan kaivoon, kun tuntui ettei nenä lakkaa vuotamasta verta koskaan ja happeakin olis kiva saada jossain vaiheessa ihan kunnolla. Leikkaus sinänsä siis meni ihan jees vissiinkin, mutta tämä toipuminen on mulla vähän ontunut. Edelleen nenässä on isot muovilevyt ja ne tuntuu ihan hirveiltä, olisin valmis luopumaan jo niistäkin. Ei saa kuitenkaan kun vasta ens tiistaina, buu.

Tänään kuitenkin uskaltauduin kömpimään täältä kotoota pois muuallekkin kun sairaalaan, kun piti lähteä vähän asioille ja hoitamaan tuota sunnuntaista suunnistustakin loppuun. Vielä jännittää, että kykenenkö itse sinne menemään tyttöjen mukana, mutta tahtoisin kyllä kovasti ja aionkin vaikka väkisin! :D



Ajattelin vaan siis tulla ilmoittelemaan, että elossa ollaan ja ihan hyvin pyyhkiikin! (ainakin nenää hyvin pyyhkii, paperia on sen verran nimittäin kulunut :D) Mimmi on ollut ihan hyvä hoitajakin. Ensimmäisenä yönä se heräs 4 kertaa kysymään miten voin (aww) ja ainakun vastaus oli jotain "todella hirvee olo, tuntuu että pökerryn kohta, en saa nukuttua, sattuu, itkettää ja veri ei lakkaa vuotamasta" niin Mimmi katto mua aivan unisena ja sanoi "noniin jatketaan unia" ja jatkoi kuorsaustaan. :DDD Ite oon nukkunut tosi huonosti, kun en oikein sisäistä tuota suuhengitystä vielä.

Eilen mua ilahdutti muutamakin juttu aika kovasti, mutta ehdottoman mukava juttu on se, että
MIKA!!!!!! tulee esiintymään Helsinkiin 30. heinäkuuta!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Mä oon aina tykännyt Mikasta ihan älyttömästi ja etenkin siinä vaiheessa kun siltä tuli se "Big girl you are beautiful"-biisi niin meikäläinen oli myyty. Mikahan on tunnettu myös esim. sateenkaarikansan puolestapuhujana ja sen bestiksiin kuuluu Beth Ditto ja Lady Gaga! Voiko siitä siis olla tykkäämättä? Niin ja yleensä se tekee isoja keikkoja, joten tollanen intiimi klubikeikka tanssijoiden ja livebändin kanssa voi toimia ihan törkeen hyvin. Ai että ku mä oonkin fiiliksissä, se nimittäin on sellanen artisti jonka biisit saa mut yleensä aina hyvälle tuulelle ja niinpä eilen luukutinkin herraa oikein ahkerasti unohtaakseni hetkeks jomottavan nenäni. :)


(kuva täältä.)

Pakko vielä fiilistellä vähän ja laittaa kaikkien viikonlopun tunnusbiisiksi seuraava:




Muistakaa muistaa koko ajan, että te KAIKKI olette kauniita!!! Me Big girlit meinataan ainaki muistaa se ja hymyillä koko viikonlopun! :) Sunnuntaina nähdään ehkä suunnistuksessa! Oottehan tulossa? :)))

15 kommenttia:

  1. Mika on kyllä ihana! Voi kun pääsisi kanssa keikalle. Ja kovasti toipumistsemppiä Pepille<3

    VastaaPoista
  2. toi mikan keikka olis niin huippu!

    VastaaPoista
  3. Voi veljet ja siskot, pakkohan tuota ihanaista Mikaa on lähdettävä katsomaan!

    VastaaPoista
  4. Mika on ihana, mutta liput oli aika kalliit... saas nähä :/

    Ja girrrrrl, sulla on ihan väärän väristä meikkivoidetta tuossa kuvassa tai sitten salama on tehnyt tuhojaan.

    VastaaPoista
  5. Peppi: Tsemppiä, Se olo helpottaa TODELLA paljon sit kun saat ne lastat pois. Minä näytin pandakarhulle mustine silmänympäryksineen vuosi sitten samaisen leikkauksen jälkeen, kun en saanut viikkoon nukuttua.
    Eikä oo tulehdukset vaivannu läheskään niin paljon enää sen jälkeen :)

    Haleja <3

    VastaaPoista
  6. Tulossa ollaan! Ja mä maksaisin vaikka koko loppuelämäni sitä lippua jos en muuten keikalle pääsis. Ja se että keikka on ikärajaton, on enemmän ku hyvä uutinen, säikähin ekaks et ei pylly et se keikka on circukses, mutta sitten mun sydän alko taas hakkaamaan ja lujaa kun luin että IKÄRAJATON ! Hei mutta älkää kukaan muu turhaan ostako niitä lippuja jooko, antakaa mun eka joohan :DDDD

    VastaaPoista
  7. Mika on ihan paras ♥ surku etten kuitenkaan pääse keikalle : (

    VastaaPoista
  8. Peppi paljon tsemppiä paranemiseen!

    Mua on aina muuten hämänny että teidän nimet on jotenkin väärinpäin. Mun mielestä Mimmi näyttää Pepiltä ja Peppi näyttää Mimmiltä ja meen aina ihan sekasin teidän nimissä sen takia. Nyyh.

    VastaaPoista
  9. Oot Peppi huippu! Ja Mimmi on kyllä kans! Ja Mikakin on!

    VastaaPoista
  10. Pakko päästä kattomaan tosiaan Mikaa! Ja suunistuskisaan oon tulossa :) se kuulostaa tosi hauskalta jutulta!!

    VastaaPoista
  11. ootte tosi kivoja tyyppejä näin blogin perusteella mutta harmi kun teillä on tainnu nousta toi julkisuus päähän.mukavaa kesän jatkoa teille.muistakaa kumminkin mikä elämässä on tärkeintä :) ystävät ja perhe <3

    VastaaPoista
  12. kiitos kaikille kamalasti tsempeistä, parempaan päin todellakin jo! :)

    ystävät ja perhe on ehdottomasti tärkeimpiä asioita, niistä pidetään kiinni kynsin ja hampain! <3

    VastaaPoista
  13. Mä tiesin että te kauniit isot naiset pidätte myös Mikasta! Mä rakastuin siihen myös sillon kun kuulin Big Girlin ekaa kertaa 2007, siitä lähtien Mikaa on kuulunut mun soittimestani lähes taukoamatta ja tää keikka uutinen on kun olis päässyt taivaaseen!

    VastaaPoista
  14. Vitsi ku jännittää!10. huhtikuuta 2010 klo 16.27

    Moi PEPPI! :)

    Mulla olis sulle kysymys nyt kun oot ollut siellä leikkauksessa ja nukutuksessa.. Että tuliko sulle pahoinvointia sen nukutuksen jälkeen? Tai muita sivuoireita?
    Itse oon menossa toistamiseen polvileikkuulle reilun viikon päästä ja nukutus pelottaa kamalasti, kun viimeksi voin todella huonosti, kun heräilin nukutuksesta... Oksentelua, tajunnan menetystä, itkuisuutta... :/

    VastaaPoista
  15. Siis voi ei, aarrgghh!! Mika on maailman ihanin mies! Muuten änkeäisin läskini keikalle, mutta on kaverin häät seuraavana päivänä täällä Savon sydämessä, niin ei oikein onnistu :( *kaivautuu peiton alle harmi-itkua tuhertamaan*

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.