torstai 2. helmikuuta 2012

Listaamisen iloa!

Mä oon koittanut päästä eroon sellaisesta "turhasta" suunnittelusta ja ruveta elämään enemmän tässä hetkessä. Yksi intohimo multa kyllä löytyy joka liittyy suunnitteluun ja se on LISTAT. Mä rakastan tehdä kauppalistoja, TO DO-listoja ja Muista nämä-listoja, joten voitte vaan kuvitella miten innoissani olin bongatessani kirjan täynnä erilaisia listoja. Oltiin Mimmin kanssa kiertelemässä ja kerroin, että oon pitkään halunnut mennä NYU:n kauppaan (sijaitsee muistaakseni jossain Broadwayn ja 8th streetin tienoilla about. Mä lähen aina kävelemään Union Squarelta Broadwayta alaspäin ja se tulee jossain vaiheessa vastaan) jossa myydään kaikkea opiskelijoille. Juuri sillä hetkellä se sattui olemaan auki ja niinpä mentiinkin tutustumaan.

Mukaani tarttui siis tämä, jota en tosin vielä ole alkanut täyttämään:













Mielestäni sairaan kiva idea ja tätä onkin varmaan kiva lueskella joskus vuosien kuluttua, että mitäs näistä onkaan jo tapahtunut.

Onko täällä muita intohimoisia listaajia?

Huom! Stu vinkkasi, että kyseistä kirjaa saa Suomessa tilata täältä. Mä löysin tuolta jo useamman minkä tahdon... Ainakin noi Friends, Music ja Love. :D

19 kommenttia:

  1. rakastan myös kaikkia tällasia kirjoja, ja tätä samaa olen itse katsellut Adlibriksen nettikaupassa jossa myydään paljon muitakin samantyylisiä kirjoja (esim listography sanalla kun etsii). itse ostin juuri sellasen kirjasen kun Memorandom jossa saa kans listata kaikkea omaan elämäänsä liittyvää. ehkä kun se on täynnä, hankin tämän!

    VastaaPoista
  2. Ihana listakirja! Kyllä, täällä toinen innokas listaaja. Lähinnä teen to do -listoja koskapa ne on oikeasti älyttömän hyödyllisiä. Tommosta kirjaa mulla ei ole mutta sen sijaan oon itse tehnyt vastaavanlaisen kirjan. Listaan sinne sitten kaikkea mahdollista sitä mukaa kun tulee mieleen. Listoissa on tulevaisuus! :)

    VastaaPoista
  3. voi ei, ihana kirja !! rakastan listaamista, saatan tehä yhdenkin päivän muistettavista oman listansa ja sitte niittaan se kalenteriin kiinni ! helpotus tietää etten ole ainoa :pp

    VastaaPoista
  4. joo kaikki listat on Erittain jees!!

    Kirjoittelen aina kamppikselleni listoja kivoista jutuista, pienia kiitos nootteja ja muuten vaan sellasii kaikki lappusia mitka on enemman tai vahemman listoja. Tulee ihan mieleen jotkut Keri Smithin vihkoset (wreck this journal & This is not a book ne saa ainakin suomesta jo suosittelen kurkkaamaan niita myos!!)

    Ja tasta lista hommelista tuli mieleen olettekos kumpikaan lukenut sellasta kirjaa kun Single Girls To-Do List kirjailijaa en muista, joka tarttui lentokentalta mukaan jouluna matkustaessa ja viettaessa ihanat 19h kentalla :D suosittelen lukemaan lampimasti kaikille jotka on kiinnostuneet ihmissuhteista oli sinkkuja tahi ei :)

    VastaaPoista
  5. Listaaminen on ihanaa <3 :) Kun avasin ton linkin minkä peppi oli laittanut löysin sieltä kolme aivan ihanaa kirjaa jotka on pakko hankkia jossain vaiheessa, tai ainakin se Love mutta myös music ja friends olis ihan kivoja :D

    Mutta mäkin jo pelästyin että oon ainut joka listaa, mutta onneksi en ole :)

    VastaaPoista
  6. määki listaan. tein jo pienenä listoja, mitä pitää ottaa mukaan heppaleirille vaikka leiriin oli kaks kuukautta aikaa :D
    edelleen listaan huomenna tehtäviä asioita, viikonloppureissulle mukaan otettavia vaatteita, ostettavia juttuja, elokuvia jotka pitäis katsoa, kirjoja jotka pitäis lukea...ja listat kulkee kännykässä helposti aina mukana :)

    VastaaPoista
  7. Oijoi! Listaaminen on ihanaa.. :D Sama mikä lista, kuhan saa listata!

    VastaaPoista
  8. Haha heti lähti tilaukseen kaks tommosta:) Ihanaa täyteltävää!

    VastaaPoista
  9. rakastan teijjän blogia ! :) luen sitä ainaku vaan ehin ! te ootte niin kauniita naisia, näkee että on itsetunto kohillaan, ja siitähän kauneudessa onki kysymys. ootte tietyllä tavalla mun esikuvia !!

    VastaaPoista
  10. Mä itse oon kalenteriaddikti - rakastan kirjoittaa kalenteriin kaikkia merkintöjä ja leikkiä erivärisillä kynillä ja tavoilla korostaa jotakin tiettyä kohtaa yms. Ja vaikka mä opiskelenkin jo korkeakoulussa, niin oon edelleen todella innoissani uusien kynien, kalenterin, muistiinpanovihkojen ja post it -lappujen ostamisesta aina koulun alkaessa!

    VastaaPoista
  11. Rakastan listojen tekoa!!!! Olen tosin koittanut kans vähentää ettei kaikesta olis listaa ja että olis tässä ja nyt eikä murehtis jo tulevaa. Kysyn aina miehelt
    Äni miks ei se osallistu kauppalistan tekoon ni se vastaa ettei voi kun olen aina tehnyt sen jo valmiiksi.... Ooops!! =)

    VastaaPoista
  12. Taalla yks listaaja:) Ihana postaus toi edellinen. Toivottavasti saat kokea pian rakkauden.. ja myøs æidin rakkauden :)

    VastaaPoista
  13. En jaksaisi nyt enempää googlettaa, mutta mistähän tuo Stun mainitsema Memorandom löytyy? Vai oliko nimessä jokin typo?

    VastaaPoista
  14. Nyt löysin, ihan oikein oli nimi :)

    VastaaPoista
  15. Listaaminen on ihan parasta! Tai oikeastaan asioiden yliviivaaminen ja fiilis siitä, että kaikki on hallussa. Mulla on mun lista. Mitään ei vaan voi puuttua. :P

    VastaaPoista
  16. Täälläkin yksi listaamista rakastava! Ja kylläpä tulikin nyt himo tilata tuollanen kiva listauskirjanen ;) ♥

    VastaaPoista
  17. Oon menossa keväällä Nyciin ja listannu jo monta kuukautta mitä kaikkea haluan siellä tehdä ja nähdä. Arvaa vaan pääskö tää kauppa mun listalle ;)

    VastaaPoista
  18. Mää oon kans iha kauhia noitten keltasten post-it-lappujen kans.Mulla on jääkaapin ovi,hyllyn "seinä" ja ulko-ovi niitä täynnä..

    VastaaPoista
  19. Oi! Meikäläinen on niin intohimoinen listaaja! Ipanasta asti olen värkkäillyt kaikenmaailman listoja :) Ja luin tuossa joku aika sitten tutkimuksen, jonka mukaan listoja pitävät ihmiset ovat älykkäämpiä ;)
    Kommentti tulee hullun myöhässä kun nyt lueskelen välistä jääneitä postauksia :) Parhaita olette tyttäret <3

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.