perjantai 7. tammikuuta 2011

Puma in Central Park!

Huomenta! Itselläni iltaa!

Mä oon juossut viime päivät ympäriinsä niin paljon, että nyt voin sanoa olevani ihan puhki. Inka lähtee lauantaina ja ollaankin haluttu viettää paljon aikaa yhdessä ja tehdä kaikkea. Tänään oon juossut aamukasista iltakymmeneen. Nyt kello on yli puolen yön ja mun pitäisi vielä kirjottaa Miss Mixin palstaa! Voi pojat.

Oon napsinut paljon kuvia ja kerännytkin niitä jo valmiiksi. Koska teillä on niin paljon kysymyksiä tästä New Yorkissa elämisestä, niin ajattelin vastailla vähän teidän kysymyksiin ja kertoilla jotain perusjuttuja täältä.

Tässä eiliseltä jotain, kun kävästiin Central Parkissa pyörähtämässä. Oli muuten mun eka kerta ikinä!




Tahdon luistelemaan!!!


Ja ruokkimaan sorsia..





Pipo: Katukojusta
Takki: Puma, joku keräilykappale. (S)
Toppi: H&M (42)
Laukku: Volcom
Hamemekko: Veromoda (L)
Leggarit: Piruetti (L)
Villasukat: Joululahja
Kengät: Puma (37.5)




Inksuli!

Mulla on hirveesti kaikkea mielessä mistä haluun kertoa teille, ens viikolla alkaakin taas rauhallisempi elämä. Aion ottaa koneen mukaan, raahautua johonkin ihanaan kahvilaan Sohoon, katella ihmisiä ja kirjoittaa.

Huomenna lähetään juhlimaan Rachelin synttäreitä porukalla. Mä oon nyt ollut täällä kuukauden ja koska ootte tästäkin kysellyt, niin sormet ja käsivarsi on jo melkeen kokonaan ihan parantunu. Oikeestaan onkin. Käsivarteen mulla jää isot arvet ja tänään ensimmäistä kertaa tiedostin ne ja rupesin miettimään, että miten pinnallinen sitä voikaan ihminen olla. Ensin oon kuukauden huokaillut helpotuksesta etten kuollut, sitten rupeen murehtimaan jotain arpea kun paranen. Tänään myös koskin ensimmäistä kertaa tuikkukuppiin ja tajusin etten vihaakkaan kynttilöitä. :) Ehkä mulle ei siis jää traumoja, jee!

Tänään muuten seitsemältä alkaa meidän tuparit Irc-galleriassa, jotka kestää 2vkoa. Alotetaan noi bailut livechatilla, jossa ollaan klo 19:00 teidän aikaa. Mun olisi tarkotus osallistua täältä, toivottavasti herään! (salaa toivoo, että herätyskello ei soisi ollenkaan huomenna ja sais nukkua ihan superpitkään :D) Tulkaa sinne kattelemaan mitä kivoja ylläreitä meillä on ja jututtamaan. :)

Nyt on pakko kuunnella joku hyvä biisi ja rentoutua. Tule kesä, tule kesä. Ajattelen kesää tuolla Central Parkissa ja huokailen.

15 kommenttia:

  1. Toi sun asu on tosi hauska ja kiva!

    VastaaPoista
  2. Mun on nyt ihan pakko kysyä tätä: miksi kirjoitatte päivän asuihin myös vaatteiden koot? Eikä ole siis tarkoitus mitenkään vittuilla, oon vaan jo pitkään miettinyt että mikä siinä on ideana. :-)

    VastaaPoista
  3. voi eiii, oon iha sika pitkään katellu tota puma-takkia ja tuli ihan älyttömän kova hymähys, kun näin sen sun päälläs! ihanan hyvin sopii sulle, tosi söpö :) onko siellä kuinka kylmä?

    VastaaPoista
  4. Oletko käynyt WTC:n muistomerkillä? Voisitko ottaa kuvia sieltä, jos tämä on mahdollista?

    Kuinka muuten, onko sulla siellä minkäänlaisia vakuutuksia? Tai kuinka tuon palovamman kanssa tuli hoidettua, saitko sielläpäin hyvää hoitoa sairaalassa?

    Kiitos vastauksista etukäteen! Olen viime aikoina opiskellut USA:n kulttuurista yms. Enimmäkseen kuitenkin hallinnon puutteista ja etenkin WTC:n iskuista. Yhä enemmän uskon siihen, että se oli suunniteltu juttu - ei siis terroristien, vaan hallinnon osalta.

    VastaaPoista
  5. olis hirmu kiva, jos voisit laittaa sun teksteihin aina tunnisteeks nyc taikka jotakin vastaavaa, helpottais kun tahtois selailla nuita sun amerikan postauksia :)

    VastaaPoista
  6. Hei! Nyt on ihan pakko kysyä, että mahtaakohan tuo ihana Inka olla lähtöisin täältä Kouvolasta päin?? :)

    VastaaPoista
  7. Moi Peppi ! :)

    Oot mun mielestä mielettömän kaunis nainen ja jostain syystä musta sulla on paljon samoja kasvonpiirteitä kuin Jenni Vartiaisella joka on kokoliki tyrmäävän upea daami :) Asusi on mahtava ja sopii sulle täysin ! Puman takki on täyttä rakkautta ainakin meikäläisen mielestä.
    Mulla olis sulle yksi kysymys; hiihtolomalla olisi tarkoitus suunnata nykkiin viikoksi ja ajattelin nyt häikäilemättömästi pyytää sulta vinkkiä matkaan. Asunto on hommattu vähän Manhattanin ulkopuolelta ja keskustaan pääsee kymmenen minuutin metromatkalla. Oon kuullut että Nykissä olisi outletteja joista voisi löytää vaikka mitä upeeta. Itelläni ei kyllä ole mitään tietoa mitä kaupungissa kannattaisi tehdä kun en ole aiemmin käynyt :) en tarvitse mitään isoa esittelyä joka veisi sun aikaa mutta jos sulla olisi pari vinkkiä mitkä kannattaisi katsastaa, olisin enemmän kuin kiitollinen !! Mukavaa alkanutta vuotta sulle ja terkkuja pääkaupunkiseudulta. Oot mielettömän kaunis ja upea nainen, pidä lippy pystyssä ! :))

    VastaaPoista
  8. Tuntuu tosi kummalliselta katsella näitä kuvia, joissa sulla ei ole ollenkaan talvitamineet päällä! Vertaa vaan Suomen pakkasiin, niin voisi olla melko tuskallista kärvistellä ulkona pakkasen rikkoessa 30 asteen rajaa! :D

    VastaaPoista
  9. Oot Peppi kyllä niin hemmetin rohkee kun vaan otit ja lähdit sinne rapakon taakse! Oikee inspiraation lähde :) ...on "vähän" kade.
    Itekki tekis niin hemmetisti mieli lähtee mut.. ei.. ehkä joskus.. vanhempana? eiku nyt? :D Miten sieltä saa asuntoja? :o paljon maksaa?

    VastaaPoista
  10. Ystäväsi näyttää aika paljon Crystal Snowlta Sossuäidit-videoilla...

    http://www.youtube.com/watch?v=BPtbqfZSnYk

    VastaaPoista
  11. Heippa!
    Mulla olis Pepille yks kysymys, miten ihmeessä laitat sun hiukset kun saat ne näyttämään noin hitsin hyvältä? :) Ootte molemmat tosi kauniita! :)
    Ihanaa Uutta Vuotta molemmille :)

    VastaaPoista
  12. Eikö oo kylmä? mut JOO ota kuvia wtcn muistomerkiltä!

    VastaaPoista
  13. Hei. Olen hurjan kateellinen että olet päässyt ulkomaille :) Minulle on vain jäänyt epäselväksi, että mitä teet usassa, töitä vai oletko vain viettämässä laatuaikaa? Osaatko/saatko valottaa tyhmää päätäni viisumuasioissa? :)

    VastaaPoista
  14. Moi! Palovamma-arvet ( ja muutkin...) paranee hitaasti ja vasta parin vuoden päästä näet lopputuloksen. Tarkoitus oli kannustaa, ei lannistaa :) Eli vaikka iho vielä kuinka punottaa niin voi ajan mittaan siistiytyä vielä paljonkin. Tsemiä!

    VastaaPoista
  15. tässä mietin että millon oot ton "farkkumekon" tai ton ostanu ? oli niin ihanan näköne nii mietin jos niitä viellä vero modasta löytyis (::

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.