tiistai 15. syyskuuta 2009

Tiesittekö...


..että meidän pehmeiden tyttöjen suuresti ihailema IVANAHelsingin Paola Suhonen on kunnostautunut myös musiikkivideoiden parissa?

Image and video hosting by TinyPic


Luin jostain joku aika sitten, että Paola on muuttanut New Yorkiin opiskelemaan elokuva-alaa ja katsoessani tuota videota tuumin, että erittäin onnistunut valinta häneltä. Tää nainen on kyllä ihan äärimmäisen lahjaks ja kadehdittavan multitalentti. Tämän videon Paola on kuulemma kuvannut, ohjannut ja editoinut itse. VAU.



Video on mun mielestä upea ja siinä on ihana fiilis. Toivonkin sydämestäni, että päästään näkemään jatkossakin Paolan osaamista myös valkokankaalla. Niin ja toivon myös sydämestäni, että mulla olis joskus varaa ostaa jokaiselle päivälle erilainen mekko IVANAHelsingiltä.

English: We love Paola Suhonen. She's the designer behind one of our favourite brands called IVANAHelsinki. I found this new video from a finnish artist called Janita, which is directed by Paola and I think it's really a beautiful piece of art. Check it out!

Mitä tykkäätte videosta? Ootteko samoilla linjoilla mun kanssa?

kuva: täältä

4 kommenttia:

  1. Itse kappale ei kyllä kolahtanut, mutta videossa on kyllä miellyttävä tunnelma. :)

    VastaaPoista
  2. ei liity nyt mitenkään tähän aiheeseen, mutta onko jompi kumpi teistä siis parturi-kampaaja? :) mulla ois semmonen ongelma, että omistan luonnonkiharat ja ne on vähän "pörröiset", haluisin niistä sileät ja erotellut. Kokeilin Tigi BedHeadin Foxy Curls Hi-Def sprayta mut se ei toiminu kovin hyvin.. Osaisitteko suositella jotain tuotetta? :) kiitos etukäteen jo tosi paljon jos viitsitte vastata! teijän blogi rokkaa, ihan mahtavaa asennetta ;D

    VastaaPoista
  3. Mäkin todellakin toivon että mulla ois varaa ostaa vähän ivanaa jokaiselle päivälle! sitten olisin hetken aikaa onnellinen, joka aamu :)

    VastaaPoista
  4. poskisuudelma: Mun mielestä kans tunnelma oli jotenkin ihan äärimmäisen ihana. :)

    Anonyymi: Hellurei! Joo Mimmi on meistä se parturi-kampaaja ja aina suosittelee mun pörrösille, luonnonkiharoille hiuksille tuotteita hyvinkin ahkerasti. Mä oon kokeillut kaikkea mahdollista ja oonkin huomannut, että kaikki lähtee ihan niistä pesutuotteista. Jos niissä on liikaa silikonia (?!?!) niin hiuksista tulee liian sellaset hoidetut ja plöröt ja sit ne paakkuuntuu ärsyttävästi.

    Mä oon nyt käyttänyt Paul Mitchellin super strong-tuotteita ja ne on tuntunut hyviltä, koska antavat sitä tietynlaista ryhtiä. Mulla on käytössä shampoo, hoitsikka ja hiuksiin suihkutettava hoitsikka. En oo ennen pitäny noita hiuksiin jätettäviä oikein minään, mutta Mimmi puhu mut kokeilemaan ja jäin koukkuun.

    Toinen mikä on hyvä sit tohon latvojen silotteluun on samaisen merkin eli PM Super Skinny serum. Sitä ei saa laittaa liikaa, mutta kun ottaa pienet tipat ja hieroo latvoihin, ni tulee ihan jumalaton kiilto ja silottaa älyttömästi.

    Mitä tahansa merkkiä koklaat, niin kato ettei niissä olis hirveesti sitä silikonia. Se ei toimi ainakaan mun mielestä hyvin luonnonkiharan kanssa.

    Toivottavasti näistä oli jotain hyötyä, mä aina rupean hehkuttamaan Paul Mitchellia, kun oon ollu niin merkkiuskollinen jo vuosia ja tästä syystä on jäänyt muiden kokeilu vähemmälle. Tigiltä oon käyttänyt vaan kosteuttavia shampoita ja sit tietty niiden muotoilutuotteita. Kosteutus onkin se kaiken a ja o luonnonkiharoille, se nimittäin pitää huolen ettei ne ois sit semmoset pörröset. :) Muista, että nää oli amatöörin neuvoja sit. Oon kuitenkin kamppaillut luonnonkiharan kanssa niin paljon, että siksi halusin vastata. Niin ja kyselin kyllä Mimmiltä, et selitänkö ihan puutaheinää jos sanon näin, niin se sano, että kosteutus on tärkeää ja hyvät, pitävät tuotteet.

    Kiitos<3

    Norppis: Sitä unelmaa lähdetään tavoittelemaan. Jumaloin Ivanaa! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.