lauantai 26. helmikuuta 2011

All of the lights..

No nyt tulee sellanen kuvapläjäys, että oksat pois (ja koko runko) kuten Mimmi More To Love sanois. Pari viimestä päivää oon juossut ympäri kaupunkia ja nähnyt hirveesti ihmisiä.


Torstaina olin luvannut nähdä meidän lukijoita, jotka ottivat yhteyttä ja kyselivät josko haluaisin nähdä heitä, kun tulivat käymään New Yorkissa. Tietenkin haluan nähdä, eri asia aina onko tätä aikaa tarpeeksi.. No nyt raivasin kuitenkin to-aamun vapaaksi.


Olin tietysti TUNNIN myöhässä (kiitos taksit ja ruuhka ja Pepin myöhästymisgeeni), mutta onneksi kerettiin kuitenkin nähdä. Oli ihan huisia, todella todella kivoja ihmisiä ja toivat mulle vielä kaikenlisäksi salmiakkia! Olin edellisenä yönä nukkunut 2(!!) tuntia ja olin varma etten saa sanaa suustani, mutta päästessäni puhumaan suomea, tuli juttua aika paljon...

Kaupungista suuntasin Brooklyniin tapaamaan ihania tyttöjä. Oltiin sovittu lounastreffit, olin vain 1,5h niiltä myöhässä... Käytiin tyttöjen kanssa ihanassa ravintolassa ja sen jälkeen lähdettiin kävelemään ympäri Green Pointia.


Nicolette ja Melinda on vaan niin ihania. Molempiin tyttöihin tutustuttiin siis YFF-konferenssissa täällä New Yorkissa heinäkuussa!






Kukkasia Brooklynissa..


Mimmin auto parkissa Brooklynissa..


Peppi parkissa Brooklynissa.. Rakastan tota Ivanan tulevan syksyn kuosia, joka on tuossa kassissa. Mä haluan sen maksimekon jonka näin, se on vainonnu mun mieltä siitä asti. Täältä löytyy kirjottamani artikkeli Ivanan näytöksestä. Niin ja niitä kuvia.. nam.


Nicolette matkii kuvaa. :D




"You can erase the name, but not the fame"




Mimmin ja Pepin auto parkissa Brooklynissa..


Melindakin haluais kyytiin.


Rakkautta riitää!


Brooklynista riensin sitten taas Uptowniin (super täydellä mahalla ja todella väsyneillä silmillä) kattomaan poikien pientä keikkaa. Mayhem Poets on joukko runoilijoita, jotka kertoo mielenkiintosia tarinoita, välillä räppää ja välillä sit beatboxaa ja välillä vaan sekoilee. Oon halunnut nähdä ne yhdessä livenä jo monta kuukautta, joten mentiin sitten erääseen Collegeen katsomaan niitä.






Yritin soluttautua opiskelijoiden joukkoon, mutta pojat päätti esitellä mut kaikille suomalaisena Peppinä, joten ei oikee soluttautuminen onnistunut.. Yleisö hurras Suomelle! Ei huono.

Keikan jälkeen mentiin vielä treffeille neljän pojan ja neljän tytön kesken. BBQs tarjoilee mun mielestä ehkä Nycin parhaat siivet mitä mä oon syönyt. Sellasia isoja ja vaikka minkälaisia makuja.


Mitäs se Kyle siellä?


Mason "maailma on paha paikka" Granger.


Ceasaria grillatulla kanalla. NAM!




Rachel ilmeisesti kertonut jonku älykkään jutun. :D


Wonder boys.


Tein Masonille taidetta..

Perjantaina starttasin jo 7:30 aamulla hyvin nukuttujen yöunien jälkeen (yleensä meen noihin aikoihin nukkumaan nykyään... On ollu vähän ongelmia unirytmin kanssa. :D) ja lähdin Melindan kanssa aamiaiselle. Se on käymässä Bostonista ja yöpyy Astoriassa. Meillä oli syvälliset keskustelut ja olikin ihanaa hengata. Melindan jälkeen kävin tiputtamassa pyykit pesulaan ja juoksin (oon täällä ruvennut juoksentelemaan :D) täysiä vesisateessa. Vihaan jostain syystä sateenvarjoja ja lähenkin aina sateeseen ilman. Rachel läksytti mua eilen aiheesta aika paljon yskiessäni kovasti.. Joudun tästä lähtien kantamaan sateenvarjoa mukana. :D


Treffasin Union Squarella Nikoa ja lähdettiin kävelemään alaspäin. Kuljettiin Sohon läpi ja päädyttiin China Towniin. Kierrettiin siellä ja tää oli itseasiassa mun eka kerta siellä koskaan. Oli siis kiva nähdä sitäkin paikkaa, vaikka ei ehkä mikskään mun suureksi lemppariksi muodostunut. Paljon halpaa tavaraa ja ravintoloita. Jos haluan hierontaan, niin suuntaan kylläkin sinne!


Monen tunnin kävelyn jälkeen päädyttiin syömään hyvinkin amerikkalaista ruokaa, kun Niko halus esitellä mulle Big Daddyn. Suunnattiinkin siis tänne Park Avenuen ja 19th streetin kulmille ja mentiin syömään. Tää oli ehkä joku kolmas kerta näiden kuukausien aikana kun oon syönyt hampurilaista ja ehkä neljäs kerta kun söin ranskalaisia ja täytyy sanoa, että ehdottomasti paras! En oo vieläkään mikään amerikkalaisen ruoan fani. :D Tämä oli kuitenkin ehdottomasti vierailun arvoinen paikka jos haluaa tollasta aitoa Diner-ruokaa. :)


Mut myös patistettiin tilaamaan (oli hirveä suostuttelu, huhhuh... "Otetaanko" "JOO").. milkshaket ja täytyy sanoa, että namnamnam. Mun pirtelössä oli suklaajädeä ja jotain tollasta kinuskikastiketta, Niko päätyi mansikkaan. Sieltä sais myös kait esim. Dr. Pepper pirtelöitä?? Joo ja vaikka mitä muita makuja. Oli todella herkullista. Edelleen sitä mieltä, että New Yorkin parhaita juttuja on pirtelöt ja jäätelön kotiinkuljetus. :D

Oli ihan mahtava päivä, mutta illalla olin ehkä joku maailman väsynein. Mun piti vielä lähteä ulos kaverin kanssa, mutta jäin suosiolla nukkumaan. Tänään oon ton sade-juoksentelun jälkeen vähän flunssanen. En kuitenkaan pahasti onneks.


Ihanaa ja nautinnollista viikonloppua kaikille!! :)



Oon nyt fiilistellyt tätä videota siitä asti kun tää julkastiin ja tätä biisiä siitä asti kun se julkastiin. Tää tulee myös ikuisesti tuomaan mun mieleen metromatkat New Yorkissa. :)

Kirjotin eilen Facebook-statukseeni: "I hate the fact I'm leaving New York soon. I love the fact I'm going to Finland soon. I hate the fact it's going to be really cold in Finland when I go there. I love the fact it's going to be really warm in Nyc when I come back."

Musta on ihanaa tulla näkemään kaikkia Suomessa, mutta samalla en haluais olla minuuttiakaan pois täältä. Lohduttaa kuitenkin se ajatus, että vaikka siellä olisi kuinka kylmä niin palatessani Nyciin täällä on todella lämmin kaikin tavoin. Viime viikolla oli tosiaan +20 ja ihmiset veteli shortseissa, alkoi pikkasen jo kesämieli tulla!

22 kommenttia:

  1. OIH! Kivaa menoa! Pakko kyllä itsekin päästä joskus Nykiin asumaan, ainakin joksikin aikaa. Ihan pakko. Sitä mennään kyllä joku päivä vaikka mikä olis :D

    Hei muuten Peppi, mistä toi sun laukku on? Näyttää tosi kivalta.

    -Ansku

    VastaaPoista
  2. Se on IVANAn ens syksyn mallistoa ja sain sen niiden näytöksestä. :)

    VastaaPoista
  3. Mason sydän Peppi! Te näyttäisitte tosi hyvältä yhdessä, naimanaamat oikein :)

    Kiitos kuvapläjäyksestä! :)

    VastaaPoista
  4. ei hitsi elama tuolla vaikuttaa niin ihanalta! maukkaan nakosta ruokaa (<3 :D) ja aina niin kaunis Peppi :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos ihanat! :)

    Ruoka todellakin oli maukasta, vaikkakin Suomen pinaattiletut on mielessä tälläkin hetkellä. :DDD

    Joo Mason on ihana ja haluis tulla Suomeen, ku kerroin että ollaan alasti saunassa ja mennään avantoon!

    VastaaPoista
  6. I am in L-O-V-E with your purple boots!

    http://missdiscoball.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Toi Mason on ihan yyyyyyyyyyyyber söpö kundi! ;) *punastuu*

    VastaaPoista
  8. Ihanaa, Masonilla on faneja! Mä just hengailin sen kaa, mut unohdin kertoa sille tästä rakkaudesta mitä sillä on Suomessa! ;)

    VastaaPoista
  9. oon ihan ihastunu masoniin. niiiiiiin hot. aaaah.
    oot onnekas tyttö, tollasia ei suamesta löytyis!

    VastaaPoista
  10. Absolutely fabulous !!!

    VastaaPoista
  11. Hahaa tää äijä tuossa seinässä on ilmielävä Jussi Vatanen! :D:D:D ja huippuja kuvia!!

    P.s Tämä sanavahvistus tässä on trusti :D en tiijä tajuukstätä kukaan, oon itsekin ihan unessa vielä.

    VastaaPoista
  12. Teillä lienee Masonin kanssa juttujuttunen..?? ;)

    VastaaPoista
  13. Hei Peppi!

    Oot asunut NYCissa vasta noin vähän aikaa ja jo nyt sulla näyttää olevan tosi paljon kavereita siellä. Olen itsekin aina haaveillut muuttavani sinne joksikin aikaan, kunhan saan opintoni loppuun. Olisi ihanaa käydä Sinkkuelämää-henkisillä brunsseilla ja lounailla sekä tietysti tutustua paikallisiin yökerhoihin, mutta kaiken tämän edellytyksenä on laaja ystäväpiiri, enhän Suomessakaan tykkää hengailla yksin. Ehkä eniten jännittääkin siis se, miten oikein tutustun paikallisiin, minulla kun ei ole edes ketään puolituttua USA:ssa, saatika New Yorkissa. Vaikka asuisi miten ihanassa paikassa, ei siitä ole mitään iloa, jos vain kuluttaa päivänsä huoneessaan istuen. Siispä miten ja missä tutustua new yorkilaisiin? Ja miten tutustua paikallisiin miehiin, että pääsee myös harrastamaan sitä paikallisiin tapoihin kuuluvaa deittailua?

    VastaaPoista
  14. Heippa!

    En osaa antaa neuvoja tuohon tutustumiseen muuta kun avoimen mielen. Taalla voi myos hakeutua erilaisiin harrastuksiin ja myos usein esim kadulla/kahviloissa ihmiset tulevat helposti juttelemaan. :) Ite oon tutustunut monella eri tapaa ihmisiin taalla.

    Muistutan myos etta taa kaupunki on paljon muutakin kun Sinkkuelamaa-brunssit yms.. :) Jos haluaa elaa tollasta elamaa, kannattaa varata paaaaaaljon rahaa.

    Rohkeasti vaan tutustumaan ihmisiin, muuta neuvoa en osaa antaa! Taalla tosiaan deittaillaan paljon ja se on todella mukavaa jos siihen osaa suhtautua oikein. :)

    VastaaPoista
  15. Aaawwwh haluun kans pirtelöä. Dr Pepper.. mmm. Ja kiva postaus muutenkin :)) Hirveän ihanat silmät tolla miehellä, en jaksa nyt tarkistaa nimeä, näkeehän sen naamasta kestä puhun.

    VastaaPoista
  16. Tää poikkeaa nyt vähän aiheesta, mut miten saan omaa blogii tollasen 'tykkään' ja 'en tykkää' jutskan :O kiitti jo etukätee !

    VastaaPoista
  17. Tosi kiva kuulla ja nähdä, millasta sun elämä on siellä :) Tällästä lisää!

    VastaaPoista
  18. Mainitsisin vaan etta jos hyvia WIngseja etsit niin omasta mielestani Virgil's BBQ:n wingsit on parhaita joita olen ikina syonyt. En itse syo elaimia enaa olleskaan joten en paase naista nauttimaan, mutta suosittelen. Ihana savuisia niin etta royhtailet sita makua pari paivaa viela sen jalkeen :).

    Hauskaa sunnuntain jatkoa!

    VastaaPoista
  19. Mä oon ihan samaa mieltä noista sateenvarjoista! Aina kun on sateella mahdollisuus, lähden ulos lenkittämään koiraa, ilman sateenvarjoa. Mitä väliä, jos hiukset kastuu tai meikit leviää, se on hauskaa! :D

    VastaaPoista
  20. ihana asu sulla! toi kauluri hässäkkä en kestä aivan ihana :)

    VastaaPoista
  21. Great pictures, thanks for sharing the scenery :) I love your black tunic with the vintage birds on it.

    xoxo
    a_riot

    VastaaPoista
  22. Mitäää.. Onko toi Niko se dragqueen NikoLa? :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.