tiistai 25. tammikuuta 2011

Random pics..

No nyt seuraa vähän sekalaisia kuvia täältä, joita en ainakaan muistaakseni oo julkaissut..


Rachel ja Solange eräänä sunnuntaina, kun oltiin päivällisellä. Tän jälkeen mentiin leffaan kattomaan Tangled 3D, eli tähkäpää! :) Oli ihan sikke hyvä!


Neiti kokiksensa kimpussa. Tänä päivänä tulin flunssaan, kun ulkona oli ihan sika kylmä ja mun jalat kastu. :(


Gabi oli mielestään ruma, mutta mun mielestä se on aina kaunis. Ja ihana.


Maisemaa meidän juna-asemalta illalla..


Cold Stone on parasta!! Otan aina minttujätskiä ja erilaisia täytteitä. NAM!


Rachel naureskelee tolle mun ostamalle synttärikortille johon oon sisälle kirjotellu kaikkia tervehdyksiä sille. Rachel on ainoa tässä maailmassa jonka mielestä mä oon tosi hauska. Eilen räppäsin sille varmaan puol tuntia ja se nauro kyyneleet silmissä. Oon tehnyt lähtemättömän vaikutuksen Suomalaisista mm. syttymällä palamaan, kertomalla meidän saunomiskulttuurista ja haastamalla ysäritanssibattleen erään pojan, joka tuli baarissa pyytämään mua tanssimaan. Voiton myötä poistuin paikalta. :D


Mun lemppari clutch!


Kuumeessa masentuneena kuvaillut aurinkoa ulkona ikkunasta.. :D


Totuus on kuitenkin ollut tässä...


BABYFOOD! Oon tietenki täältäkin löytänyt jo lasten ruoat. :D Siltikin kaipaan kaikkea puolukan makuista Suomesta... Hedelmät on myös iso osa mun ruokavaliota täällä, meillä on niin hyvät tarjonnat Key Foodissa. Tänäänkin vetelin aamiaiseks greippiä ja kiwiä ihan innoissani. Blenderi pitäisi olla!


Inkaa on ikävä. Sen kaa oli kivointa täällä!





Oon ollut kohta 2kk täällä ja tuntuu etten haluu koskaan lähteä pois. Okei no ehkä matkustelemaan, mutta tää on jotenki ihan koti. New York vaan on niin ihana kaupunki ja täällä on niin ihania ihmisiä. Mimmi saapuu mun kanssa tänään samalle aikavyöhykkeelle, kun se laskeutuu Ecuadoriin ja tää tarkoittaa ettei tarvii pitää yhteyttä miettien aikaeroa, joka on kuitenki 7h ja se on PALJON! Eilen juteltiin 4h skypessa ja autoin Mimmeliä pakkaamaan. :D

Ei enää hirveen pitkä aika ni pääsen näkemään sitäkin. JEE! :) Kohta myös muuten alkaa Fashionweekit täällä... jännittää... Niin ja Valentine's Day tuo kuulemma kans mukanaan jotain kivaa. Jos nyt kuitenkin keskitytään tähän päivään..Tänään aion nimittäin mennä hakemaan yhden kirjan, josta oon haaveillut jo pitkään ja tsekkailemaan vähän Brooklynin Second hand-tarjontaa! Haluaisin myös nähdä Ashtonin ja Natalie Portmanin uuden leffan, ehkäpä tähänkin tulee mahdollisuus! Tää viikko näyttää hirvittävän mukavalta. :)

19 kommenttia:

  1. Kiehtovan näköistä maailma sielläpäin palloa, nämä kuvatkin henkii silkkaa NY State of Mindia <3

    Ja upea huulipunaus, jestas. Upeaa upeaa upeaa.

    VastaaPoista
  2. Sanoit kerran että oot menossa jonkun Sweet 16 -partyihin, niin millon ne on? Ja ootko ees menossa vai oonko tekassu tän mun päässä :D

    VastaaPoista
  3. Siis nyt on kyllä Inkalla THE PIPO! Vaudeville!

    VastaaPoista
  4. Sweet 16 oli kyllä joo joulukuussa, en oo laittanut juhlista tänne, koska se juttu tulee muualle! Infoilen sit :)

    VastaaPoista
  5. Eeeeh! En kestä enää kuvia noista herkullisista jätskiannoksista! :D Haluan tännekki! :)

    VastaaPoista
  6. Peppi-rakas, kai voit sitten ilmottaa kun alat ajatella ja nähdä unia englanniksi! :33

    VastaaPoista
  7. Aino: Molemmat tapahtunu jo. :) Mä ajattelen paljonki englanniksi, etenkin jos mietin jotain mun paikallista kaveria esim, koska niiden kanssa puhun englantia.

    Viime yönä taisin viimeks nähä unen englanniksi!

    Tää jää helposti päälle, mut kyl mä edelleen ihan suomea väännän tosi mielelläni joka päivä :D

    VastaaPoista
  8. Vitsi aika menee nopeasti, ihan vastahan sä lähdit! Ihania kuvia, ja aivan kamala matkakuume nousee näitä postauksia lukiessa :)

    VastaaPoista
  9. Peppi oot ihana! Oon onnellinen sun puolesta, että kaikki on mennyt noin hyvin ja varmasti tulee menemään myös jatkossakin!

    Mulla on myös postausehdotus. Ette varmaankaan kovin paljoa tykkää puhua omista seksikokemuksistanne täällä, mutta mua kiinnostais teidän näkökulma ja -kanta ko. asiaan. Itsekin isona (ja kauniina :-)) tyttönä, olen kokenut seksin eräänlaisena tabuna itselleni, vaikka sitä onkin tullut harrastettua. Olis mukava jos käsittelisitte sitä monelta kantilta katsottuna. Toki jos ei postauksen tekeminen kiinnosta, niin voitte vaikka pistää spostia, jos jää mietityttämään yksityisyyden rajat.

    Tulipas sekava selitys näin unen ja valveen rajamailla.. Mutta toivottavasti pointtini tuli selväksi, edes jotenkin :)

    -E

    VastaaPoista
  10. Näitä sun USA-postauksia on niin mielettömän ihana lukee ku vaikutat nii aidon onnelliselta ja ihan hehkut noissa kuvissa! Siis oikeesti, oon aina pitäny sua kauniina mutta nykyään näytät vaan jotenki vielä entistä kauniimmalta ja raikkaammalta, onnellisemmalta! :D Paljon haleja<3

    VastaaPoista
  11. Hei, satuitko jäämään metrosta Atlantic Avenuella tänään tiistaina kasin aikaan? Seisoskelin siinä laiturilla, kun metrosta tuli ulos ihan sun näköinen tyttö. :)

    VastaaPoista
  12. Kiitos Noopi! Joo mä oon jotenki täällä hirmu onnellinen, ei ollenkaan haittaa kylmyys tai mikään. :D Kohta tulee taas totuus-kuvia kun suuntaan jonkun ajan päästä Suomeen joksikin aikaa. :)

    Anonyymi: KYLLÄ! Ei vitsi sun olis pitäny tulla sanomaan MOI! :) Olisin kyllä ollu varmaan maailman eniten ihmeissäni. :D

    VastaaPoista
  13. Heei tää oon niin epäreilua ku sulla on hiukset aina hyvin ja meikit kauniisti. Nytki ku oon kipee lueskelen tääl näit merkintöjä ja jokaisessa sulla on hiukset ihanastiiiiiiii <3333

    VastaaPoista
  14. Peppiiii, paljastatko koskaan meille nyciin muuttamisesta haaveileville millä keinolla pystyit muuttamaan sinne noin vaan? :) Itse lähtisin samantien ovesta laukkujen kanssa jos vain keksisin miten saisin pidempiaikaisen viisumin hankittua :/ jenkit on ollut mulle se tulevaisuuden koti lähes koko +20 vuotiaan elämäni ajan( ja jokavuotinen matkakohde) ja lähden sinne kyllä heti kun vaan jonkunnäköinen mahdollisuus pidempiaikaiseen oleskeluun tajoutuu! :)) Kiitos kovasti jos viitsit vinkata ees jtn apuja! <3 ja kiitos ihanista nyci postauksista!! take care!

    -Mona

    VastaaPoista
  15. hei osaatteko sanoa minkä takia mun kone ei avaa teidän kuvia?

    kaikkien muiden blogien kuvat aukee.

    puuttuuko mun koneelta joku sovellus vai mitähähtä? :)

    VastaaPoista
  16. http://www.facebook.com/pages/Fat-girls-shouldnt-wear-leggins/239129386663

    Joku taisi nousta väärällä jalalla?

    VastaaPoista
  17. " Oon tehny vaikutuksen syttymällä palamaan.." Heheheheee! Vakava asia, mutta repesin silti :D

    VastaaPoista
  18. Oon edelleen kauhean kateellinen, kun saat Peppi asua New Yorkissa. Tai saati Mimmille, toinen Ecuadorissa lomailemassa kun Suomessa pakkaset vaan yltyy.. :D

    Itseäni houkuttais kauheasti lähteä lukion kahden viimeisen vuoden ajaksi jenkkeihin (jos sattuisin stipendin saamaan, muuten jäisi haaveeksi...) mutta mua pelottaa kauheasti, että jos en saakkaan kavereita ja kielimuuri on ylitsepääsemätön, hermostun ja en saa sanaa suusta, saati, että tekisin vielä koulutehtäviä... Osaisitko, Mimmi, sanoa jotain vinkkiä, miten mä saisin rohkaistua itseäni? Ja miten pärjäisin koti-ikävän kanssa.. Hui, tuli ikävä jo ajattelemalla. :D

    Hyvää jatkoa teille molemmille! :)

    VastaaPoista
  19. Hei! Näytät ja kuulostat olevan todella onnellinen:)
    Oletko maininnut blogissa jo kuinka kauan meinaat asua siellä?

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.