perjantai 5. elokuuta 2011

Pientä päivitystä täältä suunnasta...

Siellä ollaan oltu jo huolestuneita, kun Pepistä ei kuulu. Kaikki on täällä erittäin hyvin, mitä nyt päällä ollut "pieni" helleaalto ja ihan liian mukavaa, etten oo oikein kerennyt hengailla koneella.

Tässä pientä yhteenvetoa viimeisistä viikoista joita oon täällä vietellyt..


Kaikki hyvä alkaa aina hyvästä ruoasta ja voin kertoa, että noi Kiran tekemät espanjalaiset perunamunakkaat on parasta maailmassa. Mä oon aina ollut perunamunakas-fani henkeen ja vereen, mutta Kira vei tän rakkauden ihan nextille levelille! Kiralle tiedoksi, että tollanen saa luvan odottaa mua Suomessa! ;)


Dirty Birdissa ollaan käyti syömässä paljon ja tässä kaksi ihanaa siellä.


No Jannikahan viihtyi meidän seurassa myöskin kuukauden päivät, se oli ensimmäinen Suomi-mafian vahvistus.


Joonas piipahti viikon verran Nycissa ennenku siirtyi Westcoastille!


Ihanat Kirppu ja Jannika!!!


Joonaksen kanssa hengailtiin kattomassa tämmöstä Freestyle-battlea Union Squarella eräänä kuumana päivänä kauppareissulla.


Aika monena iltana hengailtiin Union Squarella kattelemassa ihmisiä ja nauttimassa ihan mielettömästä tunnelmasta.


Siellä riittää meininkiä ainakin kolmeen aamulla..


Inka saapui kolmeksi viikoksi majailemaan meille ja viikko sen jälkeen tuli Jarkko. :)


Viimeisimpänä saapui Jyri ja Kimi joiden oli tarkoitus viipyä vain viikko ja suunnata länteen, mutta toisin kävi. Onneksi!


Tää kolmikko kerkesi kyllä tekemään vaikka mitä ja käytiin Kiran kanssa mm. muuttamassa Larry uuteen kotiin!


Yhtenä iltana ihasteltiin vähän Nycia korkeemmalta, eli Empire State Buildingista.


Pariskunta poseeraa, paparazzi iskee!


No rannalla pojat yritti opettaa meitä Jannikan kanssa heittelemään amerikkalaista jalkapalloa ja opittiinkin vähän... Hävitin kännykkäni myös tonne hiekkaan, mutta onneks yks ihana mies oli tiiraillut meidän pelaamista ja neuvoi mulle mihin se tippui. iPhonessa on nykyään "vähän" naarmuisempi toi näyttö, se sukelteli tyytyväisenä rantahietikossa. :D


Pariskunta ja Jyri.

Yhtenä päivänä käytiin kanssa Splish Splashissa, eli tyyliin Jenkkien suurimmassa vesipuistossa. Se oli ihan hullu ja me hullut lapset juostiin siellä koko päivä. :D Ärsyttävää oli jonottaa aina yli tunnin johonkin ihan sairaisiin laitteisiin, mutta vitsi miten kivaa oli mennä ryhmädonitseilla jossain ihan älyttömän korkeissa ja kovissa kurveissa ja kieputtimissa. Voi pojat mä olin fiiliksissä. :D


Inkalle käytiin ottamassa vähän tatuointeja.. Himottais itekki, mutta taitaa tällä kertaa jäädä ottamatta!


Rakas Kirppuni poseerail.


Jyrgen päätti sujahtaa mun kuvaan, kun koitin kuvailla tota takana olevaa seinää. :D


Jotkut vähän hempeili...


Eniten oon tainnut kuvata tätä pariskuntaa. :D Tuo kolmas pyörä ei tosin ole Jyri..


No mutta sitten kävi niin surullisesti, että nää kaikki lähti kohti kotia Helsinkiin...

Ja minä jäin vielä tänne... En tosin yksinäni. Luovutettiin kämppä Brooklynissa ja siirryin vanhaan kotiini Astoriaan Rachelin ja Pacon luokse.

Oon viimeiset pari päivää viettänyt aikaa paikallisten kavereiden kanssa ja viime yönä tunsin taas olevani suomalainen, kun oltiin naku-uinnilla yhen taloyhtiön uima-altaassa. Huomenna meen syömään Rachelin, Gabin ja Nicoleten kanssa!

Oon päivitellyt kuulumisia myös tänne Voicen blogin puolelle, joten sieltä löytyy kans jotain!

Ens viikolla saavun sitten Suomeen taas joksikin aikaa (turha kysyä kauaksi aikaa, en tiedä vielä itsekkään) ja vitsi, että odotan näkeväni kaikkia. Ystävät, perhe, Uno ja voivoivoiii yks pikkupikkupallero on kyllä ihan ensimmäisinä mun listalla. :)


7 kommenttia:

  1. Hei, onko siis niin etta ilman viisumia suomalainen paasee new yorkiin kerallaan maks. 3 kuukaudeksi ja moisia reissuja saa tehda vuodessa maks. kaksi? Onko sulla tullut nyt talle vuodelle "kiintio" tayteen, ei kai kun talla toisella kerralla olit lyhyemman aikaa?

    VastaaPoista
  2. Mä oon ollut vuoden sisällä 3 kertaa Jenkeissä. :)

    Turistiviisumilla saa olla max 90 päivää kerrallaan ja tiedän monia jotka uskoo sen olevan, että 2 kertaa vuodessa saa vain tulla mutta oon itse saanut suurlähetystöstä vastauksen, että siellä saa olla kuinka monta kertaa tahansa, kunhan et ylitä 90 päivää.

    Tosin varmaan muutaman kolmen kuukauden jälkeen rajatyypit rupee tivaamaan tarkemmin ja kyselemään miksei oo viisumia ja miks käyt niin usein. Niillä on myös oikeus käännyttää sut suoraan pois rajalla niin ettet päääse edes maahan ja sulla on muutama tunti aikaa poistua seuraavaan koneeseen. Näitäkin oon kuullut. :) Kannattaa siis olla tarkka ja pyrkiä hakemaan viisumia jos tänne halajaa pidemmäks aikaa!

    VastaaPoista
  3. Aah! Espanjalainen Perunamunakas! yks parhaimmista jutuista mitä oon ikinä syönyt. nyt iski hirveä himo siihen. Espanjalainen ex-kämppikseni sitä aina kokkaili meille. ehkä mun pitää pyytää sitä tekemään tommosta taas kun nähdään.

    VastaaPoista
  4. Peppi, elät todellista unelmaelämää siellä New Yorkissa. Toivottavasti itekkin pääsisin joskus käymään siellä, vaikka en oikeen tosta lentokoneella matkustamisesta tykkääkkään. :)

    -Iida
    http://atc24h.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. aa okei peppi, ma kun sain sellasen kasityksen suurlahetyston sivuilta just etta 6kk sisalla ei saa ylittaa tota 90 paivaa (eli kolmea kuukautta) kerrallaan ja sen sais tehda vaan 6kk sisalla kerran, mika tietty tarkottais ettei vois tehda enempaa 3kk reissuja vuodessa kun kaksi, mut lyhyempia sit enemman?

    hups, en nakojaan ollut kirjautuneena aiemmin..

    VastaaPoista
  6. Ihanaa! olis niin hienoa päästä joskus ihastelemaan New Yorkia!! :)

    VastaaPoista
  7. haha, pakko kysyä tällaista vähäistä detaljia - oliko noi perunamunakkaat tehty raaoista vai keitetyistä perunoista? tuohon on kaksi koulukuntaa, enkä vieläkään ole saanut selkoa paremmuudesta :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.