keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Eiliset apinoinnit

Eilen oli kiva päivä. Meillä oli sovittuna pari palaveria ja välissä kerettiin käydä myös sushilla lempparipaikassamme, eli Kaisaniemen metroaseman Happinesissa. Siellä ollaan käyty ties kuinka kauan ja aina vaan on yhtä hyvää. Sushi/thaibuffet kustantaa jotain alle 10e ja ollaan jo opittu, että keskiviikkosin tarjolla on satay kanavartaita ja tän takia mennäänkin yleensä keskiviikkosin. :D


Saatiin ennen joulua Kluuvin Fueliin lahjakortit ja Mimmi tarjosikin mulle lahjakortillaan Frozen Yoghurtin. Ite oon oman lahjakorttini kappaskappas hukuttanut, mutta lupasin yrittää ettiä sen... Tällä hetkellä hukassa on myös kotiavain, mä oon tunnettu näistä hukuttamisista, onneks yleensä en hävitä mitään.


Tehtiin tosiaan haastattelua siinä samalla, itse torkuin jet lagin takia ja Mimmiä haastateltiin enimmäkseen.


Ei oltu taas hetkeen nähty...


... joten meininki oli suht hysteeristä.


Oli ihanaa nähdä ja hölmöillä yhdessä. :)

Suomessa on niin kivaa! Mua ei oo toi lumikaan vielä haitannut ja tänäänkin heräsin aurinkoon. Kävin äsken asioilla ja nyt aion ettiä sen avaimen, koska tää avaimeton elämä on vähän haasteellista. :D

Oon niin onnellinen, että oon täällä! JEEEE!

19 kommenttia:

  1. Mikä ihme toi musta kapistus on tossa pöydällä :D ?

    VastaaPoista
  2. Ai oot tullu jo takas Suomeen! Jeee!

    VastaaPoista
  3. Pampula ja pötkylä. Eiks teit haittaa ku ootte ihan eri mallisii? Niinku kuvissa ottaa vaan silmään :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis anteeks? Mä olin Mimmin kanssa puhelimessa kun luin tän kommentin ja huudahdin että "Siis mikä tää kommentti oikeen on?" :D Miksi se meitä haittaisi, että ollaan eri mallisia? Ootko ite samanmallinen kaikkien ystäviesi kanssa? Niinku siis mä en varmaan ymmärrä tätä kommenttia ihan oikein?

      Poista
    2. Ahhahahahaa! :D Voi että mua nauratti tämä kommentti jo aiemmin, ja yhä vaan naurattaa!

      Voi mulla raukalla ei taida olla yhtään itseni kanssa saman mallista kaveria. En tosin oo koskaan hoksannu kriisiytyä tästä, ilmeisesti joidenkuiden mielestä pitäis.

      Poista
    3. Meillä Mimmin kanssa on ystävyys nyt katkolla, kun tajuttiin että ollaan erimallisia. :(

      Poista
  4. Mitäs tuo Frozen Yoghurt on? Onkoso jotain jugurtti jäätelöä tai smoothieta vai? Vaikuttaa kivalta paikalta. Pitäisi varmaan käydä itsekkin vilkaisemassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli eka kerta Suomessa kun söin frozen Yoghurttia. Se on kai sellanen niinku jäätynyt joghurtti? :DDD Joku fiksumpi neuvokaa!

      Poista
  5. Kyllä minä ainakin olen kaikkien ystävieni kanssa precis saman mallinen, jollen suorastaan identtinen...:) Itse asiassa ystäväkseni ei pääse, jos ei näytä edestä ja takaa ihan minulta. Hei haloo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko se sun mielestä sitten hauskaa olla täysin identtinen sun ystävien kanssa? Että ei oo tavallaan omaa persoonallisuutta kun kaikki on samasta muotista valettu? Potkitteko te sitten sellaisen aivan huippuystävän pois teidän jengistä jos se vähänkin muuttuu?

      Poista
    2. hei kamoon, toi ylempi kommentti oli selvästi sarkasmia! :D rivien välistä lukeminen, kuulostaako tutulta? Hei vielä Mimmi ja Peppi, onko Happinessissä tosiaan tuoretta ja hyvää sushia? Pitää varmaan käydää sekin testaamassa :)

      Poista
  6. Mimmi, mistä tuo sinun musta paita on ostettu? Siis se alimmainen? (varmasti jenkeistä, valmistaudun pettymykseen) Tuo malli sopii mulle hirveen hyvin:)

    VastaaPoista
  7. Minähän se siellä :D

    Joku kyseli tuosta frozen yogurtista, niin se on nimensä mukaisesti jäädytettyä jogurttia, tai suomalaisittain jogurttijäätelöä. Ja meillä tuolla Fuelissa se ainakin tehdään rasvattomasta hylamaidosta ;)

    VastaaPoista
  8. Nice to see you guys together again. :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.