keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Tykkään olla sun kainalossa!

Tiedättekö kun sanotaan, että jos jaksaa toivoa niin joku tapahtuu?

Alle viikko sitten vaan haaveilin... Oon kuunnellut joka ilta vähintään pari tuntia Chiddy Bangia repeatilla ja räppään niiden biisit kohta unissanikin. Oon myös luvannut jätttää kaiken taakseni, jos Chiddy kosii mua. ;)

No tänään..


Me sitten tavattiin. Huomasin yhtäkkiä tanssivani täysiä Tinie Tempahin Pass Outia suuren rakkauteni vieressä.. Meidän katseet kohtas ja siinä sitten tanssittiin yhessä yhen toisen poikaystäväni eli Tinien biisiä.


Oltiin aika nopeesti aika samalla aaltopituudella..


Näin samalla aaltopituudella...


Kerroin, että niiden pitää tulla Suomeen!

Tykkään tosta bändistä nyt ehkä vielä enemmän.



Oon sitä mieltä, että JOKAISEN Suomessa pitäis rakastaa Chiddy Bangia! :D


Niin ja tänään kävin ihan extemporeen ottamassa jotain... One love for youself, One love for the others. Tämä muistuttaa mua siitä, että rakastaaksesi muita, sun täytyy ensin rakastaa itseäsi. :)

To love the others and to be loved, you must love yourself first.

Huomenna aion hehkuttaa Tinieta. HUHHUH!

32 kommenttia:

  1. Ihana poikaystävä + ihanat tatuoinnit! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat tatuoinnit <3 ja ihanaa peppi että oot viimeinkin löytäny poikaystävän ;)

    VastaaPoista
  3. vähä siistii!!!!! ja aivan superhuiput tatskat! :--) (kuinka vajaalta vaikutankaan...:D)

    VastaaPoista
  4. Mulla on oikeessa ranteessa sama tatska! :) Eri fontilla ja merkityksellä, rakkaudesta elämään, on mun tatska<3

    VastaaPoista
  5. OMG!OMG!OMG! Chiddy on ihanin <3<3<33<333<3<333

    VastaaPoista
  6. Ihanaa, ihanaa, IHANAA kaikki! :)

    VastaaPoista
  7. Wow, todella hyvää musaa ja hienot tatskat!! :)

    VastaaPoista
  8. äääää vähän ihanaa että tapasitte!!! :D <3

    ja aivan ihanat tatskat<3

    VastaaPoista
  9. MITÄÄÄÄ varmaan sä voitki tavata jonku Chiddy Bangin vaan jossai! :D (Oon muuten aina luullut että se on yks ainoa henkilö, kiitos tästä selvennyksesä, haha)

    VastaaPoista
  10. Ihana ex tempore! Onpa nätit! Hyvä, well done :)

    VastaaPoista
  11. Voi miten ihana postaus! Peppi, oot huippu<3

    VastaaPoista
  12. I am Brazilian and I visit your blog every day, you're beautiful! I'm crazy for your style ... Total inspiration! Want your hair! hahaha Kiss =^^=

    VastaaPoista
  13. EI JUKULAUTA OON KATEELLINEN PEPPI IHANAA OON NIIN ONNELLINEN SUN PUOLESTA <3 <3 Oliko toi tosi mukava ja silleen ?? no varmastiiiii!!!!!!1 apua<33

    got so much luv for Chiddy Bang<3

    VastaaPoista
  14. wau, ihanat tatuoinnit, kaikki ihanaa ! ja ihana olet myös sinä, oot selvästi niin onnellinen siellä ja oot tajunnu elämästä jotain ihan uutta. OLET IHANA PEPPI ! <3

    VastaaPoista
  15. MITÄÄÄ!!!! EIKÄÄ PEPPII! Oon niin kateellinen sulle, tapaat niin ihania ihmisiä siellä Nykissä! Jos tuun sinne joskus lomalle ni kai näytät kaikki mestat mulle!

    VastaaPoista
  16. Apuva, ihanaa :D

    Ja tatskat on myös ihkut!

    VastaaPoista
  17. aivan mielettömän _upeet_ tatuoinnit kaikessa yksinkertaisuudessaan ! :)

    VastaaPoista
  18. teillä on aivan ihana blogi ! oon niin kateellinen teille monesta asiasta ! :DD sattuko toi muuten paljon kun otit ranteeseen tatuoinnin ? oon itekki miettiny ottavani. :)

    VastaaPoista
  19. Kiitos kaikille!!! :) Mä oon yksinkertaisuuden ystävä, joten mussa ei tulla koskaan näkemään mitään hirveen monimutkasia tatuointeja. Okei never say never, kohta mulla mulla on joku 3D justin bieber tatuoituna selkään! lol

    Ranteet on kuulemma herkkä paikka, mutta ei se mitenkään älyttömästi sattunut kun on niin pienet tatuoinnit. Kesti ehkä 15min :)

    VastaaPoista
  20. oon rakastunut, nyt alko matkan sunnittelu toden teolla kohti nyciä. voi perskeles. en pysyis housuissani joiden jätkien läheisyydesssä :) <3 (haha ainakaan toivottavasti..) poikaystäviä mulle kiitos. mut käyn nyt ekaks thaikuissa pyörähtämässä kolmisen viikkoo ja sitten säästö kuurille!!

    yksinkertaisuus ja syvällinen ajatus on tärkeetä tatuoinneissa munkin mielestä, en vaan ole löytänyt sitä omaa juttua vielä..

    /elli

    VastaaPoista
  21. whaaat? seurusteletko tuon Chiddyn kanssa, vähänkö oon kade!:D noi sun tatskat on tosi söpöt nyt mulla nousee taas ihan hirveen kova tatuointikuume!!:)

    VastaaPoista
  22. Oooh! Voi upeus mitkä tatuoinnit! Myös sinä olet upea! :)

    VastaaPoista
  23. tulin niin iloiseksi tästä postauksesta, kiitos siitä! :)

    tosi ihanat tatuoinnit, lisäsivät taas vaan omaa tatskanottohimoani ja pahasti!

    VastaaPoista
  24. hellou!

    tykkään älyttömästi teidän blogia, tulee aina niin hyvä mieli kun käy täällä.. Sellanen fiilis et tulee usko ihmiskuntaan, kun vielä näin ihania ihmisiä on olemassa.

    Yks pyyntö: oisko mahollista et postauksia ois reilusti vähemmän per sivu? Kun yrittää rullata alemmas, netti jäätyilee vähän väliä hetkeks. Mulla kun on netti sieltä parhaimmasta päästä, joten voin vaan kuvitella mitä selaaminen ja edes blogin aukaiseminen on niille, joilla on paskempi yhteys. Ja lukijakunta kun on uskoakseni suurimmaks osaks opiskelijoita..

    VastaaPoista
  25. Hei Peppuli!

    Kerros mulle missä kävit laittaan tatuoinnit ja paljon tuli kustantaan? Nykissä niin satatuhatta paikkaa, ettei auttais ruveta arvaileen mikä paikka on hyvä. :)

    Toivottavasti sulla on aikaa vastata.

    VastaaPoista
  26. Peppi, peppi, peppiiiii :D Mie oon viimeset kaksi vuotta haaveillu juuri tollaisesta simppelistä "love"-tekstistä oikeeseen ranteeseen. Ja miks tuntuu et kaikki muut ottaa sen minkä minä haluan, hitto vie. . . :(

    MUTTA KYLLÄ AIVAN MAHDOTTOMAN UPEAT TATUOINNIT ON :D

    VastaaPoista
  27. Hei mun pitää ettiä toi paikan nimi, en enää muista! Se oli jossain 41st streetin ja 8th avenuen holleilla Manhattanilla.

    Maksoivat 60 dollaria! :)

    VastaaPoista
  28. upeet tatskat, ihana idea ja ajatus! tuliki kans mielee tämä, että

    To love oneself is the beginning of a life-long romance.
    - Oscar Wilde

    :)!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.