keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Vihdoinkin Mos Def!

Mos Def esiintyy ensimmäistä kertaa omalla keikallaan Suomessa 1.3.2012. Konsertti alkaa klo 19:00 ja on ikärajaton.

Mä oon odottanut vuosia näkeväni Mos Defin livenä ja koska missasin viime kesän konsertin New Yorkissa jonkun typerän syyn takia niin tätä en aio missata mistään hinnasta.



Mos Def on yks parhaista räppäreistä koskaan ja kun lämppäriksi saapuu vielä Pharoahe Monch niin siinä on jo sitten sellainen ilta, että oksat pois ja koko runko.

Mä rakastan livekeikkoja ja mun mielestä on aivan mahtavaa, että Suomeen on ruvettu tuomaan niin paljon artisteja. Muutama vuosi sitten tuntui ettei siellä käynyt ketään ja nyt oon nähnyt todella paljon suosikkejani Suomessa keikalla.

Liput keikalle maksaa 35 euroa ja Vip-paketit 55 euroa. Oon niin fiiliksissä tästä, että aion tänään jakaa Facebookissamme pari lippua tänne keikalle, olkaa siis kuulolla! Lippujen voittaja saa ottaa kaverinsa mukaan ja meitä on myös tultava halailemaan!



Nähdään siis Kaapelitehtaalla, oon niiiiiiiiiiiiiin fiiliksissä!!!!

8 kommenttia:

  1. Pieni korjaus tohon, oli sillä keikka viime kesänä porijazzeilla :) Itekin odotin kovasti sitä, mutta olikin kaikkea muuta kuin hyvä keikka. Porukka buuas ja lähti menemään kesken keikan. Aika noloa :( Toivottavasti nyt on parempi keikka!

    VastaaPoista
  2. Viime kesänä Mos Def oli vierailijana, ei omalla keikallaan Porissa. :)

    VastaaPoista
  3. hah samat fiilikset Jazzien keikasta. Se oli ihan pöllyissä siellä ja veti tosi lamen keikan. Tuskin kuulette ainakaan niitä suurimpia hittejä keikalla. Toivottavasti ette pety! Hän on kyllä maailman parhaimpia artisteja myös mielestäni.

    mysweetpretender.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että vetää oman keikkansa täysillä. Olen kuullut paljon suitsutusta herran livekeikoista, joten en usko mitään ennenku itse näen ja kuulen! ;) Tuletko keikalle?

      Poista
  4. Moro!

    Ei kyllä yhtään näe lukea blogia ton puukuvion päältä :( Saako siihen parannusta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki tekstihän on tuon valkoisen lakanan päällä. Eikö lataa jostain syystä loppuun?

      Poista
  5. most deinitely.. äh miten voi olla noin halpa keikkalippu??? have fun xoxoxoxo

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.