keskiviikko 16. syyskuuta 2009

Lauantain kirppispantteri!


Jos en nyt siis ole jo tarpeeksi tätä asiaa julistanut niin OLEN KOUKUSSA KIRPPUTOREIHIN! Ja olen niiiiin onnellinen, että Kuopioon on perustettu uusi ja ihana Tavarameri-itsepalvelukirpputori!

Hyvää Tavarameressä on se, että se on ISO ja siellä on myös tarpeeksi tavaraa. Myös isoille sovituskopeille, jonne siis tämmönen vähän kookkaampikin lyyli mahtuu mukavasti, on nostettava hattua! Tietysti sijainti kotimatkani varrella on myös erittäin iso plussa (toisaalta myös miinus :D) sillä sinne tulee poikettua aina ihan vahingossa! (Myös kotimatka pitenee varmaan kilometrin kun kierrän ne kaikki väliköt jopa moneen kertaan:D)

Lauantaina käväsin taas katsastamassa Tavarameren tarjonnan (ehkä viidettä kertaa parin viikon sisään). Tämmösellä pullerolla voi käydä kirppiksellä usein vähä toisinpäin ku Christina Aguileralla, eli:
My heart's saying let's go. But my body is saying no. Tästä samaisesta syystä jouduin siis jättämään muille mitä ihanimpia juttuja. Yhyy, mutta näin se vaan menee! Kannattaa olla läski, rahat säästyy!



Melkein sorruin ostamaan tuon neuleen jossa oli HOPEAA JA KULTAA SEKAISIN, mutta onneks muistin ajoissa, että INHOON ERI METALLIEN YHDISTELEMISTÄ (LOL) ja tuossa oli käytetty semmosta jännää kutituslankaa...



Tuo ihana villatakki oli ihana :D Ja vaan joku pari euroo, mutta voitte vaan kuvitella kuinka Michelin-mieheltä näytin se päällä, ku näytän jo muutenkin, joten muille jäi. NYYH!



Teki mieli kirjottaa otsikkoon että Lauantain kirppishai, mutta ei mulla hai-kuosia ollut päällä vaan ylläri ylläri pantterikuosia! (Nyt kuuluu revetä ;))



Kuvasin siellä innoissaan itseäni (no okei nämä kaks kuvaa)

Päällä oli:

Pepin pokat: MicMac
Pepin huivi: H&M
Villatakki: Vero Moda (XL)
Mekko: IVANAhelsinki (44)
legginssit: EVT (L)
Lemppari Dunk Low Niket (9)

(Ton sovitusoperaation jälkeen menin ostamaan pullon viiniä ja MULTA KYSYTTIIN PAPERIT! No olin ilman meikkiä, mut silti. )

Kaikista sovituskoppiin raahaamistani jutuista ostin kuitenkin ehkä vaan 1/3, jos sitäkään :D



Mummohame 2€ (44)



Mummolaukku 2,80€
(Tän kanssa joutu vääntämään hetkisen, koska oli mielestäni liian kallis :D)



Hame 1€
(kokoo ei oo merkitty, mutta tosi pieni, aijon silti ahtautua siihen :D)



Reikävillapaita (LOVE!) 3€
(ei tässäkään oo kokoo eli sopii varmaan kaikille, koska sopi mullekin)



Paita 1,5€
(ei yllättäin kokoo :D)



Divided pantteri-huivi 1€
Laukku 1€



Laukkuun rakastuin täysin (rakastun päivittäin näköjään aika usein :D) ja se pääskin heti ulkoilemaan euron kirppishankintahameen (eli oikeesti mulle mekon) kanssa. Mielestäni tuo kukkakuvio siinä on ihana!!!

Tänään käväsin (taas) kirppiksellä ja löysin taas vaikka mitä jee! Niistä lisää myöhemmin. (Niin ja terveisiä vaan sille joka on bongannu minut sieltä tänään, olin tosi keskittynyt ja väsynyt joten luultavasti jyräsin vaan mennä tarmolla eteenpäin ja en huomioinut muita... OISIT SILTI MOIKANNU!!!)


Pakko kysyä että Onko muut kateellisia toisten kirppislöydöistä?!
Minä nimittäin ainakin tunnustan olevani!! :D

14 kommenttia:

  1. Hauska blogi :D Ja tavarameri tosiaan on loistava kirppari :D

    VastaaPoista
  2. Ihania noi mummolaukku ja reikävillapaita <3

    P.S. Teidän blogi on loistava.

    VastaaPoista
  3. Jep, olen kateellinen noista sun löydöistä! Mulla on vähän sellainen ongelma, että ikinä ei vaan tunnu löytyvän sopivaa kokoa ja periaatehan on se, että mitään "voin kaventaa tätä sitten" -vaatetta ei osteta, koska sitä kavennus-päivää ei vaan tule :D Tosin yleensä ongelmana on liian pienet kooot, mutta mutta...

    Varsinkin toi reikävilla paita on <3

    VastaaPoista
  4. "My heart's saying let's go. But my body is saying no." :DDD Päivän naurut.

    VastaaPoista
  5. Ostin gobeliinimummolaukun muutama vuosi sitten Sokkarilta ja yks kaveri piruilee mulle siitä vieläkin, joten en oo hirveesti käyttäny, vaikka rakastan! Ja oon ihan älyttömän kateellinen kaikkien löydöistä, kun itse teen niin harvoin löytöjä. Joskus tuntuu siltä kuin kirppareilla vaan laihat myy vaatteitaan pois, enkä mä mahdu mihinkään.

    VastaaPoista
  6. Voi kyllä olen kateellinen! :D Ja itse olen monesti liiankin nirso kirpparilla "ei ehket kuitenkaan" tai "tuliskoha tuota käytettyä" tai "onkoha kuitenki vähä sitä ja tätä"... mikä on toisaalta hassua, jos paita maksaa "mitättömän" hinnan niin eikö se ole ihan sama tuleeko sitä käytettyä :D Raksutan kyllä kirppareita, mut pääsen niille liian harvoin ajan kanssa.

    VastaaPoista
  7. Mahtavia löytöjä! Ja niin halpoja! Oispa tollasia kirppiksiä enemmänkin!!

    VastaaPoista
  8. hei voitko käydä hakee sen metalliyhdistelmäneuleen mulle ja lähettää osoitteeseen Avara Maiju, Berliini, Saksa. kiitos! miten sä pystyit jättää sen sinne kauppaan??? haluun!

    http://avaramaiju.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Oon kade muiden kirppislöydöistä, mutta onneksi löydän iteki kivuuksia, joista muut on kateellisia. Sitten kiusallani esittelen niitä blogissaki vielä xD Kirpparit on ihania!

    Tuo Tavarameri on kiva, harmi, et siellä on tyhjiäki pöytiä, vähemmän penkomista. Pitäs varata sieltä pöytä tässä joskus...

    VastaaPoista
  10. Olen hirvittävän kade ihmisten ihanista kirpparilöydöistä. Tuntuu, että itseltä menee aina kaikki mahtavimmat sivu suun!

    VastaaPoista
  11. Jee, kirppisostospostaus!! Oman näköisiä vetimiä bongailit. Kateuden vihreä monsteri iskee nykyään lähinnä muiden kirppisostoksia ihaillessa. Aiemmin kadehdin isompien paikkakuntien parempaa vaatekauppavalikoimaa ja kuvittelen että niistä sitä kivaa ja omannäköistä vaatetta löytys, tosin siitä luulosta olen päässyt yli. Olenkin todennut että omaan(liian tiheään) vaatteiden yms. hankkimistahtiin kirppikset on ihan ykkösiä.

    Mulle on melkein kunnia-asia että päällä on aina jotain triftattua, nykyään useimmiten asukokonaisuuksissa ei olekaan muuta uutena ostettua kun alusvaatteet ja mahd. kengät =)

    Eli lyhyesti, vaikka ihailenkin jopa kadehtien muiden kirppisostoksia, musta on silti ihan mahtavaa että ihmiset ostaa kirppiksiltä koska onhan halpaketjujen kertakäyttörievut vähän pahempi paha jos niitä elinkaaren aikana käyttää edes useampi ihminen.

    Pahoittelen romaanipituista kommenttia =)

    VastaaPoista
  12. Niin varmasti olen muiden löydöistä kateellinen... kyllä sitä tietty itteään aina yrittää muistuttaa, että kyllä sieltä itsekkin jotain löytöjä tekee... mut esim. jotkut löytää arvokkaitakin koruja.. ite sitte vieressä et MIKSEN MÄÄ! =D

    VastaaPoista
  13. No todellakin olen katellinen muiden kirppislöydöistä! Siis toi raitavillis on aivan mahtava!!! Sit ku sä kyllästyt siihen ja haluut eroon, niin mä voin antaa sille uuden hyvän kodin ;))

    Ja ainiin, teidän blogi on kyllä ihana ja te ootte kanssa ihania molemmat!

    -arroz-

    VastaaPoista
  14. Hitsiläinen kun kaipaa välillä kaukana menneisyydessä hämärästi muistuvia opiskeluaikoja ja sitä, kun sillon oli kirppistelyn aallonharjalla ja teki tosiaan löytöjä. Eihän niitä löytöjä voi tehdä, jos ei koskaan kirppiksellä käy!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.