maanantai 12. huhtikuuta 2010

Jännitys tiivistyy, MTL & NYC?


HUH! Tätä on odotettu. Vielä enemmän me odotetaan ensi viikkoa ja vielä sitäkin enemmän me odotetaan ensi kesää! Kuten ollaan jo aikoja sitten kerrottu, me ollaan suuntaamassa kesällä New Yorkiin. Siis voitteko kuvitella? Pääsen paikkaan josta oon haaveillut ja jonne oon ikävöinyt (vaikken sielä oo koskaan käynyt) ensimmäistä kertaa ja voi pyhä sylvi miten onnessani olenkaan. Niin ja mikä parasta? Pääsen sinne Mimmin kanssa ja tuun tapaamaan niiiiin upeita ihmisiä!

Rakkaat ystävämme, tässä Gabin tekemässä videossa vasta pientä esimakua tulevasta:



Viikon päästä Gabi lyö kaikki faktat tiskiin, mutta sanotaanko näin että kyseessä on jotain aivan supersiistiä ja me ollaan niin onnellisia, että ollaan päästy mukaan tähän upeeseen joukkoon joka videossakin näkyy (kiva että Gabi on valinnut meidät tohon kuvakkeeks, kun videossa on toinen upeampia kaunottaria.)!
Tää video kannattaa kattoa. :)


Kysymys kuuluukin: Are You Ready?

Huomatkaa alla myös aamuinen postaus tuosta mahtavasta Vagabond-kisasta!! :)

23 kommenttia:

  1. Vähän siistiä:D Ollaan valmiita, tai minä ainakin ;)

    VastaaPoista
  2. Ei ole totta, vaikuttaa aivan mahtavalta! :D Valmiita ollaan, pitääks nyt seurata teitä New Yorkiin?

    VastaaPoista
  3. Ihan HUIPPUU <3!!!!!
    -Outi

    VastaaPoista
  4. VAU, WE ARE READY... :D en kestä tällasta jännitystä, mutta siistiltä kuulostaa voi jumpe <3

    VastaaPoista
  5. EI OO TOTTA! oi hitto:D mulla meni kylmät väreet koko ton videon aikana:D ihanaa<3

    VastaaPoista
  6. Vautsi!

    Ja Peppi, mulla sama homma ton ikävän kanssa, tosin Lontooseen - eli ikävä mullakin kaupunkiin, jossa en ole ees käyny!

    VastaaPoista
  7. Oii, kuulostaa lupaavalta! :D

    Ja New York on varmana ihan huisi paikka!

    VastaaPoista
  8. Mulla tuli kylmät väreet ja ilonkyyneleitä teidän puolesta! Ja mun itseni, kun saan lukea näin mahtavaa blogia! SIISTIÄ! SO COOL!

    VastaaPoista
  9. Vau, mahtavaa, onnea! :D Odotan jännityksellä!

    VastaaPoista
  10. todellaki I AM READY ! :-D toi video so cool. plus samanlainen kaipuu tonne new yorkiin - ikinä en oo vielä käyny, mutta toivottavasti joskus tulevaisuudessa! eli todellakin ootan sit niitä postauksia ja (toivottavasti) miljoonia kuvia mitä kesällä sit ilmestyy tänne :-)

    VastaaPoista
  11. Täällä yksi lukija New Yorkista toivottelee MTL tytöt tervetulleeksi tälle puolelle lätäkköä :D

    VastaaPoista
  12. Hei vähänkö tosta tulee hienoa! :)

    VastaaPoista
  13. Vau, ehdottomasti ollaan valmiita! Todella huippu tuo video, voitte välittää hehkutukset Gabille ja muille kumppaneille. En tiennytkään että tää teidän odottama matka on tällainen fatbulous gathering. Ihanaa ja parasta! =oD

    VastaaPoista
  14. Hui! Meni oikein vilunväreet videosta ja vilunväreet on aina hyvä asia!

    VastaaPoista
  15. Kiitos kaikille kamalasti tsempeistä ja IHANAA miten täysillä te kannustatte meitä! :) Me ollaan todella innoissamme tosta, puol vuotta Gabi on sitä suunnitellut ja me ollaan jouduttu pitämään suumme kiinni. Vielä viikko ja saadaan paljastaa täysin mistä on kyse, mahtavaa! :)

    Te ootte ihania ja mulla tulee siitä niitä positiivisia vilunväreitä! <3

    VastaaPoista
  16. Ihan kun tuo olis ollu joku leffatraileri!:DD ihan mahtavalta vaikuttaa tuo koko juttu:)

    VastaaPoista
  17. AAAA kuulostaa ihanalta! Olin hiihtolomal Nykissä ekaa kertaa kunnolla. Monta kertaa olen siellä kyllä ollut kentällä ja lentokenttä hotskussa. Oli ihan mahtava kokemus!! WAU! Kannattaa muuten käydä Jersey Garden Outletissa! Siellä ihan mahtavia esim. Niken kenkiä :) Odotan innolla jo lisätietoja matkastanne!! Haluan niin Nykkiin uudestaan ja ymmärrän kaipauksenne vaikka, ette siellä vielä käyneetkään. Empire state of mind ja New York ovat kyllä ihan parhaita fiilistely biisejä!!
    Milloin muuten Forum-suunnistuksen voittajien nimet julkaistaan? :D

    VastaaPoista
  18. Mulla tuli kylmät väreet tosta videosta, hyvällä tavalla! Mä oon ainakin valmis! : )Oikeesti ihanaaaaaa! <3

    VastaaPoista
  19. AAAAAAAAA oon niin ylpee teistä tytöt! Maailman siisteintä kuulla suomeks "ootteks te valmiita?" englannin seassa, mahtavaa!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.