sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Park Slope

Mä oon ollut koko viime viikon influenssassa ja sen takia täysin levossa. Ulkona oon käynyt vaan pakolliset happihyppelyt ja poistuin ekaa kertaa Astoriasta eilen... Influenssa ei todellakaan oo mikään hauska juttu ja oon vieläkin aika heikkona.

Rachelhan on korusuunnittelija ja se työskentelee aina välillä tuollaisessa putiikissa Park Slopessa jossa myydään myös sen koruja.


Rachel muistaa sanoa mulle päivittäin "Sä et saa lähteä, voitko vaan muuttaa tänne? Haluutko että meen sun kanssa naimisiin niin saat oleskeluluvan?" Mulla on aina Suomessa ihan hirvee ikävä Rachelia ja täällä me ollaan kuin paita ja peppu. Voitaisko pistää yhessä joku keräys pystyyn, että saadaan Rachelille lennot Suomeen ensi kesäksi? Mä haluun näyttää sille kaiken mahdollisen Suomessa ja se on eniten innoissaan vihtomisesta saunassa. Se aina selittää kaikille, että "Tiesittekö, että suomalaiset hakkaa itteään ja toisiaan oksilla saunassa?" ja lisää "Kysyin kerran Pepiltä, että lyökö ne naamaankin ja se pyöritteli silmiään". :D Rachel tänään pohdiskeli ääneen, että suomalaiset on ehkä siisteimpiä tyyppejä maailmassa...


Se oli ihan onnellinen, että tulin piristämään. :D


Liikkeessä oli kaikkea hienoa ja mun piti tietenkin tutkia _kaikki_...


Tein löytöjä!! Rakastan vinyyleitä ja kiljahtelin innoissani löytäessäni suosikkejani todella halvalla tyyliin $5 kappale.


Laulan Otis Reddingin Try a little tendernessia joka päivä Rachelille ja se on ristinyt sen mun tunnusbiisiksi ja kappas tänään löysin sen vinyylillä. :D


Oli aika laittaa pulju kiinni ja suunnata meksikolaiseen ravintolaan, jonka nimi oli.. Rachel's! :D














Park Slope on yks mun lemppareimmista alueista Brooklynissa. :)

Huomenna olis sitten vaalit ja Super Bowl (GIANTS!!!)... Jännittää! :)

Mitä sinne kuuluu näin sunnuntaiaamuna?

Ps. Meidän Facebook-ryhmässä on jaossa tänään 100% villaa oleva More To Love-pipo! :)

7 kommenttia:

  1. Hei Peppi!

    Ois kiva tietää vähän historiaa, että miten oot aikoinasi päättynyt New yorkiin ekan kerran? Ja miten oot tutustunut kaikkiin ihmisiin siellä?
    En oo blogianne lukenut kuin reilun vuoden vasta ja en ole ihan kaikkia vanhoja postauksia lukenut.. tiedä sitten olisiko siellä jossain vastaus :)

    VastaaPoista
  2. voi että kun oot kaunis! ja toi rachelkin :)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana oranssi takki! Mistä?

    VastaaPoista
  4. Ihana, kun kirjotit että 'kiljahtelin innoissani kun näin noi vinyylit' ja sit sun ilme on kuitenkin noin vakava, hehe :D Mutta tein blogi on ihan superihana, oon lukenu jo suht pitkään ja aion lukea myös jatkossa! Ootte ihan supereita, kiitos paljon :)

    VastaaPoista
  5. "suomalaiset on ehkä siisteimpiä tyyppejä maailmassa..."

    Ei olis kannattanut lukea tuota savinaamio päässä.:D Ai hitsi miltä tuntuu kun repeää nauruun kiristävä naamio kasvoilla...:D Täällä on edelleen vaan hirveän vaikea olla kikattamatta noille sanoille suomalaisista; ehkä siisteimpiä tyyppejä maailmassa...^^

    VastaaPoista
  6. Aaaa mikä matkakuume iski, mäkin haluan nyciin! En ole ikinä ollut siellä ja voi viude noi kuvat on ihania!

    - suvi

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.