maanantai 21. syyskuuta 2009

Fudge Salt Spray!


Mennessäni Fudgen lehdistötilaisuuteen, toivoin salaa että pääsisin hypistelemään käsissäni tuota suolasuihketta, jota olin kuullut jo monessa paikassa kehuttavan. Kuten oon sanonut, niin mun hiukset on hankalat, luonnonkiharat ja aina menee juuri niin ku en todellakaan haluais. Olinkin kuullut villiä huhua ja myös jostain lukenut, että tää suihke antaa sellaista pitoa ja pintaa hiuksiin, että saattaisin saada apua jopa omiin haituviini.

Image and video hosting by TinyPic

Myös Fudgen kouluttaja Jonathan kehu tuotetta ihan älyttömästi ja minä tietenkin siellä silmät kiiluen nyökkäilin onnellisena (ja totaalisena mainonnan uhrina myös), että sen on pakko olla hyvää. Sain oman purnukkani mukaan ja kuten pyysitte, niin olen sitä testaillut..

Oon kerennyt muutaman kerran tuotetta kokeilla ja se oikeasti antaa sellasen pinnan jopa mun hiuksille. Ne ei tunnu niin sellasilta liukkailta ja vaikeilta, vaan tolla saa ihan selkeästi pintaa. Mä oon tottunut tunkemaan hiuksiini ehkä n. 1000000 eri tuotetta kerrallaan ku suoristan ja tupeeraan ja teen kaikkea, mutta jos olis pidemmät hiukset, nii voin hyvin kuvitella kesäpäivän, kun suihkasen hiuksiin vaan tätä, vähän möyhin ja sit oon tyytyväinen.

Image and video hosting by TinyPic

Mutta.. mainitsin tän tekemästä vaikutuksesta myös poikaystävälle, joka tuskailee suuresti aina omien hiuksiensa kanssa, kun ne menee miten sattuu ja kuulemma aina asettuu huonosti. Oon yrittänyt puhua sille, että niihin kannattais laittaa tätä ja tätä, mutta jotenkin kuulemma vahat ja muut tuntuu hirveen vaikeilta aina aamusin, niin se usein on lähtenyt töihin ilman mitään tuotetta hiuksissa ja sit kärsinyt päivittäin bad hair daysta.

Noh, hän sitten oli mennyt mun lankaan tän kanssa, kun jätin sen yks aamu kaukosäätimen viereen taktisesti, että olis mahdollisimman helpossa paikassa. Poikaystävä olikin suihkassut sitä tukkaansa ja lähetti mulle erikseen tekstiviestin missä kehui, että "tää on nyt ihan loistava juttu" ja kun se tuli kotiin, ni se vaahtosi miten oli suihkuttanut sitä näin, näin ja vähän tonne allekkin ja kuulemma vähän kosteisiin hiuksiin. Sen jälkeen se oli vielä vähän asetellut tukkaa ja kokenut, että tuote todellakin on mahtava. Nyt se onkin kehunut mulle melkein päivittäin tätä "surfer sprayta" ja kyselee, että tuntuuko musta kun seurustelisin todella kuuman, australialaisen surffarin kanssa..... Juu tuntuu tuntuu, rakas.

Tästä voimme päätellä tuotteen olevan kyllä hyvä, eikä suinkaan turhaan hehkutettu, jos jopa tuo aina purnukoilleni naureskeleva poikaystävä otti sen innolla käyttöönsä. Suosittelen kokeilemaan ihan ehdottomasti, jos tuntuu että olis tarvetta volyymille ja hyvälle pidolle.

Tuotetta kannattaa kysellä Fudgea myyvistä kampaamoista.


13 kommenttia:

  1. Ainoa juttu, mistä tuossa tuotteessa en niin suunnattomasti tykkää, on se haju. Meikäläinen ei voi sietää kookosta, yyh. :(

    VastaaPoista
  2. ihana toi sun surfer boy:)

    VastaaPoista
  3. Ne on nuo pojat sitte niin ihania, kun ne jostakin innostuu, niin ne sitte kans innostuu :)
    Pitäsköhän itsekin kokeilla tuotetta, kun mulla on lasimaiset hiukset, joissa ei paljon tökötit tunnu auttavan. Saman miten ne laittaa, niin puolen tunnin päästä on kuitenkin ihan miten sattuu

    VastaaPoista
  4. Salt Spray oli kyllä ehdoton kesätukan pelastaja, ja toimiihan se vielä nyt syksylläkin :). Mulla toinen pullo jo menossa.

    VastaaPoista
  5. Heiii!
    Onko suola haitallista hiuksille/hiuspohjalle?
    Mimmi varmaan osaa vastata tähän.
    Onpas sulo panda tuossa aiemmassa postauksessa! <3

    VastaaPoista
  6. Awww mikä mies! Ylläri, että melkein liikutuin taas kyyneliin... Niin söpöä!!

    VastaaPoista
  7. Haa, mullakin on tota ja oon sitä käyttänytkin aika paljon (ja ihan tykkään, juu), mutta enpä ookaan tajunnut, että sillä saa myös taiottua miehestä australialaisen surffarin - pitääpä testata samaa taktiikkaa ja jättää purkki näkyvästi esille.. ;)

    pus!

    VastaaPoista
  8. Pakko varmaan jostain löytää tuommoinen purnukka. Olisko tietoa mitä se maksaa Suomessa? Mietin et voisin löytää sitä täältä Hollanista tai ainakin naapurista Saksasta jopa halvemmalla. Pitääkin alkaa metsästää :)

    VastaaPoista
  9. Amis-mainoksella varustettu auto bongattu Turun kauppatorin vierestä tänään kello puoli neljä. Kaveri taisi ihmetellä hervotonta hihkumista kun teidät naamat tuli bongattua ;)

    VastaaPoista
  10. Mä olin kuullu tosi paljon kans kehuja täst tuotteesta ja nyt viikonloppuna ostin sen. Valitettavasti se ei kyl tehny mitään mun hiuksille..! Mulla on luonnostaan taipuvat hiuksset, tosin ne laineet ei oo yhtään millään lailla symmetrisiä tai muutenkaan kovin kauniita noin luonnontilassa. Ja kun käytin tätä sprayta, niin ainoo ero normaalitilaan oli ihana haju :D

    VastaaPoista
  11. Mulla kanssa on kamalan hankalat luonnonkiharat ja vähintään latvat taipuu aina väärään suuntaan. Ostin sitten tän suihkeen kun puoleen hintaan löysin, mutta en sitten jotenkin saanut tätä sopimaan hiuksiini kun olen tottunut föönaamaan ja tämän kanssa ei ilmeisesti saa ? :S Suoristatko hiukset ihan tuotteen lisäämisen (ja hiusten kuivumisen jälkeen) ? Ehkä mäkin vielä opin tätä käyttämään - nyt olen suihkinut sitä lähinnä tuoksun vuoksi. :D

    VastaaPoista
  12. Oon kanssa jo hetken suunnitellut ostamista ja nyt ostin hiusverkko.fi sivuilta postikulujen kanssa muistaakseni 23,50e

    Ja täytyy yrittää saada miestäkin kokeileen, vaikka tossa se päivitteli kun oli niiiiin kallis :D

    VastaaPoista
  13. Jenni: No joo se voi olla kyllä ärsyttävä sellaselle joka ei tykkää, mun mielestä se taas tuoksuu ihan toffeelle ja kaikelle ihanalle. :P

    Anonyymi: No se on kyllä aika tosi ihana! :)

    Primprenssa: Kannattaa kokeilla, uskoisin et siitä vois olla apua sullekkin. Se antaa just nimenomaan sellasta pintaa, että helpommin pysyy! :)

    Anonyymi: Jes! Mä luulen, et tuun kans hankkimaan pulloja lisää, lisää ja lisää! :))


    Anonyymi: Mimmi voi vielä vastata tähän, mutta mä en ainakaan usko, et tämmösessä yhteydessä olis mitenkään haitallista hiuksille tai hiuspohjalle! :)

    Tiia: HAHA! Sä käyt aina täällä fiilistelemässä mun poikaystävää ;D

    annukka: No kannattaa kokeilla, meillä näytti ainakin tepsivän! :DD Mä tykkään kans, ku se antaa vähän pitoo näihin venkuileviin latvoihin! :)

    Hemuli: Salt Sprayn suositushinta taitaa olla 26,50 Suomessa ainakin mun tuolta saaman hinnaston mukaan. :)


    Envia: Hahaha! :D Kyllä siinä sietääkin hihkua, ei oo välttämättä mikään hemasevin näky! ;) Me ei vieläkään olla saatu kunnon kuvia näistä!! MUR!

    popo: Mä saan ainaki ihan kunnon pinnan jos laitan vaik kosteisiin hiuksiin ja sit kuivailen? En tiiä kuuluuko sitä käyttää silleen, mut mulla on tehonnu parhaiten kosteisiin :D Luonnontilassa mun hiukset on ihan J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä-T.

    äs: No siis mä laitan silleen kosteisiin hiuksiin ja sit oon kyl föönannu :D En tiedä saako niin tehdä, mutta mä rikon rajoja ;) Sit suoristan normaalisti lämpösuojan kanssa :) Mulla tää on tepsiny tollasessa käytössä hyvin ja poikaystävä taas suihkii kosteisiin ja sit antaa itestään kuivua. Ollaan molemmat tämmösii, et kokeillaan vaan :D

    Annina: Käske ehdottomasti kokeilee! Mun poikaystävä tekee just niin, et kosteisiin suihkii, sit vähän sukii muotoon ja antaa kuivua. Sit ei kuulemma tarvii hirveesti päivällä möyhiä tukkaa! :) Sen mielestä kaikki hiustuotteet on aina liian kalliita ja se päivitteleekin mun purkkivarastoja! ;)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.