keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Written in the stars?

Tinie Tempah. Sitä ei voi hehkuttaa tarpeeksi. Me löydettiin Tinie joskus ehkä viime keväänä ehkä ja siitä tuli heti yks meidän lempi artisteista. Kun sitten Disc-Overy ilmestyi, oltiin ihan pähkinöinä. Meiltä löytyy molemmilta toi levy hyllystä, sekä jotkut erikoispassit, jotka saatiin kans..

Oon odottanut, että pääsen näkemään Tinien livenä ja joskus mietin jopa Lontooseen lähtöä, ihan vain katsomaan herraa livenä.

Satuin sitten viikonloppuna olemaan twitterissä, kun Tinie tweettasi olevansa Nycissa ja rupesin kattelemaan tarkemmin. KEIKKA. KEIKKKKKAAAAAA! Sekosin samantien ja soitin Inkalle, että nyt on tosi kyseessä. Inka nimittäin hoitaa Tinien promootiota Suomessa ja järjesti mut tonne keikalle. :)


Jännnittää.. SOBs on yks mun uusista lempi paikoista täällä. Niiden sivut kannattaakin aina tsekata, kun on New Yorkissa.. Siellä nimittäin on keikkoja jatkuvasti. :)












Written in the starsissa laulava Eric Turner vieraili myös lavalla..






Chiddy vieraili lavalla.


Chiddy bongasi Pepin?


:D


Hot n' Fun!

Ja kuten alla olevasta videosta voi päätellä.. Herra otti yleisönsä ja oli ihan mieletön!





Mulla on ihan hirveesti rakkautta Tinieta kohtaan ja sen levy olikin yks vuoden 2010 soitetuimmista levyistä. Toiveissa on, että herra saapuis myös Suomeen joskus.. Mä haluan nähdä sen uudelleen! Niin ja tietenkin myös tavata henkilökohtaisesti, onhan se meidän poikaystävä!

Saw Tinie Tempah last night at SOBs. He was amazing, AMAZING. Been waiting for so long to see him live and I can tell u, it was worth waiting! Hopefully someday he'll perform in Finland too. Disc-Overy is one of the most played albums on my iTunes.



WHAT A NIGHT! THANK YOU. :)

9 kommenttia:

  1. hei vau siistiä, tinie on sulokas ;>

    the jazzy ones

    VastaaPoista
  2. Mä rakastan Tinien ja Ellien biisiä Wonderman! 8)

    VastaaPoista
  3. Sulla on Peppi ihanat hiukset!! Saisko niistä vähän parempia kuvia esim, ei laitettuina ja kertoisitko miten laitat tukkaasi ! ;) sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
  4. Voi ei oon niiiin kateellinen!! Mun piti ostaa liput sinne Lontoon keikalle mut ne oli loppunmyyty mun reflekseille ihan liian nopeesti.. :( Ja viime vuonna myös missasin keikan Lincolnissa UK:ssa ku olin ihan väärässä paikassa väärään aikaan..

    No ehkä sen Tinien vois todellakin suostutella Suomeen :P

    Suosittelen muuten kuuntelemaan (ellette oo jo kattonu) tätä Tinien BBC Live Lounge vetoa, ihan huippu! Linkki:
    Frisky Live Lounge

    VastaaPoista
  5. Heyy.. oot ollu supercoolin näkösenä liikenteessä! B-D

    VastaaPoista
  6. Vähänkö sulla on käynny hyvä tuuri!
    Ensin tapaat Chiddyn ja sitten pääset Tinien keikalle.... :)
    Toi sun takkis on aika räväkkä, mut se sopii sulle upeesti. :D Mun päällä se ei näyttäis niin hyvältä....
    Ja kuten joku anonyymi jo sanoi: sun hiukset on ihanat!!!

    VastaaPoista
  7. Siis sulla on käynyt ihan ÄLYTÖN TSÄGÄ!!!! ENJOYYY! Kun luen näitä sun juttuja ja kattelen kuvia mun tekis niiiin mieli mennä takas New Yorkiin! Pakko suunnitella kesäks reissua, anything can happen there :) And btw, that jacket is HIP!!

    VastaaPoista
  8. great photos! love your outfit! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.