lauantai 9. lokakuuta 2010

Kirppikseltä inspistä

Oon välillä tehny hieman kotiseuturetkiä täällä kotiKYLÄssäni Numskissa luottokulkupelilläni eli uljaalla ratsullani Ponilla. Oon viime aikoina pyöräilly esim. Lidliin ja paristi kirppikselle. Ai että.


Yks päivä oli kirppikseltä tosi hyvä saalis; Marimekon pitkiä yöpaitoja (mun luottovaatteita) 2kpl 2€/kpl, peltipurkkeja 2kpl 1€/kpl ja Nylon Street inspiskirja 3€. Oon muuten niin koukuttunu marimekon nuihin yökkäreihin, että saatan helposti hengailla koko päivän kotona vaan semmonen päällä. Oon tehny tätä jo vuositolkulla.




Tykkään selailla katumuotisivustoja, mutta vielä enemmän tykkään kuvista ihan kirjan muodossa. Tulikin selattua tämä kirja muutaman kerran läpi. Jotenki fiilis on viime aikoina ollu aika syksynen (nätisti sanottuna) ja pukeutumismotivaatiokin on ollu ehkä hieman hukassa, no napsin tänne pari minua inspiroinutta kuvaa, toivottavasti inspiroivat ihan todenteolla :D


Musta I love NY - toimii ku häkä! Oon alkanu tykätä tosta enemmän ku valkosesta.


Villapaidat + sneakerit. I like.


Kerrosta kerrosta.


Villapaidat!


College-paita ja farkku. Kyllä.


Rentoo kerrosta. Yes please.


Oliko jo puhetta niistä villapaidoista?


Sähkönsininen. Nam.


En haluu tehä mitään numeroo villapaidoista :D


Komee.


Tyylikäs ku mikä.

Tämmösiä mulle näin lauantai-iltana. Laittakaahan jotain kivoja katumuotisivustoja kommenttiboksiin niin sais sitä motivaatioo! :)

14 kommenttia:

  1. Heippa pitkästä aikaa! Nuo Marimekot on ihania, itsekin viihdyn hyvin palloisessa pitkulassa. Mun blogi (Solutasolla siis) muutti, joten voitte reipastella uuteen osoitteeseen blogitupareihin, ei oo tarjoilua eikä mitään muutakaan vielä :D Naamaa ei enää näy, mutta muuten samaa paskaa!

    VastaaPoista
  2. http://www.flickr.com/groups/street_fashion_worldwide/pool/

    Tuolla on aika hauskoja asukokonaisuuksia. :)

    -AnonyymiPaksukainen-

    VastaaPoista
  3. Ihania löytöjä! Ja hullun halpaa! Mä kävin yks päivä Pasilan kirpulla, mut jotenki vaan ällötti kaikki siellä. Ihan ku vaatteet olis ollu pesemättömiä ja kaikki oli jotenki törkyistä. Ärsytti.

    VastaaPoista
  4. mä en kauheasti selaile katumuotisivustoja, mutta tollaisessa kirjan muodossa voisin niistäkin tykätä! :))

    VastaaPoista
  5. ni siinä oli oikeaa laihaa muotia!

    VastaaPoista
  6. Täällä missä itse asun ei edes ole kunnon kirppareita - lähinnä ne on sellaisia pieniä ja pölyisiä paikkoja joissa myydään vanhoja sohvia ja astioita. Kamalan kurjaa!

    ei kyllä ole katumuotia, mutta tykkäilen ihan todella paljon http://weheartit.com/ sieltä löytyy kaikkea ihanaa :p

    VastaaPoista
  7. Heippa! Blogianne aktiivisesti seuraavana Nummelan kasvattina on ollut hauska huomata Mimmin muuttoa kotikylille :) Täytyy vinkata että su 10.10. kannattaa käväistä markkinoilla ja erityisesti tökärilla katsatamassa kädentaidot-myyjäiset! Ps. rakkaalla kylällä on monta nimeä, meidän porukat sanovat Numpaksi :)

    VastaaPoista
  8. Elsa: Ne on niiiiin mukavia päällä! Mun lemppari on kans limenvihree valkopilkullinen :) Kiitos kutsusta, tullaan ehottomasti kyllä tsekkaamaan!

    Ano: Tarkastan mitä pikimmiten :)

    AnneVee: Ärsyttää semmoset myyjät jotka vie mitä tahansa myyntiin! Olin superfiilareissa kyllä noista.

    Petra: Joo ite tykkään kans sikana kirjamuodossa olevista :)

    Anonyymi: Joo, onnittelut tarkkaavaisuudestasi. Monia nuista asuista myös lihava voisi hyvin pukea :)

    Lilla Li: Minä sydän tuota sivua myös! :)

    VastaaPoista
  9. Inspaannuin kahdesta viimeisestä lookista! 8)

    Kivoja kirppislöytöjä, harmi kun mä löydän kirppikseltä vain jonkun vanhan papan tuhnulta haisevia kalsareita...

    VastaaPoista
  10. Hei voisitteko millään muuttaa blogin asetuksia sillain, että yhdellä sivulla näkyisi vaikka vain se yksi postaus, kun kämäsellä mokkulalla lataillessa menee ikuisuus, kun teillä on aina niin paljon kuvia jokaisella sivulla. Kuvat on hyvä asia, mut hermo menee, kun joutuu odottaa. :)

    Ja hei, sanavahvistuksen sana on fatso. :D

    VastaaPoista
  11. "no napsin tänne pari minua inspiroinutta kuvaa"

    pari? mimmi, onko tuo sun mielestä pari : D

    mut juu, ihania kuvia, ja mäkin rakastan kirppreil käyntiä.

    VastaaPoista
  12. loistavia löytöjä, varsinki toi kirja!

    VastaaPoista
  13. http://www.hoyfashion.co.uk/ oma lempparini :)

    VastaaPoista
  14. Millä kirppareilla käyt? Täällä kun ei niin montaa ole edes..:D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.