lauantai 12. syyskuuta 2009

Läski kissa karkkikaupassa!


Eilen pääsin sitten vaikka minkälaisiin tutkimuksiin lääkärissä ja nyt ne vielä jatkuu. Joudun puhkumaan mittariin pari viikkoa aamuin ja illoin, kun nyt ne tutkii onko mulla lapsena ollut astma palannut. Se selittäis aika paljon ja toivotaan, että jotain vastauksia ainakin löytyy. Oon muuten jo valmiiksi kauhuissani, ku sillon mulle tehtiin sellanen rasitustesti, joka tarkotti sitä, että jouduin JUOSTA pakkasessa ja puhkua semmoseen mittariin ja sehän oli aika kamalaa jo sillonku olin pieni ja pyöreä. Nyt oon isompi ja vähän enemmän pyöreä, joten siitähän ei tulis yhtään mitään.. Toivotaan, et nykyään sellasia testejä ei enää järjestetä! :D Rupesin tietty sitä heti miettimään.

Image and video hosting by TinyPic

Illalla päätettiin mennä käymään leffassa ja ennen sitä pistäydyttiin Kampin sähkötalossa sijaitsevassa Il Duetossa syömässä. Se on saanu paljon kehuja lehdissä maukkaista pitsoistaa, joten pitihän tää käydä tsekkaamassa. Poikaystävä näytti ainakin nauttivan jo pelkästä vedestä..

Image and video hosting by TinyPic

Mä tilasin taas ilmakuivattukinkku-rucola-mozzarella pizzaa ja namnamnam kun oli hyvää.

Image and video hosting by TinyPic

Lähikuvaa.. Poikaystävä tilas samoilla aineksilla kermaista pastaa, mutta se ei malttanut ottaa kunnon kuvia siitä, koska oli kuulemma liian nälkänen! :D Kaikki kuvat oli ihan tärähtäneitä, niitä oli 2 ja niissä näky vaan se lautanen.. Hän ei kuulemma koskaan vois pitää ruokablogia, koska ei jaksais odottaa, et on saanu kuvattua annoksensa. :D

Image and video hosting by TinyPic

Esittelin myös poikaystävälle mun uutta sormusta (H&M) ja uutta lompakkoa, johon oon aika heikkona. (Volcom)

Image and video hosting by TinyPic

The love of my life...

Image and video hosting by TinyPic

..and another love of my life. Bulk candy.

Wearing:
Scarf: H&M
Biker jacket: Gina Tricot, size L
Dress: is actually a skirt. Finnish Design from flea market, size 42
Shoes: Spirit, from flea market. Size 38

Käytiin kattomassa The Hangover ja se oli ihan mahtava. Niin ja karkit oli kans mahtavia. Olisitte nähnyt mut Kampin Makuunissa.. astuin sisään, nopee vilkasu Ben & Jerry's kaappiin löytyiskö mitään uutuuksia. Nope. Pari askelta eteenpäin siihen "karkkialueelle" ja samantien laserkatseeni etsi karkkilaatikot läpi onko Rollo-toffeita. Löyty. Tyytyväinen hymy ja lappamaan karkkia pussiin! :D Se oli suoraanku jostain action-leffasta. Ainoona erona se, että mä en ollu mikää nahka-asunen kissanainen, vaan todellisuudessa vaan läski kissa karkkikaupassa. :D

Yesterday my boyfriend wanted to cheer me up and we went to see The Hangover. Before that we ate in this Italian Restaurant we've never been before. That pizza was delicious and so was the candies. Mmm.


Had a great night, how about you guys?
Miten teijän ihanaisten pe-ilta suju?

8 kommenttia:

  1. Voi nami! Tuo pizza näyttää kyllä enemmän kuin herkulliselta.. *kuola*

    VastaaPoista
  2. hieno paita poikaystävälläs :)

    VastaaPoista
  3. Ah mä repesin ihan totaalisesti tolle viimeselle lauseelle ,läski kissa :D:D Piristit mun kurjaa ja suruista päivää!

    VastaaPoista
  4. toi sormus on kyllä todella ihana! :)

    VastaaPoista
  5. Tuo lompakko on aivan ihana tahtoo samanlaisen... olen etsinyt tuota kokoluokkaa olevaa, mutta mikään ei ole iskenyt vielä. Mistä sellaisen saa????? Ja muutenkin oot aina niin kovin nättinä :)

    Mun ilta venähti hotjoogassa, tänään on hakattu olo. Eilen venytettyjä lihaksi on todellakin käytetty :)

    VastaaPoista
  6. Makuunissa on aina pakko olla strategia kuinka siellä etenee. Itsellä se on aina sama järjestys karkkien suhteen ja pussiin päätyykin jokaisella kerralla samat namit. Sen jälkeen harkitaan hetki sipsien kohdalla ja vasta sitten se leffa jos sitä edes sieltä on lähdetty hakemaan. Useimmiten se leffakin kyllä unohtuu siinä kaiken muun toiminnan ohella :D

    VastaaPoista
  7. Insanity_: No eikö vaan? Ja se vielä oikeesti oli enemmmänku herkullista. <3

    Jelia: Poikaystävä kiittää, mun mielestä kans. <3

    Anonyymi: Haha ihanaa jos piristin! :D Parasta. Siis sellanenhan se totuus vaan on, välillä jopa hauska! :D

    Anonyymi: Mä tykkään kans siitä, kiitos! :)

    katjuska: Hmm! Sen ostin Team Placesta ja siis se on aivan mahtava. Se kyllä oikeesti aukee silleen sivuttain (niinku tosi pitkäks) ja siks siinä onki joku miljoona eri korttipaikkaa. Niin ja vetoketjullinen osio kolikoille. Käy kattomassa sieltä, oli -30%! Niin ja kiitti paljon <3 mulla oli eilen ruma olo! ps. Hot jooga= pahempaa varmaan ku pahoinpitely! ;) ainakin siis se seuraavan päivän olo meikäläisellä. :D

    Kiija: hahahaha sama mulla! :D siis mä oon kerran lähteny videovuokraamosta ilman leffaa täysin vahingossa, ku menin vuokraamaan leffaa.. :D karkit ja sipsit vei naista! :D

    VastaaPoista
  8. Heimoi, mun kaveri kävi tässä vähän aikaa sitten astmatesteissä, ja se pistettiin juoksemaan tikkamäen mäki ylöspäin, elikkäs kyllä noita sadistisia testejä tehdään kai vieläkin. :--D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.