lauantai 22. joulukuuta 2012

Sweet, sweet Astoria!

Saavuin torstai-iltana myöhään New Yorkiin. Lensin Pariisin kautta ja tällä kertaa kaikki meni onneksi hyvin. Vihaan Pariisin lentokenttää, koska siellä kaikki on aina mennyt mönkään joten onneksi ei tällä kertaa. Kotona mua vastassa oli Inka ja Rachelin uusi kämppis Erica, jota en ollut vielä tavannut. Höpistiin kaikkia ja lopulta Rachelkin tuli kotiin. Siinä tirauteltiin pari onnenkyyneltä ja höpistiin yöhön asti, kun oli niin kiva nähdä ja vaihtaa kuulumisia.

Aamulla kävin kattoterassilla haukkaamassa happea ja täällä näyttää tältä. Normaalisti jouluna on jo lunta, mutta Nycissa on satanut vain kerran tänä talvena lunta. Asteita on joku plus seitsemän. Kotikatu ei ole muuttunut minnekkään.


Eilen kävästiin Manhattanilla, kun halusin Sephoraan ja sitten käveltiin vain ympäriinsä. Lomalla oleminen on maailman siisteintä, koska ei ole kiire minnekkään ja voi tehdä mitä lystää. Käytiin juomassa muutamat lasilliset viiniä ja syömässä hyvä illallinen. Olin herännyt seitsemältä kolmen tunnin yöunien jälkeen ja illalla iski ihan järkyttävä jet lag. Menin aikasin nukkumaan ja nukuin 12h. Nyt on olo parempi ja olen valmiina vallottamaan illalla Lower East Siden.


On superia kun Inka on (taas) mun mukana, koska ei olla keretty hengailemaan tarpeeksi Suomessa. Nyt on aikaa viettää laatuaikaa ystävän kanssa. Inkan hiukset muuten herättää täällä ihan hirveesti huomiota. Jokatoinen huomauttaa niistä.


Inka lähtee maanantaina jo Miamiin, mä siirryn maalle Rachelin kanssa viettämään joulua. Keskiviikkona sitten Miamiin ja toivottavasti siellä on paljon aurinkoa.

Ihanaa rauhottumista teille, täällä ollaan ainakin jo alotettu rauhottuminen hyvin. Nauttikaa, älkää hötkyilkö tai stressatko liikaa mistään.

7 kommenttia:

  1. Enjoy! Normaalisti Nykissä ei kylläkään ole jouluna lunta.

    VastaaPoista
  2. Kauanko asuit Nykissä?

    VastaaPoista
  3. aa olin tuolla kesällä...♥
    mut hyvää jouluu!

    VastaaPoista
  4. Kommentteihin suoraan vastaaminen ei tällä hetkellä jostain syystä kunnolla onnistu, joten vastailen myöhemmin! Hyvää joulua kaikille. :)

    VastaaPoista
  5. oi tuut miamiin :) Itsekkin oon täällä kuukauden lomailemassa, voin luvata että aurinkoa riittää!!

    VastaaPoista
  6. Oon miettiny missä opiskelit peruskoulun jälkeen? Ja mitä alaa ja missä oot opiskellu, sulla on niin kiva ammatti!:)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.