perjantai 11. syyskuuta 2009

Miten saada huonosta päivästä hyvä?


Mulla on ollut tänään vähän normaalia huonompi päivä. Kuten oon jo aiemminkin valittanut, niin mulla on ollut kesällä sairastetun Influenssan jälkeen vaikka minkälaisia ärsyttäviä poskiontelontulehduksia yms. Jotkut lukijat antoi kaikkia ihania neuvoja parantumiseen ja jotkut epäili mun olevan kipeenä, koska oon lyllerö ja elän epäterveellisesti.




Olkoot syy mikä tahansa, niin parantua pitäis ja tänään onkin sitten tehotarkastus lääkärillä. Oon nelisen yötä vetänyt tosi huonoilla yöunilla, kun herään aina joskus neljän aikaa siihen, et on vaikee saada happea nenän kautta ja poski+otsaontelot on ihan mielettömän kipeet. Sit pitää nousta ylös ja olla hetki, että menee kipu pois. Mielenkiintoista, eikö?

No, tänään oon sitten jo maalaillut piruja seinälle punkteerauksesta, semmosesta jostain ilmastointileikkauksesta jolla mua on uhkailtu ja tietty kaikilla mahollisilla taudeilla.. Oon muutenkin stressannut paljon ja ollut huonolla mielellä, niin ajattelin lopettaa sen än yy tee nyt.

Niinpä rupesinkin kattomaan kaikkia mun ihania kuvia menneiltä vuosilta ja keräsin sieltä kokoon joitain otoksia tilanteista jolloin mulla on ollu ihan superhauskaa ihanien tyyppien kanssa. Laitoin kans soimaan Katy Perryn levyn ja ajattelin ruveta hymyilemään, koska mitä tahansa sieltä onteloista paljastuukin, niin mä haluun nauttia viikonlopusta ja kaikista kivoista ihmisistä.



Tässä muutamia asioita, jotka tekee mut hirmu onnelliseks ja joiden takia jaksan hymyillä niin paljon päivittäin:

Rakas poikaystävä, upeet ystävät, Uno, ruoka, musiikki, kaikki kauniit asiat, hyvät tuoksut, leikkivät lapset, luonto sateen jälkeen, värikkäät kynsilakat, onnistumisen tunne, puhelut ja tekstiviestit ihanilta tyypeiltä, kotihousut, pussailu, leffat, kädestä pitäminen, villasukat, aurinko, raikas vesi, kölliminen sängyssä aamulla rakkaiden kanssa..

English: Today has not been the best day in my life. So, I decided to stop being so down and collected some pics of my favourite moments. I'm going to enjoy this weekend with my lovely people and smile a lot!

Some things that makes me happy:
Boyfriend- he's the one, My irreplaceable friends, Uno my dog, food, music, holding hands and kissing!

Mitkä asiat saa sut piristymään huonoina päivinä?
What makes you smile on a bad day?

18 kommenttia:

  1. Voi tuo on niin totta. Nimittäin se, että jos elämä alkaa tuntua liian harmaalta, niin täytyy vähän muistella kivoja juttuja. Jos ne eivät tule automaattisesti mieleen, niin se ei tarkoita, etteikö ihania asioita olisi olemassa. :)

    VastaaPoista
  2. Paljon haleja sulle Peppi <3

    Minut saa iloiseksi yleensä ystävät ja niiden kanssa kaiken kivan tekeminen ja kivaan yleensä liittyy hyvä ruoka jne. :)

    VastaaPoista
  3. no heillurei ja hellät tunteet

    VastaaPoista
  4. Suklaa, musiikki ja liikunta.:) Ja tietysti hyvä seura!<3 Tsemppihaleja täältä kiireen keskeltä.

    VastaaPoista
  5. Kivojen juttujen miettiminen saa väkisinki mielen paremmaksi :) Kun vaan sais alettua miettimään niitä kivoja juttuja, eikä vellois synkkyydessä.
    Valokuvat todellaki auttaa! Ite aloin eilen illalla valkkaan kuvia ja lähetin ne kehitettäväksi. Lopulta niitä oliki niin paljon, et mun supernopealla mokkulalla meni kaks tuntia lähettää ne :D Jonka seurauksena pääsin nukkumaan kello kaks ja myöhästyin aamulla koulusta! jee :D mut ei se mitään, koska on perjantai!! :>

    VastaaPoista
  6. oon kuullu että joku on sulle joskus sanonut että silloin kun pännii ja tuntuu että siipi on maassa niin pitää kuunnella iloista musaa ja aatella kivoja juttuja :) t: yx tyyppi joka on töissä84.

    Teillä on ihan superblogi! oon alkanut salaa seurailee tätä :)

    VastaaPoista
  7. Ystävät, hyvä ruoka, rakkaan seura, eläimet, musiikki, siideri ja joskus myös jokin muu kuin kotona jumittaminen :) Parane pian! :)

    VastaaPoista
  8. Poskiontelon tulehdus tulee itelleni joskus pelkästään tressistä, ja siks kandeekin olla tai yrittää olla tressaamatta:) siihen kipuun poskissa auttaa muuten kun lämmittää merisuolaa pannussa tai mikrossa ja käärii sen pyyhkeen sisään ja sillä sitten hautoo poskia :)

    VastaaPoista
  9. Voi hani, toivottavasti paranisit jo pian!

    Sairasteluun ja huonoon päivään auttaa se että on pyjamassa peiton alla, syö omenapiirakkaa, juo mustaherukkamehua ja katsoo 17 Againin ja High School Musical kakkosen!

    VastaaPoista
  10. Voi itku, koita saada itses kuntoon <3 ! Toi on niin raivostuttavaa, että aina kun rupee sairastamaan, niin sitten iskee kaikki maailman taudit peräjälkeen, eikä siitä kipuilusta tuu loppua ollenkaan. Meillä kärsittiin koko kesä kuumeaallosta kotona, ja se hyppi aina perheenjäseneltä toiselle ja takasin. Tylsää.

    (Mutta siis, oon keksinyt aivan uuden keinon, jolla saa huonosta päivästä hyvän! NIMITTÄIN, Pick'n Payssa on ollut jo hyvän aikaa sellanen tarjous, että 2 eurolla saa 10 Bounty- patukkaa... se on piristäny mun päiviä tässä jo pidemmän aikaa :D !)

    VastaaPoista
  11. Jokohan Paul Mitchell arvonnan palkinnot on lähetetty? Kerrankin kun voitin jotain, niin olo on hieman kärsimätön. ;)
    Pikaista paranemista!
    -Aino-

    VastaaPoista
  12. moikka,

    jos on taipumusta poskiontelontulehduksiin ja flunssiin, kannattaa testata nenäkannua. Niitä saa apteekista n. 10 euron hintaan ja kun sitä ohjeiden mukaan käyttää, pysyy ontelot putsina ja tekee niin gutaa! Ja alkavat pikkuflunssatkin pystyy sillä nitistämään alkuunsa. Suosittelen,

    Mulle on tehty punkteeraus yhtenä keväänä n. 5 kertaa lyhyen ajan sisään, ja vaikka se ei herkkua olekaan - olen äärimmäisen säikky ja kipuherkkä - siitä selviää kyllä ja se oikeasti helpottaa oloa ja onteloita.

    Suosittelen kotimaisia marjoja, tuoreina tai pakastettuina. Mustikkaa, mustaherukkaa ja puolukkaa -osassa on enemmän vitamiineja kuin appelsiineissa!

    Paranemisia ja parempia vointeja!
    n

    VastaaPoista
  13. Heippa!

    Kärsin iteki vasta poskiontelotulehuksista ja söinki 2 antibioottia + 3kk satsi nyt nenäsuihketta 'tukkoiseen nenään ja allergiseen nuhaan'. Mutta, ootko kokeillu sarvikuonoa? Mulla sekin autto, päänsärky katosi heti eka huuhtelun jälkeen. Vähä ällöä, mut auttaa.

    En tiiä oliko joku tästä jo sanonut, tai olitko jo kokeillut, mut aattelin silti vinkata :)

    Nättimys!

    VastaaPoista
  14. You ladies are the coolest!!!!

    VastaaPoista
  15. Jos mulla on huono päivä niin mä urheilen, kuuntelen samalla huippu hyvää musaa. Toisaalta soittaa hyvälle ystävälle, saa paremmalle tuulelle.
    Aina vaan ei voi olla hyviä päiviä, eihän ne silloin tuntuisi hyviltä päiviltä :)
    Sen ajatteleminenkin auttaa...

    Parane Pian!!!

    VastaaPoista
  16. tsemppiä ja parempaa mieltä :> luulin muuten että UNO:lla tarkoitit sitä peliä, se vasta hauska onkin ja USKON ETTÄ JOS PELAISIT SITÄ ENEMMÄN NIIN JOHAN OLISKIN KIVAA ELÄMÄSSÄ!

    VastaaPoista
  17. Olet aivan uskomattoman kaunis ja ilmeikäs nainen :)!

    -kanssanainen

    VastaaPoista
  18. Outi: Niin ei ne välttämättä aina sieltä pompsahda, mutta vanhat kuvat on hyviä kääntämään mielen hyväksi! Mä ainakin onnistuin ihan täysin. :)

    NooranElämää: Kiitos paljon! Samoilla linjoilla mennään täälläkin ;)

    Anonyymi: No hellurei itelles! :)

    MouMou: Takasin haleja <3 kiitos ihana!

    dotha: Ei tunnu missään, kun on perjantai. Tai siis tässä vaiheessa on jo sunnuntai, mut ei vieläkään tunnu missään ;) Niin ja hyvien asioiden ajatteleminen auttaa aina. <3

    Anonyymi: Jotenki sattumoisin tunnistin sut elämänkumppanikseni... Kiva, että oot ruvennu seuraa meitä vihdoin.. :D Toivottavasti kommentoit joskus toistekin! ;) Ps. Tuun sun kainaloon just <3

    Cava: Luettelit tuossa juuri lempi aktiviteettejani. Kiitos <3

    Tina: stressi on kyllä mullakin tässä pienenä syynä, mä oon nimittäin välillä kova tyttö stressaamaan sitteku sille päälle satun! :D Kiitos vinkistä, täytyy testata ehottomasti yöllä. <3

    eeva: Täydellisiä neuvoja ihanainen. <3 Noudatin melkein kaikkia niistä. Jo pelkästään Zacin kuvien kattominen auttaa yleensä kaikkeen.. Sen oon huomannu! Pusuja <3

    piiapauliina: Herkuilla olo paranee. Toivottavasti kuumeaallot on jo siellä historiaa! Pus <3

    Anonyymi: Moi Aino! Usko tai älä, ne on tulossa. Logistiikka on vähän tökkinyt, pahoittelut siitä. :) Tuut aivan varmasti saamaan omasi pian!

    11. syyskuuta 2009 20:58
    Anonyymi: Moi! Kiitos. Nenäkannua on kyllä paljon suositeltu ja vaikka se ajatus tuntuukin ällöltä, ni pitää ehkä testata. Toi antibioottien tankkaaminen tuntuu vieläkin ällömmältä. Kiitos paljon tsempeistä ja vinkeistä, <3

    Anonyymi: Kiitos vinkistä. Mulle on kyllä kehuttu tota nenäkannua, mut sä saatoit olla just viimenen pisara siihen, että oikeesti hankin sen. :)

    NiNa*: Thanks babe! We are the Coolios from Finland, haha! :D


    katjuska: Oon huomannut ite kans, et jos lähen reippaalle kävelylenkille (mulle urheilua todellakin ja yleensä lyhyt matka) niin se auttaa. Musa, ystävät ja hyvä ruoka. Ahh <3


    11. syyskuuta 2009 22:39
    Anonyymi: Kiitos! :DD IHANA! siis UNO-pelikin on niin loistava, että sitä voiskin pelata aina vaan.

    Anonyymi: Kanssanainen, kiitos ihana, toit hymyn <3

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.