keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Christmas in Lancaster

Näistä kuvista saattaisi päätellä, että mulla on vauvakuume ja olen rakastunut Rachelin siskon lapsiin aika paljon. No se saattaa pitää paikkaansa.















Meidän joulu on ollut aivan ihana täällä Pennsylvaniassa. Tapasin Rachelin perheen ekaa kertaa ja ollaan nyt pari päivää syöty, nähty lisää sukulaisia, leikitty, syöty, juotu, leikitty, katsottu leffoja ja nukuttu. Rachelin siskolla on kaksi suloista lasta joista nuorempi rakastui muhun ensisilmäyksellä ja minähän olen sitten kaksi päivää kontannut sen perässä, kannellut ympäriinsä ja pussaillut paljon. Olen myös muistanut lähetellä kaikille Suomeen sata kuvaa meistä.


Amerikkalaisten joulu on juuri niin ihana kuin olen kuvitellutkin. Siltikin olen kaivannut tänä jouluna erityisen paljon joulukinkkua, lanttulaatikkoa ja joulutorttuja. Myös poikaystävän ikävöiminen on muuten harvinaisen hanurista.

Huomenna siirrytään takasin New Yorkiin ja aikasin torstaina lennän Miamiin. Siellä on kuulemma kuuma ja Inkalla ikävä! Jipii!

8 kommenttia:

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.