maanantai 3. lokakuuta 2011

Pepin lomavideo!

Heissan ihanaiset!

Kun tämä video tulee ulos niin minä oon kirmannut karkuun lämpimään ja mukavaan paikkaan. Otettiin Kiran kanssa äkkilähtö Finnmatkoilta viikonloppuna ja oli vähän hankalaa ottaa, kun kaikki äkkilähdöt oli myyty loppuun, kun on joku pirun syyslomaviikko. No mutta lopullinen kohde meille selviää huomenna vasta lentokentällä ja hotellistakaan ei minkäänlaista tietoa. Kerrankin näin.



Toivottavasti on lämmintä ja ihanaa, aion parhaani mukaan vältellä kaikkea internettiin liittyvää ja keskittyä vaan akkujen lataamiseen. (Terkkuja myös Mimmille, että mun Clarinsin naamaputsari ja toinen Vagabondin ballerina on hävinnyt jonnekkin. Oon ettinyt kaikkialta, mutta en mitenkään löydä. Saattaa olla myös teillä, otathan talteen jos näkyy! :D)

Äsken värjäilin Simon ohjeiden mukaan tukkaani, kun se ei kerennyt mua ennen matkaa vastaanottaa ja nyt mun tyvi on edelleen harmaa, mutta ympärystä tummanruskea. Oon siis länttipää ja aion pitää tukan kiinni visusti koko loman. :D

Nyt myös ymmärrän miksi Mimmi valittaa tosta äänestä joka tossa videolla kuuluu. Se kuulemma tulee aina kun mun kaa puhuu Skypessa. Nice. En tiiä miksi?

No mutta mitäpä tässä jahkailemaan, minä painelen lomalle ja toivotan kaikille ihanaa viikkoa! :)


8 kommenttia:

  1. Kiitos synttärionnitteluista! ;) Perjantaina täytän huimat 23 vuotta. Ja hyvää matkaa, toivottavasti osaat rentoutua! :)

    VastaaPoista
  2. Pepille aivan ihanaa ja rentouttavaa lomaa :)
    Enpäs muuten tiiä mikä se ihme ääni on joka kuulu videon taustalla? kuullosti ihan joltain robotin surinalta ;) Hajooko sulla mikki tai joku

    VastaaPoista
  3. Ihana video :D Nauti lomastas :))!!

    http://dashantilife.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Tuo ääni voi luultavasti tulla siitä, että mikrofoni on osaksi tietokoneen/läppärin sisällä, ja ottaa mukaan hieman koneen sisäisiä ääniä :D Ääni nimittäin hieman kiihtyi kun klikkailit koneellasi muuta, taisit avata tuon valikon josta niitä efektejä videolle saa laitettua.

    Kivaa lomamatkaa! :)

    VastaaPoista
  5. Peppi oot ihan tosi kaunis! :-)

    VastaaPoista
  6. Aaaaaaaa peppi, oon ihan blogin alusta asti pitäny sinua ihan tooosi kauniina ja oot edelleen! Oon niin kateellinen sulle sun kasvot ja hiukset on vaan yhdet kauneimmista jotka tiedän :)))<3

    VastaaPoista
  7. Tosi hiljaa kuului tää video vaikka läppärin äänet täysillä ja tuosta videosta säädetty myös. :( Jouduin korva kiinni kaiuttimessa kuuntelemaan. :D
    Mutta joo, hyvää lomaa sulle!

    - Uusi lukija

    VastaaPoista
  8. Sä vaikutat todella ihanalta ihmiseltä :) Sun ääni rauhoittaa tosi paljon! Kivaa lomaa :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.