sunnuntai 13. syyskuuta 2009

Laatuaikaa lauantaina ja yöllisiä tunnustuksia..


Eilinen alkoi kivasti, koska hurautettiin Itäkeskukseen näkemään mun ihanaa, superrakasta mummia.

Image and video hosting by TinyPic

Mentiin jäätelöille, koska se haluu aina viedä meidät jätskille poikaystävän synttäreiden aikaan.

Image and video hosting by TinyPic

Annokset oli ihan mahtavat, mulla oli kinuski-pähkinä ja appelsiini-kinuski jätskejä ja namnamnam. Syötiin kaikki oikeen kunnon annokset (jopa mun mini-mummi jakso vetää 2 palloa) ja juoruiltiin.

Image and video hosting by TinyPic

Mummi halus nähdä meidän Amis-lehden jutun ja tutkiskeli sitä. Kysyin kerran mummilta, että tietääkö se mikä on blogi, niin se sano että oli just lukenut Hesarista mitä blogi tarkoittaa. :D

Image and video hosting by TinyPic

Mentiin jätskien jälkeen kiertelemään kauppoja.. Mun ettiessä jotain kivoja vaatteita mummi ja poikaystävä hassutteli ja kokeili kaikkia hölmöjä vaatteita.. :D Mummi on 74 ja elänyt rankan elämän, mutta se on tehty teräksestä. Se on ehdottomasti yks mun parhaista ystävistä, soitellaan monta kertaa viikossa ja niistä on tullut myös tosi läheisiä poikaystävän kanssa.

Mummi lähti kotiin ja me suunnattiin vielä Selloon kattelee vaatteita. Mukaan lähtikin vaikka mitä kivaa (keskityttiin kerrankin tohon poikaystävään ja osteltiin sille kaikkea).. Mä saatoin siinä sit aina "vahingossa" löytää myös itselleni jotain pientä kivaa.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Päällä tänään:

Hattu: uusi ja Gina Tricot, koko M/L
Lasit: Punanaamio
Huivi: H&M
Tunika: Gina Tricot, koko XL
Legginssit: H&M, koko L

Image and video hosting by TinyPic

Ilta menikin sitten telkkarin ja dippailtavien vihannesten seurasssa. Ahh.

Yesterday we (me and bf) met my dear grandma and had some pretty good ice-cream with her. Then we went shopping and bought some pretty nice stuff. Check out my new hat, love it. Guess I'll be wearing it a lot.. Perfect for the autumn in Helsinki!

Nyt lähetään kirpparille ja aamiaiselle, päivällä kattomaan ihanaa, pientä vauvelia!

Ps. Mimmi, kun heräät niin haluutko keskustella mun kanssa sun jättämistä viidestä vastaajaviestistä eiliseltä baarireissulta? :D Mun suosikki tais olla tokavika, jossa oot vessassa ja aiot TYÖNTÄÄ itsesi tanssilattialle, koska tanssilattialla voisi kuulemma olla kivaa. Niin ja se oli kans kiva missä kyselit mun kuulumisia, kunnes tajusit et mä en oo siel, vaan mun vastaaja.. :D Oot ihana.

Harrastatteko te näitä puheluita baari-iltaisin? Itsehän harrastan edelleen hyvinkin ahkerasti.

17 kommenttia:

  1. Vähän nyt alkoi kiinostamaan tuo neule, jonka blogissa vieraileva miesmalli on änkenyt päälleen :D Mistäs kaupasta tommosia löytyy?

    Harmi ettei mun kaverit jätä mulle jänniä baariviestejä :D Tosin, ei oo kyllä vastaajaakaan..

    VastaaPoista
  2. Voisitko laittaa ääniraidat noista viesteistä tänne, en tainnut ihan tajuta, millaisia viestejä tarkoitat, koska en itse ole koskaan tietenkään harrastanut sellaista?:D

    VastaaPoista
  3. Ihana mummi sulla. Mun mummilla ja mulla synkkas tosi ihanasti, ennen sen sairastumista, joten pidä mummista lujaa kiinni vielä kun sen kanssa voi hommailla kaikkea..

    Mä en oo juonut viinaksia yli 2 vuoteen, joten ei oo tullut soiteltua. Tosin hetki sitten meinasin suutuspäissäni lähetä rilluttelemaan, mutta luovuin ajatuksesta juurikin sen takia että olisin voinut tunnustaa rakkauttani yöllä monelle. Saunalahden kustannuksella :)

    VastaaPoista
  4. Vähän sun mummi on nuoren näköinen! Se ei mitenkään voi olla 74. :o

    VastaaPoista
  5. oi tosi ihana mummi! oispa mullakin vielä mummoihin noin ihanat välit! tietysti joskus soitellaan ja nähdään, mutta jotenki itse en vaan oo tarpeeksi pitänyt yhteyttä ja ollut tarpeeksi kiinnostunut. Nyt vähän harmittaa, mutta kyllä onneksi vielä on aikaa korjatakin asia :)

    VastaaPoista
  6. En onneks harrasta kännipuhelointia...tosin avaudun sitten kanssajuopottelijoille senkin edestä. ;D noh, sellast se on. Mä tosin yritän olla muutaman kuukauden tipattomalla nyt, koska koitan saada laihdutusprojektin kunnolla käyntiin. -viola

    VastaaPoista
  7. Mummit on ihania!<3
    Näin sut eilen H&M.ssä (itiksessä), mutta jotenki dorkasti vaan hymyilin ku en saanu sanaa suusta... enkä oo hirveesti kommentoinu, mut tää blogi on ihan huippu ja te molemmat ootte huippuja!

    VastaaPoista
  8. Lic: Mimmi varmasti voi hoitaa nää hämärät viestit myös sulle! ;) H&M oli kauppa ja Itiksessä, joten sieltä vaan ettimään! :)

    AnneVee: Haha pitäis varmaan, mutta siellä on sen verran arkaluontoista avautumista, et Mimmi ei välttämättä tykkäis! ;) Itselläni ei myöskään ole koskaan ollut tapana... Eikä varsinkaan tekstiviestejä. :D

    katjuska: Ihana <3 mä pidän mummista tiukasti kiinni. Se toipuu juurikin rankasta sairaudesta, joka olisi voinut viedä sen mukanaan, joten nyt on pidettävä vielä tiukemmin kiinni. <3

    Älä mee suutuspäissäs juomaan, siitä ei tule koskaan mitään hyvää! :)

    Neiti Yrjänä: No niin se kyllä on! Se pitää itestään hyvää huolta ja pyrkii lenkkeilemään päivittäin tunnin metsässä. Ehkä se on siks niin nuoren näkönen? :D Se on vielä elämässään sairastanu tosi paljon ja toipuu juust isoista hoidoista, ni en tajua miten se voi aina vaan olla niin nuorekas. <3

    Johanna: Kannattaa korjata, mulla on ainakin aina mun mummin kanssa hauskaa. Se aina soittelee mulle mitä ihmeellisimpiä juttuja ja mä pystyn puhumaan sille kaikesta. Siltä saa aina hyviä neuvoja, kun se on kuitenkin nähnyt elämää niin paljon enemmän. <3

    Anonyymi: Paljon tsemppiä laihdutukselle! :)

    Milla: Aww kiitos! <3 Mä olin siellä mummin kanssa ja sun olis ehdottomasti pitäny tulla moikkaamaan. :) Mä en ikinä oikee huomaa ketään, kuljen niin omissa maailmoissani. Tänäänki oon vaan lauleskellut itekseni koko aamun ku kuljin kirpparilla :D Ellen sit oo niin pelottavan näkönen Lordi ettet uskaltanu tulla? ;)

    VastaaPoista
  9. Voi ihanaa että jaksat touhuta mummisi kanssa! :') Tuli ikävä omaa mummia, hän on nykyään sen verran vanhempi ja sairas että hyvä jos muistaa kuka olen mutta harmittaa tosi paljon kun suku riitautui muutama vuosi sitten ja mummia en paljon nähnyt ennen hänen sairastumistaan. Lapsuudesta kuitenkin hyvät muistot...

    Ihana hattu :) Tekisi mieli itsellenikin ostaa mutta en oikein tiedä onko hattu tän pallopään juttu? :D Ehkä voisin inspiroituneena (eli matkijana) kokeilla piristää asua huivilla kieputtamalla sen samalla lailla miten sulla on :D Lähdenkin tästä huivivarastoja käymään läpi, osa ihan rypyssä :D

    VastaaPoista
  10. En voi muuta sanoa kun että olet todella kaunis! :)

    VastaaPoista
  11. Hei! Haluaisin vain sanoa että olette molemmat todellaki mukavan oloisia ja minulle ainakin jonkinlaisia roolimalleja :D Olen lukenut nyt blogeja pari vuotta ja olette ehdottomasti lempiblogini! Olen itsekkin isompiluonen ja aina ollut epävarma itsestäni, mutta kun teidän hassuteluanne lukee tulee olo että ei pidä ottaa nii tosissani ja olla niinkuin itse haluaa =) Jatkakaa samaan malliin!

    VastaaPoista
  12. Voi miten ihana postaus! Tuli ihan ikävä omaa edesmennyttä mammaa (meillä niitä kumpaakin sanottiin jostain syystä mammoiksi). Äitini äiti oli oikea leidi, joka viimeiseen asti nautti elämästä ja piti hauskaa. Toivon, että jaksan itse olla yhtä aktiivinen ja iloinen ihminen vuosikymmenten päästä. Vaikka emme olleet mamman kanssa super-läheisiä, kaipaan häntä tosi kovasti toisinaan. Tulee yllättävissä tilanteissa sellaisia fiiliksiä, että jonkun asian olisi halunnut jakaa hänen kanssaan. Niisk. :)

    VastaaPoista
  13. Mä näin sut tänää kirpparilla, eikös vaan?:) Tai ku mielestäni näin sut ja moikkasinki, mutta sitten rupes blankkaa kokonaan, ettäolithan se sinä:D

    VastaaPoista
  14. Hei beibe, näytät ihanalta! :)

    Toivottavasti voit jo paremmin <3

    Nähdäänhän pian?? Pus!

    VastaaPoista
  15. Kyllä, kännipuhelut ivat liiankin yleisiä. Ja jätän niitä hyvin usein (pitkiäkin vielä) etenkin itävallassa asuvalle ystävälleni. Milloin laulan, milloin juttelen niitänäitä ja milloin mitäkin...ja ah sitä soittelun halpuutta :D

    VastaaPoista
  16. Mä olin just eilen mun mummon 80-vuotis synttäreillä :)
    Kivat herkut meilläkin oli, vaikka kyl noi teidän jädet herkuilta vasta näyttääkin, hih :)

    Niin lähtiks toi kimalle-takki sun miehen matkaan? Jos ei, nii kai te nyt käytte sen viel hakee ;D

    VastaaPoista
  17. Anonyymi: Mummin kanssa on ihana touhuilla, me ollaan niin samanlaisia, vaikkakin se on paljon fiksumpi ku minä! :D Mutta huumoria meillä piisaa. Käy joskus ilahduttamassa mummia ja kerro miten hyviä muistoja sulla on jäänyt lapsuudesta. :)

    Kannattaa ehdottomasti kaivella niitä huivivarastoja, niillä saa niin älyttömän kivasti piristettyä asua kun asua. Siität suoriks ja sillä mennään eteenpäin. Mulla on kaikki aina rypyssä, kun en jaksa silittää.. :D Niin ja en tiedä onko ne hatut pallopäiden juttu? Ite oon pallopää, mutta käytän silti ;)


    Jenni: En voi muuta sanoa kun kiitos ihan hirveesti! :)

    Jewna: Hei ihanuus, kiitos! :) Roolimalleja? Apua :D Toi on jo melkosen jännittävä haaste, mutta kiitos ihan hirveesti. Ei pidä ottaa asioita liian vakavsti, koska kun on ottamatta, niin sillon yleensä pääsee paljon helpommalla. Muista hymyillä! <3

    Jenni: Voi, mua oikein kosketti toi sun kommentti, kun mä pelkään ihan hirveesti sitä päivää, kun menetän mummini. Ihanaa, että sun mamma oli oikea leidi, kuulostaa jotenkin hirmu suloselta. Paljon lämpimiä ajatuksia lähetän sinne. <3

    Anna: No niin näit! Mua rupes hirveesti ujostuttamaan jälkeenpäin, ku mietin että tiesitköhän sä edes kuka olin ku vaan tulin ja sanoin MOI! :D Mut hyvä, että selvis. :) että MOI nyt vaan sit täälläki! :D

    annukka: NO PIAN ME NÄHDÄÄN, JEEEE! <3 kiitos paljon, sä näytät aina niin paljon paremmalta. pussss <3

    v1lpu: Hahaha :D Mä varmaan kans soittelen Mimmille Intiaan sit ihan innoissani. Voisin jotenki hyvin kuvitella :D

    Siny: Herkut kuulostaa aina hyvältä, noi jätskit oli todellisia herkkuja! ;) Kimalteet jäi kauppaan kimaltelemaan, ehkä mun pitäis yllättää se? ;) Istuukin noin hyvin kuitenkin :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.