keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Kuka muu on rakastunut Emeliin?

Beyoncen lisäksi mä rakastan muitakin vahvoja naisartisteja. Tänä vuonna on Briteistä tullut paljon hyviä artisteja ja yksi ehdottomista lemppareistani on tämä upea nainen nimittäin Emeli Sandé. Inka oli pari viikkoa sitten Lontoossa Emelin keikalla ja täytyy sanoa, että kateusprossat oli aika korkealla, koska Emeli vielä esiintyi Kokossa joka on mun mielestä ihan mielettömän kiva ja hieno keikkapaikka ja jossa olin vuonna 2007 katsomassa Hansoneita.


Daddy on vienyt mun sydämen ja oonkin kuunnellut sitä repeatilla.


"You're looking like you really like him like him
And now you're feeling like you miss him miss him

You're speaking like you really love him love him

And now you're dancing like you need him need him"


Heaven on soinut paljon radiossakin ja se tuli melkein kuunneltua puhki alkusyksystä. Onneksi se taas pienen tauon jälkeen kuulostaa yhtä hyvältä ja taitaakin tänään mennä tehosoittoon.
Molemmat biisit löytyy myös meidän tekemältä soittolistalta, jonka voi siis tilata Spotifyssa ilman ilmaiseksi ja päästä nautiskelemaan biiseistä joista me tykätään.

10 kommenttia:

  1. Oi vitsit, kuulostaa tosi lupaavalta, en ollutkaan aiemmin törmännyt tähän artistiin, pitääpä mennä spotifysta lataa biisit! :)

    http://siiriliinu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Siis ihan täysin uusi tuttavuus mulle, mutta TYKKÄÄN JA LUJAA <3 Levyä kauppoihin odotellessa....

    VastaaPoista
  3. Törmäsin tähän samaan ihanaan naiseen tuossa kuukausi takaperin. Aivan ihanan kuulosta musiikkia, varsinkin tuo Daddy kolahtaa, en vain millään tajua mitä siinä lauletaan, sanat olen kuunnellut monesti läpi ja lukenutkin mutta ei siltikään mitään tietoa :DD

    VastaaPoista
  4. Beyonce on kyllä parempi <3

    VastaaPoista
  5. jos Emelistä tykkää niin suosittelen ehdottomasti Easier in Bed kappaleen akustista versiota sekä Kill the Boyn liveversioita. Sydän sulaa kun niitä kuuntelee, tämän naisen ääni kuulostaa niin paljon paremmalta riisuttuna kaikista ylimääräisistä elementeistä ja miksauksista!

    - M

    VastaaPoista
  6. Emelin ääni on jotain loistavaa <3 Levy häneltä saisi siis tulla ja pian!

    VastaaPoista
  7. Määäää! Mulla on CDON:ssa kyttäys päällä, että ilmottavat jahka levy on saatavilla. :)

    VastaaPoista
  8. Kolahti ja kovaa, en olekkaan aiemmin tähän artistiin törmännyt. Kiitos!

    VastaaPoista
  9. Mun täytyy kyl myöntää, ett vaik mulle noi vanhemman koulukunnan (Patti Smith, PJ Harvey, Tori Amos, Marianne Faithfull yms.) vahvat naisartistit iskee, ni mä en saa näistä uudemmista oikeen mitään irti. Ehkä se radiosoitto sit jotenkin hukuttaa massaan.

    VastaaPoista
  10. Kiitos vinkistä, ihan uusi artisti mulle!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.