perjantai 28. joulukuuta 2012

Tässä kuussa...



Terkkuja Miamista! Tänään on ollut aika pilvinen päivä, mutta mentiin silti loikoilemaan altaalle. Nappasin mukaan meidän uuden kalenterin ja rupesin täyttelemään sinne juttuja. Ärsyttää vaan vähän, ku  mulla ei ole mukana hyvää kynää ja _vihaan_ kirjoittaa huonoilla kynillä. Olen vähän erikoinen ehkä. 
Naureskellaan aina ystäväni Martan kanssa, koska ollaan horoskoopiltamme Kalat ja rakastetaan sitä kuinka kalat saa olla rauhassa hörhöjä, haihatella ja herkistellä. Kalat myös rakastaa tehdä listoja ja saattaa olla, että se olin minä joka näitä listoja tänne meidänkin kalenteriin keksi, koska pitäähän niitä nyt olla. Tämän listan olen jo aloittanut ja listannut sinne muutamia asioita. 

Teen myös tällä hetkellä itselleni listaa siitä mitkä asiat tekevät minulle huonon olon henkisesti/fyysisesti ja miten aion pitää huolen, etten vahingoita itseäni näillä asioilla. Olen nimittäin miettinyt, että miksi ihmeessä sitä syö välillä asioita joista tietää vatsan ärähtävän? Tai miksi jättää nukkumatta 8 tuntia jatkuvasti, kun tietää että siitä tulee huono olo? Miksei käy useammin urheilemassa, kun se virkistää ja auttaa pakenemaan hetkeksi toiseen maailmaan? Nämä on niitä kysymyksiä joita tällä lomalla pyöritellään päässä ja koitetaan löytää ratkaisuja. Täytän ensi vuonna 28 ja haluan huolehtia itsestäni entistäkin paremmin.
Kalenteri on ollut jo nyt todella suosittu ja on kivaa huomata, että ihmiset tykkää siitä.. Mulle kalenteri on aina ollut sellainen johon keräilen juttuja ja sitten niitä on kiva jälkeenpäin lueskella. Haluttiinkin tänne tarpeeksi sitä kirjotustilaa, jotta kaikki tärkeät asiat mahtuvat yksien kansien väliin.


Yksi kivoimmista jutuista on nämä jokaisen kuukauden lopussa olevat Tässä kuussa-listat. Mimmi pyysi minua listaamaan joulukuun lempijuttujani ja tässäpä ne sitten tulevat:

Lempihetki: Viimeinen iltani Helsingissä ennen lähtöä reissuun.

Lempiuni: Olen nähnyt todella paljon unia viime aikoina ja lempparein niistä oli varmasti joku missä vain sai olla ilman kiirettä.

Lempihenkilö: Poikaystävä.

Lempiviesti: Sain mummilta aivan ihanan ja helpottavan viestin muutama päivä sitten.

Lempikappale: 


Tämän meidän kalenterin voit ostaa täältä.

15 kommenttia:

  1. Tekeekö kalat listoja ?! Mun mies on kalat eikä tee koskaan listoja - nauraa mulle ,joka teen ( leijona )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta tiedätkö mitä? Mies ja naiskalat on täysin erilaisia!! :)

      Poista
  2. Heippa! Hei sillon ku teillä oli se kalenteri tarjous kalenteri + pinkki kassin niin milloin ne lähtee postitukseen vai onko kenties jo lähtenyt? Kun mulle ei ole vielä tullut, vai haittasko se jotenki että maksaja oli eri kuin saaja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei,
      Kaikki maksetut lähti toissapäivänä postiin :) Tulevat kakkosluokassa, eli alkuviikosta (ehkä ti) perillä :)

      Poista
    2. Okei no hyvä, pelkäsin jo etten saa sitä. :)

      Poista
  3. Vaikka en ihan horoskooppeihin uskokkaan niin "kalana" allekirjoitan itsekin täysin tuon listojen tekemisen. Turhan usein ne jää vain sille kirjottamisen asteella ja toteutus tuppaa unohtumaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no itellä ehkä kans joskus jäänyt jotkut ajatuksen tasolle, tai hävinneet mutta ajatus tärkein. :D

      Poista
  4. Moikka!
    Kalenteri on megaihana, mut yks miinus: kansi on niin ohutta pahvia, et ei pysy kyllä koko vuotta ehjänä.. Itse pidän kalenteria aina mukana laukussa ja se on jo nyt rähjääntynyt reisussa.. Jos ens vuonna sais tähän parannuksen? :)

    -Lennu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ollaan ite ihan samaa mieltä. Ajastolta olivat valkanneet tuon matskun ja annettiin heti palautetta, kun saatiin kalenteri ekan kerran käsiimme :)

      Poista
  5. Peppi, voisitko tehdä postauksen siitä mitä sinulle nykysin kuuluu, miten elämä pyörii, mitä kaikkee oot puuhannu tässä joulun aikaa ym :) sinusta kuuluu liian vähän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin tehdä varmasti! Mulla unohtui kameroiden laturit kotiin, joten hirveästi en saa täältä kuvia napsittua. Kirjoittelen kyllä kuulumisia, kun kerkeän. :)

      Poista
  6. Minä sain joululahjaksi kalenterin ja se on kyllä aivan huippuihana! Oon aina ollut tosi huono käyttämään taskukalenteria ja mulla on vaan aina kaiken maailman lippuja ja lappuja siellä täällä muistuttamassa ja monesti niitä on sitten hukassakin :) Nyt on viimeistään aivan pakko ruveta pitämään järjestelmällisesti asiat kalenterissa ja kalenteri mukana, kun on saanut noin hienon! <3

    Ja mulla on mielen päällä aivan samaa kuin sulla, pitäisi tehdä lista asioista, jotka eivät ole elämisen kannalta minulle hyviä juttuja ja muuttaa niitä niin, että voi paremmin. Tsempityksiä paljon sulle niiden pähkäilyjen pariin, muista, että kaikkia muutoksia ei tarvitse tehdä yhdessä rytäkässä, jottei niistäkään tule liiaksi paineita!

    VastaaPoista
  7. Hei, kertokaas mullekkin mistä noita kalentereja saa! :) tahdontahdontahdon! Suomalainen kirjakauppa tai INFO?? :)

    VastaaPoista
  8. Meiltä voi tilata kalenteria täältä: http://www.moretolove.fi/p/blog-page.html

    VastaaPoista
  9. Peppi, ootko sä löytänyt poikkiksen?! Ihanaa jos oot! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.