sunnuntai 16. tammikuuta 2011

I like I L like Love A like Astoria!

Mä oon ollut vähän flunssanen koko viikon. Kaikki on flunssassa, joten myös mä oon ollut. Oonkin koittanut ottaa relasti koko viikon, hengaillut vaan kotona. Kävin kyllä Nicoleten ja Gabin kaa illallisella yks ilta, mutta se on oikeestaan kaikki. Kaupassa käynti on tainnut olla villeintä mitä oon tehnyt viimesen parin päivän aikana. ;)

Tänään kylläkin oli pakko päästä ulos. Täällä paistaa pari tuntia päivässä aurinko ja se on aina pakko nähdä. Tänään lähdin vaan kiertelemään aikeenani mennä ruokakauppaan, mutta päädyinkin pedikyyriin. Se on sellanen arjen luksus jonka oon suonut itelleni täällä, koska se on niin halpaa. Tänään otin 1,5h pedikyyrin hierontoineen ja se makso 15 dollaria. :)

Illalla lähettiin käymään yhessä baarissa täällä Astoriassa kattomassa kun Rachelin kaverin kaverit oli keikalla.


Meillä on niin omat juttumme Rachelin kanssa ettei monikaan niitä ymmärtäis. Se että koettiin mun palaminen yhdessä teki meistä heti erottamattomia! Kun kokee jonkun kanssa jotain isoa, niin se usein "lähentää". Rachel on paras.


... Ja erikoinen. Mun ihanat kämppikset!!! :)




Ihana Erika! :)








Takki: Kirppari
Toppi: Calique (22)
Farkut: Torrid (20)
Maiharit: Seppälä (38)





A like Amazing Astoria!


Innoissaan.. :D

Meinattiin lähteä vielä johonkin, mutta tultiinkin vaan kotiin hengailemaan, koska ollaan kaikki vähän kipeitä.

Rakastan tätä elämää New Yorkissa, mä en malta odottaa kesää täällä. Siitä tulee niiiiiin kivaa. Tää on vaan niin ihana kaupunki ja vitsi mitä ihmisiä mulla on täällä! Ahh. Voisin fiilistellä niin paljon, mutta sanotaanko vaan nyt näin, että oon ihan hirmu onnellinen just tällä hetkellä. :)

33 kommenttia:

  1. Hei oon vasta hetken lukenu blogianne (aivan ihana muuten!) ni voisitko kertoo vähän siitä sun palamisesta? Tuntuu et oon siitä aivan pihalla. Ja pikaista paranemista flunssasta toki myös! :)

    VastaaPoista
  2. Luen aina ihan fiiliksissä näitä sun postauksia.
    Haluu myös!:-D

    VastaaPoista
  3. Moikka Peppi!

    Ihan superia et oot niin onnellinen siellä! :) Tän blogin lukeminen ei yhtään auta mun ikävään sinne :D Pakko päästä sinne vielä kevään aikana!
    Tuli muuten mieleen tosta kynsilakasta jonka olit Mimmille ostanu ni Brodwaylla, siinä Volcomin kaupan vieressä on sellanen kemikaalio josta saa NK-merkkisiä kynsilakkoja YHDELLÄ dollarilla! Mä oon ainakin tykänny niistä ja kaveritkin pyys lähettelemään niit suomeen sen jälkeen ku ne oli käyny Nycis :)

    Ihanaa kevään odotusta

    Jatu

    VastaaPoista
  4. Jahas! Oon Volcom-kaupan vakkariasiakas, joten täytyy käydä kattomassa! :)

    VastaaPoista
  5. Koko ajan nousee matkakuume Nykiin kun lukee sun postauksia! :D

    VastaaPoista
  6. Moii! Luen kaikki sun postaukset (ja tietty mimminki) tosi innossaan :D Nää on ihania!
    PS. Näin unta että tulin Nykiin ja näin sut siellä ja olin ihan "VAUU PEPPI!" :D

    VastaaPoista
  7. Moi, maksaako se jalkahoito 15 $ ja siihen tipit päälle vai olitko laskenut ne jo mukaan? Oliko susta vaikea oppia jenkkien tippikulttuuri? Osaatko antaa neuvoja ekaa kertaa nyciin tulevalle paljonko oletetaan annettavan tippiä eri paikoissa, eri palveluista? Etukäteen kiittäen Misse

    VastaaPoista
  8. Todellakin matkakuume nousee näistä. :D Haluun NIIIIIN nähdä NYCin, ja haluaisin erityisesti päästä sinne itsekin asumaan - edes pieneksi hetkeksi. Pelkään, ettei jollain pikaisella lomalla ehdi näkemään tarpeeksi, ei ehdi pääsemään "sisälle" siihen juttuun. :/ Mutta sä, Peppi, olet valanut muhun uskoa ja rohkeutta siihen, että jotain noinkin jännää VOI tehdä ja se on mahdollista, jos tarpeeksi haluaa :) Kiitos siitä. Musta tuntuu etten voisi millään saada tarpeekseni näistä sun NYC-postauksista, haluaisin koko ajan kuulla lisää ja enemmän ja paremmin, ääh... :D

    VastaaPoista
  9. Kuulostat kyllä siltä, että oo todella onnellinen ja vietät elääsi parasta aikaa - ja niin sen täytyy ollakin! Ihanaa, että osaat nauttia tästä hetkestä! :)

    Ja muuten mulla meni ihan älyttömän kauan, että tajusin ton otsikon. Se oli mulle aluks ihan todella epäselvä, ja ajattelin vaan, että mitäköhän oikeen olet ajatellut, kun oot sen kirjottanut. Mutta nyt hokasin! Hidas sytytys tai jotain. :D

    VastaaPoista
  10. Voi mäki haluan sinne... yy!
    hei, mulla on kesällä tulossa yo-juhlat, ja kuten te, oon kans vähä tällänen suurempi.Mä tarvisin kipeesti itelleni jonku ihanan mekon, jolla kehtaa sitten lihava juhlia! Joten, voisitteko suositella mulle jotain nettikauppoja, missä olisi noita isomman koon mekkoja, ton torridin lisäksi? :) arvostaisin kovasti!

    VastaaPoista
  11. Siis oon ihan tippnut kärryillä, missä vaiheessa ja mikä palaminen ? :o

    VastaaPoista
  12. Peppi, laitoin sulle sähköpostia tuonne teidän info- osoitteseen.

    VastaaPoista
  13. Sä oot tosi kaunis ja sulla on ihanat silmät! :)

    VastaaPoista
  14. Ihanat sivut teillä! (: Miten ootta saanu kaikkee tänne sivulle? :D on niin HIANOT! ((:

    VastaaPoista
  15. oot ihan törkeen nätti!!! ei voi sanoa ku vau!

    VastaaPoista
  16. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  17. Heippa! Ihanan väristä huulipunaa/huulikiiltoa, mistä mahtaa olla? :) /ellen

    VastaaPoista
  18. Heei! Olet todella kaaunis ;)
    Paljonko on 15 dolaria euroina? Kauanko olet ollut New Yorkissa? Osaatko sanoa mikä on paras nakemys-kohde siellä. Olen aina halunnut mennä Amerikkaan ennen muita maita. En vain haluaisi lentokoneeseen. En ole ikinä käynyt lentokoneessa. ;) P.S pikaista paranemista flunssasta. :)

    VastaaPoista
  19. 15 dollaria on ehkä jotain 13-14 euroa? tai jotain :) ja ööö huulipuna on MACin m'orange oliskohan ollut nimeltään!

    VastaaPoista
  20. Sun new york päivitykset on aiheuttanu hirveen matkakuumeen ja mun on aivan pakko päästä sinne vielä joskus! Mietityttää vaan vähän, että kuinka turvallinen paikka se on? Olen itse kauhea pelkuri ja pelkästään Tampereella kulkiessa kierrän kaukaa vähänkin pelottavan näköiset ihmiset. Joutuuko siellä hirveesti katsomaan ympärilleen varautuneena vai voiko kaduilla kulkea turvallisin mielin illallakin?

    VastaaPoista
  21. ONNEKS OLKOON vuoden muotiblogi tittelistä!! Te ansaitsette sen!

    VastaaPoista
  22. Kiitos Morty! :)

    Anonyymi: Mä en oo pelännyt täällä kertaakaan, vaikka kuljeskelen yksin iltasinkin! Mut sellanen liika arkuus näkyy kyllä päälle ja sit ihmiset saattaa ruveta käyttäytymään ihan sen mukaan kiusakseen!

    VastaaPoista
  23. Moikka,
    Itse olen New Yorkista haaveillut niin kauan kuin muistan, ja mielenkiintoni tätä blogia kohtaan heräsin uusiin afaareihin(jos se on edes sana) :D kun muutit Nykiin, mietinkin että kuinka asiat järjestyi kaikkien viisumien sekä työlupien suhteen? Vai ootko ite aatellu tehdä töitä jne? :)

    Kiitos jo nyt, ja Nauti jokaikisestä hetkestä siellä.

    VastaaPoista
  24. Moikka!

    Oon tehnyt postausta aiheesta aiemmin. :)

    VastaaPoista
  25. Moikka!

    Oon tehnyt postausta aiheesta aiemmin. :)

    VastaaPoista
  26. Moikka!

    Oon tehnyt postausta aiheesta aiemmin. :)

    VastaaPoista
  27. Hei,

    En saa kuvia teidän blogissa näkymään. Onko jotain vinkkejä?

    VastaaPoista
  28. Oot niin ihana tossa ekassa kuvassa Peppi! :)

    VastaaPoista
  29. pakko sanoo ett toi sun asu on aivan ihana. Ei sun kande mitää peitellä jalkojas, noi housut imartelee ja toppis on tosi hieno. Ja sul on ihanan väriset silmät.

    VastaaPoista
  30. Mun on nyt vaan ihan pakko sanoa, että näytät ihan tajuttoman hyvältä tossa farkut-toppi-yhdistelmässä, paaaljon paremmalta ku missään teltoissa ikinä! :D Sun pitäs useemminki pukeutua tolla tavalla eikä ihan turhaan peitellä sun vartaloa! :)

    VastaaPoista
  31. Näytät aivan filmitähdeltä!

    VastaaPoista
  32. Heippa!

    Kuulin eilen kaverilta etta olet Nykissa matkalla ja oli pakko tulla katsastamaan mita olet kerennyt tekemaan. Nayttaa hauskalta, kiva etta olet viihtynyt. Saisi vaan toi lumentulo jo loppua...

    VastaaPoista
  33. Voi kun mullakin oisi tissit :)
    Löytyy vain perse..

    Ja bloginne on muuten ihana! Vaikkakin vasta eilen aloinkin seuraamaan :)
    Kerkesin jo näkemään unta siitä että Mimmi tuli Nummelassa vastaan :D
    (olen Nummelasta kotoisin <3)

    Jatkakaa samaan malliin, tulee itsellekin hiukan rohkeampi olo kun teidän juttuja lueskelee, ehkä joku kaunis päivä olen sinut kroppani kanssa ja uskallan käyttää mekkoja ja muita kivoja vaatteita! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.