maanantai 2. tammikuuta 2012

2.1.2012

Tänään kävin vuoden ensimmäisessä palaverissa Kluuvissa ja niinpä matkalla poikkesin myös moikkaamaan Martaa IVANAn liikkeellä. Mä oon viime aikoina hengaillut niin paljon Kluuvissa, että oon ruvennut tykkäämään siitä kovasti ja tietenkin kivuutta lisää se, että monissa putiikeissa on tuttuja töissä, joten aina voi moikkailla ympäriinsä.


Ivanalta on tullut alusvaatteita, näitä en ollut aiemmin nähnyt. Tosi nätit setit, etenkin tuo vasemmanpuoleinen houkuttaa. Eipä taida vaan ihan meikäläisen kokoa löytyä...


Velvet lake hurmaa mut aina vaan uudelleen. Ostin tuolta joku aika sitten sellasen "weekenderin" tuona vaaleanpunaisena kuosina ja se on mun ehdottomasti lempparein laukku, jota on tullut tässä raahattua mukana paljon. Nyt liikkeeseen oli tullut myös lakanoita tuossa kuosissa ja ne ois kyllä jo aika hienot.


Murunen! Marta ilahdutti mua kertomalla, että oli ostanut tänään lennot New Yorkiin ja tuleekin moikkaamaan mua sinne (ja ehkä vähän kattoo kans Ivanan näytöstä muotiviikolla) viikoksi! Jipiiii!


Paola on suunnittellut myös palohälyttimiä.


Asu oli tänään mahdollisimman mukava. Oon ruvennut pesemään pakkaamaan vaatteitani pois jo ja niinpä mulla onkin tämän viikon käytössä aika niukat vaatevarastot, joten ei varmaan kauheesti tuu asuja kuvailtua. Oon myös totaalisen kyllästynyt melkein kaikkiin vaatteisiini ja sen takia ehkä vähän odotankin esimerkiksi Forever 21:stä...


Lasit Specsavers Forum
Neuletakki H&M (L)

Paita alla Veromoda (XL)
Risti Antti Asplund
Leggarit Piruetti (Nää on nyt ne talvimallit ja M)
Kengät Vagabond (37)

Eilen käytiin kattomassa muuten se uusi Marilyn-leffa ja mä olin todella vaikuttunut. Marilyn oli todella lumoava henkilö, Michelle Williams onnistui hyvin ja leffa oli kauniisti tehty.

Mulla on ihan järjetön jännitys jo päällä, enää alle viikko ja lennetään Mimmin kanssa New Yorkiin. Mä oon ollut sieltä 5(!!!!!) kuukautta pois ja pelottaa etten osaa enää yhtään mitään. :D Nyt kun lähtö lähenee niin on tullut ihan jäätävä ikävä niitä kavereita siellä. En malta odottaa, että pääsen halimaan kaikkia ja viettämään aikaa niiden kanssa. Parasta on tietty myös se, että Mimmi tulee sinne ja päästään vihdoin viettämään sellasta ystäväaikaa ja tekemään kaikkea kivaa, jota ei olla oikeastaan koko syksynä keretty tekemään.

Nyt taidan lukea hetken Maya Angeloun runoja ja sitten jos vaikka lämmittäisi saunan. :)

Ainiin, julkaisen tänään myöhemmin ton kalenteri-kisan voittajat meidän Facebookissa. Stay tuned!

Lasit, legginssit, risti ja kengät on blogin kautta saatu.

3 kommenttia:

  1. Teidän blogi on kyllä mahtava! Aina käyn lueskelemassa juttujanne :) Juuri sellainen blogi jota jaksaa seurata päivästä toiseen!

    http://diamondgirl-janika.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Vähän makeita nuo palohälyttimet! Joku tollanen olis niin paljon siistimpi ku se tavallinen kellastuneen valkoinen räpsy :D

    VastaaPoista
  3. Oot niin kaunis näissä kuvissa!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.