tiistai 15. helmikuuta 2011

For The Love!

En oo mikään ystävänpäivä-ihminen, koska mulle joka päivä on ystävänpäivä mutta eilinen oli superkiva! Oli nimittäin jo pitkään odotetut Adriennen levyjulkkarit ja sehän tarkoitti hyvää musiikkia ja hengailua kivojen ihmisten kanssa.


Mun ihanat kämppikset Rachel ja Erika!


I love youuuuuu!




Baxter trying to look cool?


Ihana Adrienne!!!


Love art.


Pepperoni ja Mason!


Yleisö rakastaa Adriennea. Syystäkin!


Rachel..


HAHAHAHAHA! Bongaa älykäs kämppikseni! :D


LMAO - Love Mason All Over.


Mason on söpö!


Jaahas :D


Baxter ilmeisesti flirttailee...



Peppi sydän Adrienne!!!! niin ja kaikki muutkin ihanat!

5 kommenttia:

  1. Ensimmäistä kertaa kuuntelin musavideon blogista (oon niin laiska) ja rakastuin ! Tää on niiiin ihana biisi et pakko kuunnella lisää tota Adriennea ! :O

    VastaaPoista
  2. JES! toi on niiiiiin hyvä biisi, rakastan sitä! :)

    VastaaPoista
  3. Oon niiiiin kade kun saat asua Nykissä! :D Mutta mun pari ystävää lähtee ylihuomenna Nykkiin ja haluaisin tiedustella, että paljonko se Victoria's Secretin Pink Body Mist maksoi? (http://www.moretolove.fi/2010/12/pink-shopping.html) Olis tosi kiva tietää! :)

    VastaaPoista
  4. Bodymisteja on vaikka millä mitalla ja eri hintasia. Noi pikkuset taitaa olla 8 dollaria ja toi iso oli sitten 7,5 dollaria -50% alessa. Nyt siellä oli jotain muita bodymisteja alessa. :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.