torstai 13. tammikuuta 2011

Find your love..

Nykyään Youtubesta löydetään aika paljon artisteja, joista tulee isoja nimiä.

Mä en yleensä jaksa katsoa YouTubesta mitään ja oon muutenkin tosi laiska käyttämään sitä. Nyt kuitenkin jotain kautta päädyin katsomaan tämän nuoren herran videoita ja mun täytyy sanoa, että olen rakastunut.

Mun heikkouksiin kuuluu söpöt, tyylikkäät, hauskat, hyvät pojat jotka osaa laulaa ja tää on sitä kaikkea. Mä olisin oikeastaan aika valmis menemään naimisiin näiden videoiden katsomisen jälkeen!



Tässä hänen oma biisi, josta tykkään kovasti.



Toinen..



Tässä vähän Drake-coveria sitten.. Sattuu vielä olemaan yks mun lempi biiseistä..

Jos mun pitäisi kuvailla unelmieni mies, niin uskoisin tän olevan hyvin lähellä sitä! Sata sydäntä.



Okei. Tää on jo liikaa! Jos mulle häissäni laulettais jotain tällasta, niin mähän kuolisin siihen paikkaan. Siis tää on varmaan jo sitä todellista rakkautta!

Aivan ihana ääni ja tolla hymyllä kyllä hurmataan tyttö jos toinenkin. Mä ainakin antaisin tälle vaikka sata levytyssopimusta ja saatankin perustaa oman levy-yhtiön vaan poimiakseni sinne tällaisia timantteja.
Olenkin katsellut näitä videoita tässä varmaan parin tunnin verran ja oon aivan myyty!

Mitä te tykkäätte? Iskeekö? Olisiko tässä teidän mielestä potentiaalia johonkin isompaan? :)

20 kommenttia:

  1. jaahanss. odotin ehkä enemmän tolta musiikilta, kun olin vaan lukenu tän sun postauksen. mut voin olla rakastunu tohon poikaan ihan muuten vaikken sen musiikkii ehkä niin hirveesti diggaa :)) ehkä yks söpöimmistä <3 ---haaveilen taas jenkkeihin suuntaamisesta, searching for love....

    VastaaPoista
  2. Söpö poika, mutta tosi tylsää musaa. Kuultu tommonen kama jo sataan kertaan :) Hyvä ääni tosin, käyttäisi sitä vain...

    VastaaPoista
  3. Voitko Peppi selvittää, että saako noita postilähetyksenä rapakon yli myös tänne Savvoon?:D

    VastaaPoista
  4. jos toi pysyisi hiljaa, eikä tanssisi noin spedesti, voisin ehkä harkita sitä huntua ja hääpukua! musiikki ihan hirveetä kuraa :-D ulkonäkö tasoittaa tilanteen.

    VastaaPoista
  5. Gosh, miten söpö! Kupsahdus.

    VastaaPoista
  6. Tää liittyy ennemminkin tohon edelliseen postaukseen, mutta kommentoin nyt tähän kun jostain syystä ei suostunut aiemmin lähettämään kommenttia:

    Mä oon jo jonkin aikaa miettinyt, että mitäs jos joku pitäisi samantyyppistä blogia kuin te, mutta täysin päinvastaisella "teemalla", eli blogin pitäjä olisi esimerkiksi anorektinen. Teille tulee tosi positiivista palautetta, mutta jotenkin musta tuntuu että sille liian laihalle bloggaajalle ei tulisi. Enkä oikeastaan usko että pitäisi olla edes kuoleman partaalla ja hiukset tippuu päästä -painoindeksi, sillä esim. Tickle Your Fancyn Saralle tulee nyt jo kommentteja "oot liian laiha, eika sulla vaan oo anoreksiaa?!!1". En nyt osaa analysoida tätä mitenkään enempää, mutta halusin vain jakaa ajatuksen teidän kanssa. :)

    Ja en tarkoita olla millään tavalla ilkeä, toivottavasti tästä ei saa sellaista kuvaa!

    VastaaPoista
  7. apua. ihana! en kestä et siel nykissä voi oikeesti tulla tollanen vaikka vastaan joku päivä! :)

    kaisa

    VastaaPoista
  8. Aivan h*lvetin kuuma mies! Ah, ton ku sais ni oisin ikionnellinen! <3

    VastaaPoista
  9. Hei ootkos kuunnellu youtubesta 7 Years old Rapper! Aika pirun taitava ja lahjakas skidi!
    SUOSITTELEN KUUNTELEMAAN! <:

    VastaaPoista
  10. Haha Peppi he's just your type! He has a really good voice and he's really hot!!! Nice songs I loooove Drake!

    VastaaPoista
  11. Mä taas tykkään musiikista, musta on ihanaa kun pojat laulaa ja tanssii! <3

    Haha ja joo täällä tosiaan on aika paljon söpöjä poikia. ;)

    Well I must admit.. He looks really nice and I wouldn't mind to hear him singing every night before we watch movies and cuddle LOL!

    I'm glad you guys like him too!

    VastaaPoista
  12. HOTHOTHOT!Toi eka biisi on ihana:))))))))))

    VastaaPoista
  13. i like him thank you peppi ! :)

    VastaaPoista
  14. ps. i love your blog u 2 are too cute and funny!! :) the fashion blog of the year for sure!!! have fun in nyc peppi!! :)

    VastaaPoista
  15. Hän kyl saa valtaansa ja kuunteleen ;) Piti jakaa linkkiä FB:ssäkin. Hunajainen ;)

    VastaaPoista
  16. Awwww. Toi wedding-song oli IHANA! Siis tolla pojullahan on Ääni :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.