torstai 27. lokakuuta 2011

sugar Sweet sunshine

Kattelin äsken kuvia koneelta ja huomasin etten oo koskaan jakanut teidän kanssa yhtä mun viimesintä lempparia New Yorkissa. Rachelin kanssa on ihana hengata, koska se arvostaa hyvää ruokaa yhtä paljon ku minä ja tämän takia me usein käydäänkin kokeilemassa kaikkia uusia paikkoja. Me jaetaan myös yhteinen rakkaus jäätelöä kohtaan, mutta vaikka Rachel rakastaa kaikkia keksejä yms. niin mä en niistä koskaan lämpene. Paitsi vähän jos se tuo mun eteen lämpimiä cookieseja. :D ("Eeeen silleen tykkää, mutta okei voin mä pari ottaa..."

Viimesenä yhteisenä päivänä elokuussa Rachel vei mut syömään yhteen ihanan meksikolaiseen (taidan laittaa kuvia siitäkin erikseen, kun se on vähän erikoinen paikka) ja sen jälkeen jälkkäreille tänne...


sugar Sweet sunshine on kuuluisa ihanista sokeriherkuistaan ja hurmasi myös mut yllättäen.


Paikka on täynnä mielenkiintosia yksityiskohtia ja Rachel kertoikin, että tää on perustajien intohimo jonka he on aloittaneet joskus ihan pienenä bisneksenä käytännössä ilman rahaa. Kaikki sisustus on revitty heidän ja ystävien kodeista ja tää onkin tällainen paikka joka kuhisee varmasti paljon erilaisia muistoja.




sSs on tunnettu cupcakeistaan ja niitä löytyykin hyvin paljon erilaisia.


Rachel oli hehkuttanut mulle myöskin kuuluisaa Banana puddingia ja pakkohan sitä oli maistaa. Mä vähän epäröin ensin, koska en oo mikään suuri banaanin fani, mutta turhaan. Se oli taivaallisinta mitä oon hetkeen maistanut...


Siellä se sisko tilaa meille kupillista vanukasta.


Joka sitten jaettiin kuten ne monet pariskunnat bakeryssa. Toi suli suuhun ja oli vaan niiiiiiiiin hyvää, että sitä ei saa, SAA olla ottamatta jos tonne sattuu eksymään.

Jälleen yksi hyvä syy kaivata lisää New Yorkiin ja tiedän juoksevani tuonne heti. Siinä vieressä oli joku kuulemma tosi hyvä brunssipaikka, joten sekin täytyy päästä testaamaan.

Voi kuulkaas, mä kaipaan niin paljon New Yorkia ettei tosikaan!

sugar Sweet sunshine
126 Rivington Street, New York

9 kommenttia:

  1. Nousi ihan vesi kielelle noita kuvia katellessa. :D Pääsisinpä joskus vielä New Yourkiin...

    VastaaPoista
  2. Minullakin herahti vesikiellelle. Ja minullakin on ikävä New yorkkia kun käytiin turistimatkalla. Pääkohdat käytiin katsomassa mutta mihinkään ylimääräseen ei oikein ollut aikaa. Ja olisin halunnut nähä frendien "asunnon".

    VastaaPoista
  3. Oooooh! Banana pudding is so goood! <3 Mm mm mmm!

    http://dashantilife.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Oi että kun tekisi mieli matkustaa taas New Yorkiin!

    VastaaPoista
  5. Hei onko mimmi raskaana? Masu näyttää nykyään seltä että vois olla... Eri muotonen kuin aijemmin, ei näytä "läskimahalta" :) <3

    VastaaPoista
  6. Mä oon niin kateellinen sulle New Yorkista ettei tosikaan!

    ...Mut koska kateus on turha tunne niin keskityn olemaan onnellinen sun puolesta ja uskomaan et tuun itekin asumaan siellä vielä joskus. :)

    VastaaPoista
  7. Äää, etin tätä paikkaa kun olin Nykissä käymässä vuosi sitten. En löytänyt ja harmitti ihan sikana etten päässyt maistamaan oikeaa cupcakea :(
    Ensi kerralla sitten :)

    VastaaPoista
  8. Namnamnammmmmm! Siis mmm-mm! Meikän unelmapaikka, mitä herrrrkkuja!! <33
    (oon vissiin hieman mielissään?)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.