lauantai 21. huhtikuuta 2012

Instagramikuulumisia!

Kuten kaikki - mekin ollaan oltu jo tovin koukussa Instagramiin. Liityttiin sinne jo aikoja sitten ja onkin kiva nyt, kun siellä on oikeesti alkanut tulla elämää ja ihmiset tykkäilee ja kommentoi. Löydyn Instagramista nimellä peppimtl.

Kattelin äsken sieltä kuviani ja keräsin teillekkin muutamia...

 

New Yorkiin alkaa olla ikävä. Toi on siis Converse-kaupasta Broadwaylta. Oikeastaan mulla ei oo New Yorkiin ees mikään hirveä ikävä, mutta niitä mun ihmisiä siellä. Niin ja sitä lämpöä. Ja sitä huolettomuutta.

Rakastan käydä kotonakotona Kirkkonummella ja yksi suuri syy on äiti. Se teki mulle viimeksi ihan mielettömän hyvän fruitien ja voivoi kun olenkin tänään kaivannut kotiin.

Yks päivä Mimmi nappasi musta kuvan ratikkapysäkilläni.

Ystävälläni Annalla on kansi ihanaa Bostonia. Tässä toinen niistä pusuttelussa, sen nimi on Mimmi.

Oltiin blogityttöjen kanssa studiolla. Blogitytöt on kivoja.

Rakastan Unoa ihan hirveesti. En ees käsitä miten se tekeekin mut niin onnelliseksi. Tänään tulin kotiin ja löysin täältä kotoota Coton De Tulearini, jonka vatsa oli mennyt sekaisin. Sen hajupommin siivoamisen jälkeen jouduin lähteä aivan jäässä ja nälissäni lenkittämään sitä vesisateeseen. Ei edes voinut ärsyttää, kun se sitten lenkin jälkeen käpertyi mun syliin ja oli maailman ilosin, että tulin kotiin.

Eilen kuvailin kukkia Bestsellerin lehdistöpäivässä.

Kirjoitan nykyään vakituisesti myös Metrolive.fi-sivustolle ja kävin haastattelemassa Elokuuta niiden studiossa. Ne on aivan ihania, tykkään paljon.

Mulla on lainassa Genelecin kaiuttimet ja voi pojat miten mä oon rakastunut näihin. Oon musan suurkuluttaja ja mulla pitää olla hyvät kaiuttimet. Hajotin kotiteatterini = kriisi, sain lainaan Genelecit = ei kriisi enää ollenkaan. Ainoa jolla on ehkä kriisi, on mun lompakko jos menen ja lunastan noi itselleni. On nimittäin tyyriit. Sitte niitä ei vaan saa hajottaa. :D

Siskolle tulee vauva. Mä en voi olla tuijottamatta tota sen vauvamasua ja fiilistelemättä. Meidän perheeseen siis tulee heinäkuussa pikkunen, arvatkaa meneekö mulla vauvarakastajakrooninenvauvakuume-More To Lovella pasmat pikkasen sekasin?

Drinksut Bestsellerillä. Tiesittekö, että noista mehujääpalloista voi tehdä kans juomia? Namskis.

Sain kotoota meidän vanhan Casion ja oon soitellut joka päivä nyt Vallilassa. Mähän oon Hanson-lover ja niinpä tää nuottikirja onkin yks suurimmista aarteistani.

Tällaista tänään. Kohta lähden sushibrunssille Ainon kanssa. Tätä oon odottanut jo useamman päivän, ihan kamala sushihimo!!!! :)

25 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ootte aika hyviä valokuvaamaan (;

    VastaaPoista
  2. Minä näin teidät kävelevän Sturenkadulla torstai-iltana!!! :) Minä olin kyllä bussissa, ettekä voineet nähdä minua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee! Täällä Vallilassa tulee pyörittyä. Ens kerralla vilkuta kovasti! :)

      Poista
    2. Joo, katsotaan nyt! Minä olen ollut siellä Vallilan päiväkodissa, joka nykyään ei ole mikään päiväkoti vaan joku muu. Minun äitini on ollut töissä siinä missä on lasikopin näköisen jutun viereisessä talossa!! :)

      Poista
  3. Meillä kanssa ujo pieni Coton De Tulear Aku :) Ja joka yö sen täytyy päästä viekkuun nukkumaan.. :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo heräsin aamulla siihen, että Uno nukkui pää mun tyynyllä :D Cottonit on kyllä niin parhaita!!!

      Poista
  4. Ihana tuo ratikkapysäkkikuva! (:

    VastaaPoista
  5. Tykkään tosi paljon näistä kuvista, erityisesti tuosta, jossa seisot säteilevänä ratikkapysäkillä sekä tuosta vasemman alakulman kuvasta, jossa näkyy siskosi suloinen raskausmaha. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. Siskoni raskausmaha kyllä tuo hymyn huulille aina vaan! :)

      Poista
  6. Utelua (johon ei tietenkään tartte vastata): onko sun äitisi siis ihan biologinen äiti? Kun siitä vähän aikaa sitten tekstistä sain käsityksen, ettet ole asunut äitisi kanssa varhaislapsuuden jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole biologinen äiti, vaan se äiti joka minut on nuoruudessani kasvattanut. Biologinen äiti on vähäisesti elämässäni, sijaisperheeni sen sijaan päivittäin. :)

      Poista
  7. Ihania nuo Instagram -kuvat! Täytyisi itsekin alkaa leikkimään sillä mutta en ole saanut vaan aikaiseksi.

    VastaaPoista
  8. Mimmille ainakin sellasia terkkuja, että oot livenä ihan yhtä säteilevän näköinen, kun kuvissakin! Se sun lila reppus on ihana.

    T. se punapäinen fatso vaaleassa farkkuliivissä Cittarin hedelmävihannes-osastolla, joka ei kehdannut moikata ja myöntää lukevansa teiän blogia :D

    VastaaPoista
  9. Ne Genelecin kajarit on kyllä hintansa arvoiset.

    Mies oli jo kauan halunnut Genelecin kaijuttimia ja minä olin hieman epäileväinen kannattaako panostaa niin paljon rahaa kaiuttimiin. Loppujen lopuksi meille hankittiin 3 etukaiutinta (takakaiuttimet on vielä hankintalistalla) ja nyt en suostuisi antamaan niitä pois! Äänen laatu on aivan omaa luokkaa ja kaiuttimien muotoilu ja väri on ainakin minun mielestä ajaton.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis en voisi kyllä kuvitella elämää enää ilman niitä. Kyllähän se kirpasee, kun sen verran monta satasta joutuu tiskiin laittamaan mutta uskon niiden olevan todella pitkään hengissäkin. Genelec. <3

      Poista
  10. Osaatko sanoa missä nuo Genelecin kaiuttimet valmistetaan?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käsittääkseni suunnittelu ja valmistus tapahtuu Suomessa! :)

      Poista
    2. Genelecin kaiuttimet valmistetaan Iisalmessa.

      Poista
  11. Ootko peppi laihtunu? Ei oo tarkotus vinoilla vaan kun sulla oli se sali postaus niin aattelin et miten se on sujunu? Käytkö edelleen ahkerasti ja oletko laihtunut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn salilla edelleen säännöllisesti, mutta en laihdutusmielessä. Seuraavat mittaukset PT:n kanssa on toukokuussa, sitten sitä näkee onko kiinteytynyt. :)

      Poista
  12. Mimmi-bostoni on ihana! Itelläkin on bostis, ihan ykkösiä :) Yks juttu vaan ihmetyttää, yleensä se menee niin, että ihminen on bostonin pusuttelukohteena, eikä toisinpäin :P

    Pepe

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.