lauantai 21. tammikuuta 2012

The afterparty...

Eilen oltiin viettämässä iltaa Brooklynissa kavereiden kanssa ja mentiin sitten vielä viettämään aikaa Adriennen luokse maailman siisteimpään paikkaan. Brooklynin entinen ooppera on tehty muusikoille asuntolaksi ja siellä on niiiiin kivoja juttuja, kuten soitinhuone, tanssisali, kuntosali, biljardipöytiä ja vaikka mitä.


No me sit Rachelin kanssa eksyttiin tanssisaliin...


Mulla oli päällä Forever 21 paita (L) ja Torridin mekko (18)




Ja Rachelin tekemät korvikset.


No sit me vähän irroteltiin kahdelta yöllä...




... Vähän.

Jotenkin mulla on ollut viimeiset päivät ihan järjettömän vapautunut olo. Mulla on ollut viime aikoina juttuja sydämelläni ja on tuntunut niin hyvältä ottaa vähän etäisyyttä Suomeen ja päästä käsittelemään asioita ihan rauhassa täällä. Se, että elämässäni on nämä "kaksi kotia" joissa molemmissa viihdyn mainiosti on todellinen siunaus.

I love my life! :)

10 kommenttia:

  1. Moi ihanat Peppi ja Mimmi! Näin viimeyönä ihan hullua unta; olin teiän kanssa jossain ulkona, ku yhtäkkiä vahingossa tönäisin rullaluistelevaa Peppiä. Suutuitte mulle ihan kauheasti ja kirjoititte musta blogiin että varokaa tätä ilkeetä teiniä. Vähän nauratti aamulla! :D Älkää pelätkö, tiiän että ootte oikeesti ihan kilttejä ;D

    VastaaPoista
  2. eikä oot ihana peppi! ihana sun elämä. ja upee toi tanssisali, tuommone vanha. missä sä majailet siel nycis? siis manhattanilla , brooklynis tms.?

    VastaaPoista
  3. Hahah ihania kuvia! :D

    http://dashantilife.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. peppi! onko sulla suomessakin siis kämppä? menny vähä ohi :D

    VastaaPoista
  5. Kävithän/käythän äänestämässä sielläkin :))

    VastaaPoista
  6. Tykkään näistä kuvista melkoisesti. Itsellä alkaa Joutsenlampi soida päässä tuon ekan kuvan kohdalla, meininki ja hyvä fiilis välittyy kuvasta tänne asti. Olisipa ihana itsekin päästä joskus tanssahtelemaan oikean tassisalin peilien eteen. :)

    VastaaPoista
  7. Verkkariterkkari: Toi on tommonen tuubimekko, se on kiva. :)

    Meliina: Hahaha no siinä voiskin tulla vihaseks jos oisin vihdoin päässyt pystyyn ja sit sä tönäsisit mua. :DDD Hauska uni!!

    Heta: Joo osu käteen matkalla sovituskoppiin ja tykästyin! :) Siinä on läpinäkyvä selkä!

    tassu: Asustelen Astoriassa jossa oon aiemminkin asunut. :) Elämä on kivaa!

    Roberta: Thank you!! :)

    Dashanti: Kiitos ihana! :)

    Anonyymi: Mä itseasiassa etsin just uutta asuntoa Helsingistä! :)

    Anonyymi: Kyllä käyn aivan varmasti!!

    Anonyymi: Joo tanssahtelu tuolla oli hauskaa, mä myös pompin ja juoksentelin ihan innoissani. :D

    Kiitos kommenteista! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.