sunnuntai 14. elokuuta 2011

FLOW on alkanut!

Tää Jet lag on ollut mulla astetta kovempi, kun eilen päivällä oksentelin, tärisin ja olin kalpea kuin joku huumeista eroon yrittävä. Tuntui etten tuu selviämään siitä olosta, mutta herättyäni yheksän jälkeen päätin etten anna tän pilata mun viikonloppua.

Juoksin suihkuun ja kymmenen aikaa olin jo Filmtownissa ostamassa irtokarkkeja. :D Kirmasin suoraan tohon meidän viereen Suvilahteen ja menin ettimään ystäväni.

On asioita joita en Suomesta kaipaillut ollenkaan ja yksi niistä on se miten ällöttävään kuntoon ihmiset juo itsensä. Mun mielestä on ihan täysin ok juhlia ja välillä täytyykin nollata (niin minäkin teen), mutta kyllä ton festarimeiningin kattominen on usein aika järkyttävää. Onneksi tässäkään ei voi yleistää, koska näitä ällöjuhlijoita on tuhansien ihmisten joukossa onneksi vain muutamia.. (satoja :D). Toinen ällöjuttu on bajamajat, mä en vaan pysty käymään liian överilikasissa vessoissa! Oon niin diiva mitä tohon tulee.

No mutta kuitenkin.. Oli huippukivaa mennä, kun törmäsin koko ajan johonkin tuttuun ja pääsi halailemaan kaikkia ihania.

Käytiin kattomassa Empire Of The Sun joka oli tosi makee ja mua harmittaa Janelle Monaen missaaminen. Samoin Lykke Li:n peruminen!



Tänään sen sijaan on ihan MIELETÖN päivä. Mä oon odottanut ties kuinka kauan näkeväni Kanye Westin livenä ja täytyy sanoa, että nyt vieläkin enemmän. Kanyen viimeisin levy ja Watch The Throne on nostanut mun silmissä herran ihan johonkin todella ylös ja sen takia oonkin iloinen, että pääsen juuri tänään, muutaman kymmenen metrin päässä kotoota todistamaan kun Kanye esiintyy. Mulla on myös todella vahva tunne (ja 24/7 kylmät väreet) siitä, että Rihanna nousis lavalle Kanyen kanssa. Saa nähdä oonko oikeassa. Jos oon niin sitten mä kyllä sekoon!

Mä oon niitä ihmisiä jotka saa musiikista ihan hulluja fiilareita ja voinkin maata vaikka 5 tuntia samassa asennossa kuuntelemassa jotain levyä joka iskee. Kanyen My Beautiful Dark Twisted Fantasy iski ja kovaa, oonkin kuunnellut jokaisen biisin varmaan sata kertaa. Ahh mä oon vaan niin fiiliksissä, haluan tänään kaivautua johonkin keskelle tosifanien sekaan ja nauttia keikasta ihan täysillä. Yleensä oon aina ottamassa jotain kuvia tai videoita ja nyt yritän jättää sen mahdollisimman minimiin. Tänään en oo bloggari, en toimittaja vaan oon fani! :)

Ihanaa sunnuntaita kaikille, mun on pakko mennä nyt ostamaan purkkipersikoita ja laittaa ne pakkaseen. Mun mielestä purkkipersikat ja ananakset pitäis olla AINA kylmiä!

Ps. Sain muuten just tämän viestin, joten mikäli ootte tulossa paikalle niin huomioikaa seuraava:



5 kommenttia:

  1. voi kun pääsiskin paikalle! pitäkää hauskaa! paljon kuvia pliiiz.... :D

    VastaaPoista
  2. Eihän Flow'ssa kuulemma ole lainkaan känniläisiä tai festarijuntteja. Siellähän olette vain te fiksut ja hipsterit kaupunkilaiset.

    VastaaPoista
  3. Auh kannattaakin harmitella Janellen missaaamista. Se on ollut ylivoimaisesti festareiden kovinta antia so far. Tulin sen jälkeen kuuntelemaan vikat puoli tuntia Empire of the Sunista eikä se mitenkään vetänyt vertoja Janellen showlle. Mutta tänään uusi päivä ja uudet fiilistelyt <3.

    VastaaPoista
  4. Asustin jonkun aikaa Keski-Euroopassa, ja muutenkin oon aina kokenut olevani jotain täysin muuta kuin perussuomalainen (enkä nyt puhu edes siitä poliittisesta porukasta:D) ja täytyy kyllä yhtyä tohon sun mielipiteeseen känniörveltämisestä. Se on ällöttävin, järkyttävin, noloin, kauhein, typerin ja kaikin puolin negatiivisin piirre suomalaisissa. En vaan kykene ymmärtämään. Yäk.

    Mahtavaa keikkaa, kuitenkin! :)

    VastaaPoista
  5. Hui, mahtaa olla melkoinen jet lag :O Mä oon lennellyt USAn ja Suomen väliä monta kertaa eikä ikinä ole tullut sen kummempaa jet lagia, mitä nyt parina päivänä herännyt ja mennyt nukkumaan normaalia aiemmin.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.