keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Tinieeeee!

Huh mä näin viime yönä unta Tinie Tempahista ja tajusin ettei olla täällä edes jaettu mitään kuvia tosta kuukausi sitten tapahtuneesta...

Me ollaan Mimmin kanssa tykätty Tiniesta jo siitä asti, kun melkein kukaan ei sitä edes tienny Suomessa ja oonkin seuraillut ahkerasti herran nousevaa uraa. Kävin 2 kertaa kattomassa Tinien keikan New Yorkissa SOBSissa, joka on siis sellanen noin pari sataa ihmistä vetävä klubi. Viimeisimmällä keikalla seisoin Usherin vieressä ja vaikka loin siihen ihastuneita katseita ja se hymyili useampaan otteeseen takaisin, ei se kuitenkaan tullut kosimaan mua, vaan keskittyi katsomaan suojattinsa keikkaa. Outoa.. Usher on muuten n. 100 kertaa pienempi ku mitä oon kuvitellut. Ja söpömpi kans shortseissa ja t-paidassa ilman niitä valkosia pukuja ja muita.

Mä olin varannut lennot Suomeen jo elokuussa, koska halusin tulla kattomaan keikan myös Suomessa ja tietenkin haastatella sitä. Kesällä tein Nycista yhen puhelinhaastiksen sen kanssa kyllä ja olin innoissani, kun pääsin kertomaan itse Tinielle Written In The Stars-sinkun myyneen kultaa Suomessa.









Täällä Tinieta vastassa oli hieman suurempi yleisö, kun On The Beach-tapahtuma oli kerännyt Hietsuun joku varmaan 15 000 ihmistä juhlimaan. Sateessa värjöttelevä yleisö lauloi mukana Written in the Starsia ja mulla oli kylmät väreet pinnassa koko ajan. Oli niin huikeeta nähdä yksi lempi artisteistaan suomalaisen yleisön edessä ja taidettiin me tehdä siihen aikamoinen vaikutus...




Ennen keikkaa päästiin tapaamaan Tinieta ja mikä parasta - ojentamaan sille toi ansaittu kultalevy. Oltiin niin fiiliksissä ja se oli kanssa. Tinie muisti meidän puhelinkeskustelun ja että olin tehdessäni sitä New Yorkissa ja jaksoi kysellä miten mun loppuaika kaupungissa meni.. Niin ja kyllä se oli muutenkin aika tosi hurmaava herrasmies.

Koko Tinien crewn tyypit oli ihan mahtavia ja vietettiinkin iltaa yhdessä, mutta afterpartyt me tytöt skipattiin ihan suosiolla. :)

Tekemämme haastattelu löytyy nyt kaupoissa olevasta Miss Mixistä (ADELE-KANSI sydänsydänsydän)

Mimmin viitta muistaakseni aikoinaan blogin kautta saatu ja työkin aika pitkälti blogin kautta saatu.

Keikkakuvat: Pekka Keränen

13 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus! :) Pidän teidän bloginne yhtenä parhainpana puolena ehdottomasti näitä musiikkijuttuja. Olen vannoutunut räppi/r'n'b-tyttö ja on niin ihanaa kun KERRANKIN jossain blogissa on paljon silmää ja korvaa miellyttävää musiikkiasiaa :) urbaania musiikkia esiintyy tosi harvoin juuri missään blogissa... haaveenani olisi perustaa oma musapainotteisempi blogi, mutta olen vielä ihan kujalla näiden blogger-juttujen kanssa, siksi anonyymiys :D

    - Mari

    ps. Beyoncen raskaus sai myös mut sekoamaan onnesta! :)

    VastaaPoista
  2. voi ei tuli ihan tippa linssiin ku katteli noita videoita! ite olin tallinnas just ton keikan aikaan ni en päässy fiilistelee.. :( mut oon niin ilonen teidän ja tinien puolesta! ja ihanan näköstä et ollaan saatu tehtyä noin hyvä vaikutus! tykkääntykkään kiitti täst postauksesta :) piristi mun kuumeista päivä aivan hurjasti! ootte ihania ♥

    VastaaPoista
  3. http://files.g4tv.com/ImageDb3/263271_S/Hipster-Dog-Is-Here.jpg

    VastaaPoista
  4. Ääää tuol oli hyvä fiilis :)!!

    http://dashantilife.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. HUH!iho menee aina ihan kananlihalle kun kuulee yleisön laulavan mukana!

    VastaaPoista
  6. oi oi oi! tosi kiva et ootte saanu noin hyvää videoo sieltä, ite olin kaverin kanssa eturivissä mut tuol ihan toisel puolel lavaa. hienoo kuulla tota lauluakin(:

    VastaaPoista
  7. Siellä miekii videolla hyppelen! Oli ihan hiton siistiä nähdä se vihdoin livenä ja se todellakin kannatti oli nimittäin _TODELLA_ hyvä! :) ja kiitos teille ihanasta blogista! Tätä jaksaa aina hymysuin lueskella.

    VastaaPoista
  8. aaaa tinie ei kyllä pettänyt mun erittäin korkeita odotuksia vaan ylitti ne n. 2984824 kertaisesti, oli mahtava keikka ♥

    VastaaPoista
  9. Mä olin tuolla aikas eessä ja osottelin kaverilleni että tuolla on ne MTL-ihaiset. Bongasin sut sen Fashion against AIDS-parkatakin takia :) Se on tosi nätti. Nyt taidan katella omia videoita ja kuvia...

    VastaaPoista
  10. Sanon tämän taas kerran.. te kumpikin olette NIIN kauniita, että se on jotain käsittämätöntä. Enkä sano tätä "tsempatakseni" (puhuakseni tyhjää), vaan ihan rehellisenä, suorana mielipiteenä. Olen itse normaalipainoinen, mutta jos näyttäisin samalta kuin te, niin olisin ONNELLINEN. Kuinka ihmeen kauniit kasvotkin teillä kummallakin on, sydämeenkäyvät. Epäreilua. :)

    En yhtään ihmettele sitä että olette nykyisin malleja Sokoksellekin. Jatkakaa samaan malliin! :)

    T: Kristalli

    VastaaPoista
  11. Tzau! Teillä menee super hienosti ja onnea ihan mielettömän paljon kaikesta ihanasta mitä teille on tapahtunut! Älkää kuitenkaan tuolla "piilomainonnalla/tylyillä kommenteilla" liikaa mieltänne rasittako. Jos joku ei kestä, niin ajatelkaa että se on sen ongelma ja just forget. :) Aina on maailmassa ihmisiä, jotka vetää herneen nenään asiasta ko asiasta. Elämä on lyhyt, joten OTTAKAA ILO IRTI KAIKESTA!

    VastaaPoista
  12. aww ! && olitteks te rihannan keikallakin, kun tuolla on the beachissa olitte? :) ja jos olitte, niin laitatteko kuvia sieltäkin :D oon nimittäi rihannafani :) ♥

    VastaaPoista
  13. oi, saatan olla ehkä vähän kateellinen! tinie on ihana:)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.