tiistai 16. elokuuta 2011

HURTS HUOM HURTS HUOM HURTS HUOM!

No johan on!



Hurtsin Suomen keikalle tänään myyntiin tulleet liput myytiin samantien loppuun ja koska me keikkaa Facebookissa hehkuteltiin niin kyselyitä tuli heti, että voisko meidän kautta saada lippuja sinne...

Valitettavasti mitään MTL-salakoodia ei ole, mutta sähköpostiin tupsahti juuri tiedote jonka mukaan lippuja on vapautettu tänään lisää myyntiin. Laittakaahan ostaen ja sassiin mikäli mielitte keikalle nimittäin loppuvat varmaan taas ihan hetkessä.

Onko meidän lukijoiden joukossa Hurtsin keikalle menijöitä? Vai ollaanko muka ainoita?

14 kommenttia:

  1. Täällä ainakin on yks keikalle menijä. Ihan intopiukeena ootan keikkaa!!

    -Ulzi

    VastaaPoista
  2. Heii mä haluisin niin kovasti kyllä mennä mutta en taida päästä :/ ja muutes ihan vaan tässä btw olittekos eilen(15.8.) Forumin mäkissä? :) taisin meinaa nähdä teidät sielä kun itsekin olin syömässä :)

    VastaaPoista
  3. No oltiin!! Oli pakko saada vihdoin juustohamppari, kun amerikassa ei voi mäkkiin mennä. Ihan pahoja hampurilaisia!

    VastaaPoista
  4. OON NIIN KATEELLINEN! asun sunnilleen toisella puolella suomea, joten aika varmaa on, etten ikinä sinne pääsis. Ja siitäkös sitten oon enemmän kuin vaan surullinen,sillä Hurts = <3!

    VastaaPoista
  5. Mä ylläripylläriks ostin tänään kullalle ja mulle lentoliput Oulusta Helsinkiin ja tietty Hurtsin keikkaliput kans! Nyt pitäis enää tsekkaille kiva hotelli meille niin yllärireissu nelivuotis kihlajaispäiväks olis valmis! :)

    VastaaPoista
  6. Menossa ollaan! Hurts on ihanaihanaihana!

    VastaaPoista
  7. onko mulla menny jotain ohi, vai siis miks amerikassa et voi mennä mäkkiin?

    VastaaPoista
  8. mä oon menossa kaverin kanssa! se ei uskonu että nää myytäis loppuun ja nauro mulle ku mä olin tasan yheksältä eilen kädet täristen ostamassa lippuja :D

    harmi niiden puolesta jotka ei pääse, mut eiköhän nää tuu vielä jatkossakin suomeen! toivottavasti sillon sitten pääsette.

    VastaaPoista
  9. bongasin teidät on the beach festareilta, miksi blogissa ei ole ollut siitä vielä mitään juttua? :)

    VastaaPoista
  10. Pitkästä aikaa lueskelin blogianne ja on ilo nähdä että elämänmyönteinen linja on säilynyt :)

    Kiitos!

    VastaaPoista
  11. AHHH kiitos tästä postauksesta! :) Sisäinen vahingoniloni nousi huippuunsa, sillä siskoni nauroi minulle, kun käskin isääni kyttäämään lippuja koneen ääressä. Sisko taisi sanoa: "joo ei Hurts nyt NIII suosittu ois et ne liput myytäis heti loppuun", mutta minä tapani mukaan intin vastaan ja melkein jouduin pakottamaan isäni kyttäämään lippuja (itse olin koulussa juuri silloin ja isäni tekee joskus töitä kotoa käsin). Onneksi olin jääräpäinen! :) Ja kun tekin ilmoititte, että ne myytiin hetkessä: saan todistuskappaleen siskolleni, että minäkin olen joskus oikeassa ;)

    VastaaPoista
  12. Eli siis, jos ei aiemmasta kommentista tullut ilmi: olen menoss itseasiassa juurikin epäilevän siskoni kanssa. Ja vahingoniloni kohdistuu pelkästään siskooni, harmittaa kaikkien niiden puolesta, jotka eivät keikalle päässeet :(

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.